Gülen'in yeğeni ile Adil Öksüz'ün baldızına gözaltı kararı!

FETÖ soruşturması kapsamında, aralarında Gülen'in yeğeni ve Adil Öksüz'ün baldızının da bulunduğu 121 şüpheli hakkında gözaltı kararı verildi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Gülen'in yeğeni ile Adil Öksüz'ün baldızına gözaltı kararı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • fitoz 08 Mart 2018 09:37 Vatan haini alman ajanı fetöcülere pempe hain elbisesi ne zaman giydirilecek, Reis emretmiştir.

    CEVAP YAZ 10 3
  • Misafir 08 Mart 2018 09:22 Süleyman ÖZIŞIK 251 şehitten sorumlu olduğunu. Onlara çok hizmet ettiğini verdikçe verrdim dedi. Savcılardan da bahsetti tık yok. Hala ona buna hain deyip duruyor.

    CEVAP YAZ 3 3
  • cccccccccccccccccc 08 Mart 2018 09:21 kandildekilerin aileleri de alınsın bayık karayılan vs.................................

    CEVAP YAZ 2 6
  • misafir 08 Mart 2018 09:05 adil öksüz devletin elinde, mit saklıyor kesinlikle...198 kişi tutuklanırken bir o bırakılacak ve ülkede herkes onu ararken bulunamayacak...öksüz baştan beri mitin devşirdiği bir elemandır bu gerçek ilerde ortaya çıkar...yoksa bu kişinin elini kolunu sallaya sallaya gitmesi ve de bulunamaması imkansız

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 08 Mart 2018 09:04 Yeter artık bunları göz altına alıp salmaktan bıkmadınız mı.Bu şerefsizlerin yeri hücredir.

    CEVAP YAZ 4 6
  • Misafir 08 Mart 2018 08:58 gülüm, vekiller, bakanlar, çocukları, damatları, gelinler ne oldu ???? hepsi temiz mi çıktı !!!

    CEVAP YAZ 1 5
  • TACETTİN 08 Mart 2018 08:52 GEÇ KALINMIŞ BİR KARAR BUNLARTIN HEPSİ HAİN

    CEVAP YAZ 3 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro