Geçmişten asla ders almayan zihniyet: CHP

CHP hata yaptıkça millet ve ümmet daha çok birleşiyor, kenetleniyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Geçmişten asla ders almayan zihniyet: CHP yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • Misafir132 08 Ağustos 2018 22:01 6Okunun yönü "Gökten indiği zannedilen..." zihniyetinin yönünde olan CHP sürünmeye mahkumdur

    CEVAP YAZ 0 0
  • Fikirci Fikri 08 Ağustos 2018 12:50 Ümmet nerede birleşiyormuş! İsrail yanlısı parti seçimi kazansın, BOP tıkır tıkır işlesin diye Fetih Suresi okuyandan ümmet mümmet olmaz.

    CEVAP YAZ 0 6
  • ALİCANNN 08 Ağustos 2018 10:29 FUHUŞ TACİZ TECAVÜZ DİZ BOYU BİRİLERİ MİLLETİ CHP İLE UYUTMANIN DERDİNDE....

    CEVAP YAZ 0 1
  • ALİCANNN 08 Ağustos 2018 10:28 EĞİTİM İFLAS ETMİŞ BİRİLERİ MİLLETİ CHP İLE UYUTMANIN DERDİNDE....

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİCANNNN 08 Ağustos 2018 10:24 EĞİTİM İFLAS ETMİŞ BİRİLERİ MİLLETİ CHP İLE UYUTMANIN DERDİNDE....

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİCANNNN 08 Ağustos 2018 10:24 MAZOT BENZİN ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR BİRİLERİ MİLLETİ CHP İLE UYUTMANIN DERDİNDE....

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİCANNNN 08 Ağustos 2018 10:24 4 BUÇUK MİLYON SURİYELİ HERGÜN BİR SORUN ÇIKARIYOR BİRİLERİ MİLLETİ CHP İLE UYUTMANIN DERDİNDE....

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİCANNNN 08 Ağustos 2018 10:23 HERGÜN TACİZ TECAVÜZ HABERLERİ OKUYORUZ BİRİLERİ MİLLETİ CHP İLE UYUTMANIN DERDİNDE....

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİCANNNN 08 Ağustos 2018 10:22 DEMİRİN TONU OLMUŞ 3000TL BİRİLERİ MİLLETİ CHP İLE UYUTMANIN DERDİNDE....

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİCANNNN 08 Ağustos 2018 10:22 KÖMÜRÜN TONU OLMUŞ1250TL BİRİLERİ MİLLETİ CHP İLE UYUTMANIN DERDİNDE....

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALİCANNNN 08 Ağustos 2018 10:21 DOLAR,EURO ALMİŞ BAŞINI GİDİYOR BİRİLERİ MİLLETİ CHP İLE UYUTMANIN DERDİNDE....

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 06 Ağustos 2018 14:26 Sahi sen ne içiyorsun bizede söylede bizde içip kafayı bulalım, herşeyi senin gibi toz pembe görelim. 16 yıllık başarıymış ülke çökmüş kimin umurunda siz hala muhalefetle uğraşın.....

    CEVAP YAZ 4 6
  • Misafir 06 Ağustos 2018 10:56 Sen ne anlatiyorsun be kardesim,sokaklar kara peceli,sarikli,cubbeli dolu ulke arabistana dondu bunlari yazsana.Burasi Laik ulke biz Ataturk un ulkesinde yasiyoruz arap kabileleri gibi yasamak istemiyoruz.

    CEVAP YAZ 2 21
  • Erol Baron 06 Ağustos 2018 10:15 CHP hakkında yazar yine doğruları yazmış..... Her şeyin doğru anlaşılması adına, meydanlarda biz hava alanı, köprü, tünel, otoyol, hastane vb. yaptık dedikleri ve bunun için milyonlarca oy aldıkları yapıların 2020 hatta 2030 a kadar sahipleri olduğunu, çünkü bunların YİD ile yapıldığını da halka duyurursanız. yazarlık görevinizi tam yapmış olursunuz.

    CEVAP YAZ 2 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro