Emine Ülker Tarhan'dan bomba idam açıklaması

Anadolu Partisi Genel Başkanı Emine Ülker Tarhan, idam cezasıyla ilgili gündeme bomba gibi düşecek bir açıklama yaptı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Emine Ülker Tarhan'dan bomba idam açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • ahmet nerlu 19 Şubat 2015 00:15 Bıçak kemiğe tecavüz edip öldürdü !!! Şu atasözünü artik kullanmayin... Idam haktir uygulamayan ya da karsi olanin sapikla ayni derece bu iste ortaktir...

    CEVAP YAZ 0 1
  • sevda 17 Şubat 2015 02:09 nezahat hanım okadar güzel yazmışsın seni tebrik ediyorum işte bütün gercekleri ortaya atmışsın helalin var senin

    CEVAP YAZ 0 0
  • Nezahat dogan 17 Şubat 2015 01:13 Evet bu kadinlara karsi olan igrenc, barbar, vahsi, saldirilar son 12 senede asiri artti bunun nedeni bu dini politikaya alet eden, halkin cehaletinden faydalanip insanlarin kafasina zararli seyler sokan bu iktidardadir! Eger devletin basi KADIN ERKEK ESITLIGINE inanmiyorsa, diger bircok DIN ADAMI ve IKTIDAR MENSUBU kadinlarla igili SACMA SAPAN hurafeler ortaya yayiyorlarsa sonuc böyle olur! Yok kadin yüksek sesle gülmesin, yok hamile sokaga cikmasin, yok örtünmeyen kadin satiliktir, yok yok yok daha 100lerce örnek verebilirim! Siz bu söyleminizle bu suclari isleyen bu yobaz iktidari korumaya aliyorsunuz, alin koynunuza koyun, allah mübaret etsin ama hep beraber defolun gidin! Gidin suudi arabistana mi afganistan batakligina mi nereye giderseniz gidin!!! Ama defolun!!!!

    CEVAP YAZ 1 0
  • GÖRÜŞÜM 16 Şubat 2015 23:58 EVET BIÇAK KEMİĞE DAYANDI ..VE TÜM KADINLARMIZ BUNA KARŞI GELMELİLER ..YANİ KADIN CİNAYETLERİNE DEMEK İSTİYORUM..KADINLAR BU KADAR DA ACİZ OLMAMALI ...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 16 Şubat 2015 21:01 Yorumlara bakıyorum bu iğrenç vahşeti siyasilere bağlayan 7 Haziran'da bunları gömelim diyen bir zihniyet var. Masum bir gencin acısından nemalanmaya çalışan da bu katiller kadar vicdansızdır.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Filozof Cengiz Temür 16 Şubat 2015 20:10 BEN FİLOZOFUNUZ OLARAK İDAMA KARŞI DEĞİLİM.BU SAPIK KATİLLLERİN ASAILMASINI TALEP EDİYORUM.BUNUDA BİR HUKUKİ VECİZEMLE BELİRTİYORUM."DEVLETE KARŞI İŞLENEN SUÇLARLA SUÇ İŞLEMEYEYİ MESLEK HALİNE GETİRENLER AF KAPSAMINA ALINAMAZLAR." SAYGILARIMLA

    CEVAP YAZ 0 0
  • Suclular Belli 16 Şubat 2015 19:39 Ben zaten kadın erkek eşitliğine inanmıyorum. diyen "Erdoğan -- “Tecavüzcü, kürtaj yaptıran tecavüz kurbanından daha masum." diyen Ayhan Sefer Üstün varken kimi asacaksın ..............

    CEVAP YAZ 0 0
  • çağdışı politika 16 Şubat 2015 19:26 akp nin gerici politikaları yüzünden bu ölümler maalesef devam eder.yapılacak iş akp yi 7 haziranda sandığa gömmek.

    CEVAP YAZ 0 0
  • türk evladı 16 Şubat 2015 17:31 bunun çözümü şudur bu vatandaşı taksim meydanında asacaksın canlı yayınla da dünyaya izlettireceksin altyazıya da işidin yaptığı islam değil islamı arayan bu katilin yaptıklarına ve islamın hükümlerine baksın diyeceksin tüm dünya 7,5 sallanır

    CEVAP YAZ 0 0
  • Omurgasız popülist 16 Şubat 2015 17:29 Sahte sosyalist popülist şahsiyet

    CEVAP YAZ 0 0
  • CEM 16 Şubat 2015 16:45 "vahşet karşısında idam cezası uygulansa bir itirazım olmazdı demek durumunda kaldım" demek ki insanlık tarafın daha ölmemiş..hümanist doktrin şeytanca imiş..Allah hidayet versin..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Fadik o 16 Şubat 2015 16:40 Sen kendinle bile anlaşamıyorsun ki bu halk la nasıl anlaşacaksın bilemiyorum.Onun için sen Siyaseti bırak anneanlelik yap daha iyi.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro