HDP'li vekiller polisle tartıştı yol kapattı

HDP'li bir grup milletvekili Tunceli'de terör operasyonlarının sürdürüldüğü bölgeye girmek istedi. Güvenlik güçlerinin engeliyle karşılayan milletvekilleri, polisle tartışarak Tunceli-Elazığ karayolunu araçlarıyla trafiğe kapattı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN HDP'li vekiller polisle tartıştı yol kapattı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR17 YORUM
  • CEVAT 29 Ağustos 2018 10:21 lan kalleşler KÜRT halkının en büyük düşmanı sizsiniz kurmalı kumandalı kuklalar sizi

    CEVAP YAZ 1 28
  • Nizamı cedid 29 Ağustos 2018 10:20 ulan hainler siz bu milletin merhametine yatın kalkın dua edin bi yavuz bi 4.murad ruhlu lider olacakki kelleriniden *ihanet anıtı*yapsın dünyaya nam olsun size hala fırsat veren milletin parasıyla besleyen bu düzende meydan boş at koşturun bakalım bununda bi sonu olacak sığındığınız siyonistler ABD şeytanı gün gelir kendi derdine düşer görürüz sonunuzu çok uzak değil

    CEVAP YAZ 0 28
  • Burdayiz. 29 Ağustos 2018 08:54 Polisler prosüdür gereği birşey yapamıyorda, o şöförler neden kafa göz girmemiş, bu hainlere, yangın bahane teröristlik şahane, hala halkın gözünü korkutma eylemindeler, taviz vermesin kimse.

    CEVAP YAZ 6 28
  • Misafir 29 Ağustos 2018 08:51 milletin meclisinden bali maas alan bu teroristler ulkemizden surulmeli

    CEVAP YAZ 2 28
  • misafir19 29 Ağustos 2018 08:41 Kesin gitmek istedikleri yerde büyükbaş bir terörist sıkışmıştır onu kurtaracaklar. bırakın geçsinler vardıkları zaman sihalar halletsin bir taşla bayağı bir kuş vuralım.

    CEVAP YAZ 2 28
  • ihsan 29 Ağustos 2018 08:19 bu hain vekillerin gideceği yere dikkat edin teröristler olmalı

    CEVAP YAZ 3 28
  • Can DOĞRUSÖYLER 29 Ağustos 2018 08:10 CHP'liler koşun yardıma...

    CEVAP YAZ 4 28
  • Aydın aydınlık 29 Ağustos 2018 07:58 Halk düşmanı hdpkk ..faşist ırkçı parti ülkedeki kardeşliğin önündeki engel bu kürt ırkçı sı kafa. ..Stalin. ..polpot kafası. ...Siyonist lerin kankasi hfp/dbp kapatılmalı. ..Ey yetkili.....!!!!?

    CEVAP YAZ 4 32
  • Vahid 29 Ağustos 2018 06:26 Allah belanı versin hdp. Pis cani pkk partisi

    CEVAP YAZ 5 32
  • Gurme 29 Ağustos 2018 06:23 Bu hdp nasil legal parti ve kapatilmiyor.... Sifir telorans ne zaman olacak. Hdpnin silsilesini halletsinler

    CEVAP YAZ 5 32
  • Misafir 29 Ağustos 2018 05:10 Eyy hdp diyarbakirda surda hendekler kazilip bombalar doldurulup insanlar katleden pkk niye eylem yapmadiniz . Amerikan israil uşaği kopeği oldunuz . Halkiniza çalisaydiniz adeletli olsaydiniz butun kurtler arkanizdan gelirdi . Unutmayin sizden nefret eden yuzde 40 lik bir kurt kesimi var .

    CEVAP YAZ 5 32
  • Turgut Şentürk 29 Ağustos 2018 02:08 Üzülmemek elde değil. Kuru odunlar orada dururken yaş ağaçların yanmasına insan olarak üzülmemek elde değil.

    CEVAP YAZ 2 37
  • Turgut Şentürk 29 Ağustos 2018 01:36 Yanarım da güzelim ağaçların yandığına yanarım. Yanarım da ormanın yerine bu HDP li odunların yanmadığına yanarım.

    CEVAP YAZ 559 85
  • Misafir 29 Ağustos 2018 05:09 Kuru odunlardan birinin hoşuna gitmemiş tıklamışta tıklamış.

    2 22
  • Turgut Şentürk 29 Ağustos 2018 01:28 Bunlar insan ama yalnızca dış görünüm olarak insan. Karakter yapıları ve ruh yapılarıyla insan sulüyetine büründürülüp yaratılmış bir mahlukat. Ve bunlar milletvekili ve TBMM üyesi. Utanıyorum, kahrediyorum ve lanet okuyorum.

    CEVAP YAZ 124 46
  • Misafir 29 Ağustos 2018 05:10 Burada da mahluklardan birinin hoşuna gitmemiş ama fazla tıklayamamış.

    1 22
  • Misafir 29 Ağustos 2018 01:14 Ormanların bilinçli bir şekilde yakıldığını bildiren ekolojist Nadir Bulut da yangınlardan birçok bitki türü ve yaban hayvanın etkilendiğini söylüyor. Bulut, “En az 200 yerde lokal bir şekilde yangın sürüyor” bilgisini de paylaşıyor.

    CEVAP YAZ 32 11
  • Dersim 29 Ağustos 2018 00:44 Heyet daha yangın yerine gitmeden Tunceli Valisi Tuncay Sonel, bir açıklama yaptı..Açıklamada, kentte onlarca hektarlık ormanlık alanın yanmasını ‘örtü altı yangın’ olarak belirtilmesi dikkat çekti...................

    CEVAP YAZ 32 3
  • OFLU BABA 28 Ağustos 2018 20:03 HIC KIMSENIN UMURUNDA DEGILSIN HAMSO KIME NE ANLATIRSAN ANLAT MILLET SIZI DINLEMIYOR CHP NIN SAYESINDE MILLET VEKILI OLDUNUZ HADDINIZI BILECEK TC NIN SARTLARINI KABUL EDECEKSINIZ AKSI OLMAYACAK YASANMAYACAK YURU BAYIRIN GULU

    CEVAP YAZ 342 46
  • Misafir 29 Ağustos 2018 01:30 Helal olsun oflu baba. Hamşonun biri beğenmemiş tıklamış ta tıklamış.

    14 46

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro