Hatip Dicle'den şok Gülen iddiası!

DTK Eş Başkanı Hatip Dicle, Fethullah Gülen'e ait olduğu iddia edilen o ses kaydının içeriğini anlattı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Hatip Dicle'den şok Gülen iddiası! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • ANTİ_HAŞHAŞİ 17 Ekim 2014 16:09 AYETTE PENİSİLVANYALIYI KASTETMİŞ TAMDA.SİZE SÖYLEDİKLERİNİ AYET OLARKA KABUL ETTİĞİNİZ İÇİN SİZE PEK TESİRİ DE OLMAZ DOLAYISIYLA.HAŞHAŞ TÜKETİMİNİ ZACIK AZALTIN.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ahmet 17 Ekim 2014 15:41 aslen ve neslen kürdüm lakin hocaefendiye yapılan saldırılar saygısızlar karşında kürt siyasetçilerden de tiksinmeye başladım müslüman geçinen hükümettende.

    CEVAP YAZ 0 0
  • TUĞRUL 17 Ekim 2014 15:24 Bunların hiç birini yapmamış. TEK GAYESİ ALLAH RIZASI OLAN BİR KUL

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hucurat,6 17 Ekim 2014 15:11 Ey iman edenler, eğer bir fasık, size bir haber getirirse, onu 'etraflıca araştırın'. Yoksa cehalet sonucu, bir kavme kötülükte bulunursunuz da, sonra işlediklerinize pişman olursunuz. Hucurat, 6

    CEVAP YAZ 0 0
  • ŞİNASİE 17 Ekim 2014 13:54 Hocaya hakaret etmeyelim, hoca ne yapmış? SORU LARI ÇALIP KENDİ ŞAKİRTLERİNEMİ VERMİŞ?? HI NE YAPMIŞ FİTRE ZEKAT HİMMETLERİ TOPLAYIP KİLİSEYEMİ BAĞŞLAMIŞ?İSRAİLEMİ BAĞIŞLAMIŞ? İŞ ALEMİNDEN ŞANTAJLA PARAMI TOPLAMIŞ (HİMMET)? BÜTÜN MEMUR, ÖĞRETMEN, HAKİM SAVCI,,, %10 HARACAMI BAĞLAMIŞ DEVLET ADAMLARINA TUZAKMI KURMUŞ, MEMLEKETİN EN BÜYÜK PROJELRİNMİ BALTALAMAYA ÇALIŞMIŞ? YAW SÖLESENİZE HOCA YALN AYET HADİS Mİ UYDURMUŞ NE YAPMIŞ,,ZAVALLININ BİR ÇEKETİ VARMIŞ

    CEVAP YAZ 0 29
  • ECE 17 Ekim 2014 13:50 YAA BU SOYTARIYA İNANIYORMUSUNUZ? YOK BİR KASET VARMIŞ DA , BUNA DİNLETMİŞLER DE, BU KOPYASINI ALMAMIŞ DA... SEN ŞİMDİYE KADAR NE ZAMAN DOĞRUYU SÖYLEDİN Kİ ŞİMDİ İNANALIM SANA... HEM ÖYLE BİR KASET OLSAYDI, TAYYİBİN MEDYASI ISITIP ISITIP GÜNDE 50 DEFA YAYINLARDI... SİZİN AKP İLE KUCAK KUCAĞA ÇIKAN TAPELERİNİZ, MONTAJ, VAR OLDUĞU BİLE ŞÜPHELİ HİÇ KİMSENİN GÖRMEDİĞİ ANCAK BİR DİNAZOR ŞOVMENİN DELİ SAÇMASI RİVAYETLERİ GERÇEK ÖYLE Mİ? BAZI TAYYİBİN ÇANAK YALAYICILARI BUNU DOĞRU KABUL EDİP YORUM YAPMIŞLAR, ZEKA YOKSUNU KOYUN SÜRÜLERİ...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ekrem 17 Ekim 2014 13:46 o ozru kim kabul ederki? tek yol var sapik ciamat bitirilecek ya da bitirilecek.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ddcelil 17 Ekim 2014 13:35 KCK ÖLÜM MANGALARI-IŞIT ÖLÜM MANGALARI VE FETULA-JİTEM ÖLÜM MANGALARININ HİÇ BİRBİRLERİNDEN FARKLARI YOKTUR!.YPTIIKLARI İŞLERİN HEPSİ, İSRAİL- ABD-VE BÖLGEMİZİ PARÇALAMAK İSTEYEN HAÇLI SİYONİST EMPERYALİZMİN İŞİNE YARAMIŞTIR,ELLERİNİ GÜÇLENDİRMİŞTİR..Bu saydıklarımın hepsi ülkelerimizde-ümmetin içinde,kaos planı uyguladılar,devletlerle halkı birbirine karşı getirmeye çalıştılarki,bölünme daha kolay gerçekleşsin diye.."arz-ı mev'ud-büyük israil-büyük kürdistan"planı böyle işliyor!Davul zurnayla gelmezler;hep sinsi ve şeytani planlart yaparak,millici-dinci takılarak ilerlerler..Bu satanist nato-siyonizm taşeronlarına karşı hep dikkatli olmak lazım..

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİSAİFR 17 Ekim 2014 13:33 ŞU AN SİTEDE ESKİDEN HİZMET GÖNÜLLÜSÜ OLUPTA GÜYA ÖZELEŞTİRİ YAPAN SAHTEKARLAR SİZ ZATEN HİÇ GÖNÜLLÜ OLMADINIZ MENFATİNİZ İCABI CEMATİ KULLANDINIZ AMA GERÇEK YÜZLERİNİZ ORTAYA ÇIKTI KEMİĞİN ARKASINDAN HAVLAYARAK GİTTİNİZ GERÇEK CEMAAT ERLERİ DİMDİK HEP AYAK TA VE DAİMA ÖYLE KALACAK

    CEVAP YAZ 0 0
  • hasan 17 Ekim 2014 12:50 Allahım en doğrusunu sen bilirsin

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 17 Ekim 2014 12:22 HOCAEFENDİYE VE CEMAATE ÇAMUR ATMADA TUM CETELER BİRLESTİ.TERORİSTLERDE TİRANIN YANINDA..

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 17 Ekim 2014 12:22 HOCAEFENDİYE VE CEMAATE ÇAMUR ATMADA TUM CETELER BİRLESTİ.TERORİSTLERDE TİRANIN YANINDA..

    CEVAP YAZ 0 0
  • adokon 17 Ekim 2014 12:15 senin cemeat mensubu hizmet gönüllüsü olduğuna hiç ama hiç inanmıyorum

    CEVAP YAZ 0 0
  • YusufÇ 17 Ekim 2014 12:06 Zamanında bunlar için yaptıklarımdan dolayı Rabbim beni affeder inşaallah... Güleni Allah (c.c.) dostu gibi gösterenler bunun hesabını elbet verecek....

    CEVAP YAZ 0 0
  • BENİM GÜZEL ZEYNOM 17 Ekim 2014 12:04 ALLAH AHİRETTTE UTANDIRMASIN

    CEVAP YAZ 0 0
  • hatice 17 Ekim 2014 12:03 söylenenlere cevap vermek yerine söyleyene saldırmak, itibarsızlaştırmak, hakaret edip gözden düşürmek tam bizimkilere göre bir iş.Fakat etrafınıza şöyle bir baktığınızda artık kimsenin bize inanmadığını göremiyormusunuz?hocaefendi bence devletimizle irtibata geçerek özür dilemeli ve hizmet hareketini bu içine düştüğü rezil durumdan kurtarmalı

    CEVAP YAZ 0 0
  • kara akp 17 Ekim 2014 11:43 Bu akp doğru yolu bulmaya çalışacağına, patikadan, dikenli yola, oradan bataklığa koşturup duruyor. Yahu içinizde hiç akıl fikir sahibi kimse yok mu. Fethullah'ı kötüleyeceğim diye pkk'ya sığınıyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • zeynep 17 Ekim 2014 11:40 Hizmet gönüllüsü olduğuma utanıyorum artık :(

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİSAFİR 17 Ekim 2014 11:27 ORTADA İKDİDARA AİT ONCA TAPELER DOLANDI DURDU DUBLAJ DEDİNİZ MONTAJ DEDİNİZ ŞİMDİ SADECE BİR SÖYLENTİDEN İBARET KASET HAKKINDA HÜKÜM VERİYORSUNUZ YAZIKLAR OLSUN HANİ BİR SÖZ VARDIR.DİNİME SÖVEN MÜSLÜMAN OLSA BARİ. DİYE BÜTÜN ŞER ODAKALRI BİRLEŞİN CEMATİN KARŞISINDA

    CEVAP YAZ 0 0
  • hatice 17 Ekim 2014 11:22 Bir cemaat mensubu olarak bu olan bitene inanamıyorum.İnsanlara ve dinimize hizmet olarak yola çıkmıştık ama şu içine düştüğümüz duruma bak?Hizmet hareketinin şu anki durumu içler acısı ve midemi bulandırıyor açıkçası!Vatanımıza ihanet etmek içinmi çalıştık biz yıllarca bunun içinmi inandık güvendik hocaefendiye?Ne işimiz var hükümet devirmekle ne işimiz var bizi uyaran insanlara çamur atmakla?

    CEVAP YAZ 0 0
  • ABDİNDE 17 Ekim 2014 10:56 YENİ GÖREVİN EKMEK YAPMAZ HATİP....

    CEVAP YAZ 0 0
  • Elif GİBİ 17 Ekim 2014 10:55 Bana da Natenyahu dinlettiler israilin içine sızın diye :):):)böyle saçmalık varmı. kendi kendini çürütüyor zaten. Dosyam incelensin suç bulamazsınız diye. Yok şurada konuştu burada konuştu falan diye. demekki böyle suç atma olmaz...Komik...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ABDİNDE 17 Ekim 2014 10:55 YALANCI ADİ HERİFİN TEKİSİN...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ad Soyad 17 Ekim 2014 10:53 akp denize düştü yılana sarılıyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • katil surusu 17 Ekim 2014 10:52 hatip dicle haziranda cikti,,ses kaydini o vakit dinlemi,yani ses kaydi hazirandanda once beklide 1-2-3 yil oncesi,, yani son olaylar ile gilgisi yok,, oysa hatip bey sanki simdininmis gibi lanse etti, ayrica fethullah dogru soylemiz,, sarlatanblik yapip insanlari aldatiyorsunuza,katil,kanli vahsi mahluklarsiniz,, iste yasin 16 yasindaki bir bebe nasil olurda 17 ayri iskence sekliyle oldurulur,ve kadinlar balkonlardan oldurun yakin zilgiti cekerler,, sende kadin diliyle konusun dersin oylemi,, gorduk sizin yilan kadinlariniz,, vahsi canavarlar, isid mis,, sizin yaninizda zemzem ile yikanmis

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro