Dolar bugün eridi! Ne kadar oldu (7.9.2018)

Dolar/TL kuru bu sabah güne hafif yükselişle başladı. Dün 6.52 seviyesine kadar gerileyen dolar kuru bugün 6.59-60 bandında işlem görmeye başladı. Öğle saatlerine doğru ise dolar yeniden düşüşe geçti. Euro 7.67'den 7.46 seviyesine indi. Altın fiyatları ise bir miktar yükselişte. İşte piyasalardaki son durum...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar bugün eridi! Ne kadar oldu (7.9.2018) haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Farabi 07 Eylül 2018 21:36 Ne erime ya.20 yukseliyor,ondan sonra 10 Kurus duserse Dolar eridi.Yaw,ciks anolur,dusse nolur.Hic haber bile yapmayin,kimse ilgilenmesin,bir sey olmaz

    CEVAP YAZ 0 1
  • Cihangir 07 Eylül 2018 21:27 @Misafir Mantik acisindan haklisin ama cikisi yasaklayinca yatirimcilar ihtiyac durumunda cikaramam diye yatirmassa sincirleme ters yöne gider...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 20:48 Piyasaya bak 50 kuruş 1 tl ne kadar rahat inip çıkabiliyor bu kadar kolaydı madem parayı düzgün kontrol edin yurt dışına çıkışı yasaklayın

    CEVAP YAZ 0 1
  • Mmmm 07 Eylül 2018 20:45 Ne erime ne erime komik olmayın

    CEVAP YAZ 0 1
  • Antihaber 07 Eylül 2018 19:19 Bildiğin sıvı haline gelmiş erimiş gitmiş yaw.:)) ilahi editör sen adamı gülmekten öldürürsün ya. Akşam akşam gülsemmi ağlasammı bilemedim.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 07 Eylül 2018 19:14 faizindirimi bekleniyor ama uzun vadede yukarı

    CEVAP YAZ 0 0
  • TÜRKİYELİ 07 Eylül 2018 19:01 DOLAR ERİDİKÇE İÇİMİZDEKİ HAİNLERDE ERİYECEK İNŞAALLAH..

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 07 Eylül 2018 18:53 Resmen erimis anca boyle bir baslik atilabilirdi zaten. Bir ayda 4.80 den 6.45 e inmis?

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 18:47 Oleeyyyy çok yaşa dolarrr

    CEVAP YAZ 0 0
  • 07 Eylül 2018 18:38 Ne eridi?................. Türk Lirasının muazzam değer kaybetti, Türkiye'nin 400 milyar doları bulan borcunu ödeyemeyecek duruma geldiği ifade ediliyor!

    CEVAP YAZ 3 0
  • MERDAN 07 Eylül 2018 18:37 Hiç dış komplo filan aramasınlar. Bunun içeriyle ilgisi olduğunun herkes yaşayarak farkında. Hangisi komplo? Enflasyonun tırmanması mı, bütçenin bu kadar açık vermesi mi, işsizliğin bu kadar yüksek olması mı?

    CEVAP YAZ 2 1
  • MERDAN 07 Eylül 2018 18:36 Eriyen Türk Lirası!.... Sorun neden tarihin en düşük düzeylerini gördü?..Türkiye'nin toplam brüt dış borç stoku nasıl 478 milyar Dolar oldu?...........

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 07 Eylül 2018 18:29 Ayip ya boyle manset olurmu eridi diye inmesi memnuniyet verici ama neredeydi nereye geldi.nasrettin hocanib ilk once esegi kaybedip ibulmasi gibi olmadin erisin gebersin

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 18:21 bi susun be şom ağızlılar uğursuzluk etmeyin

    CEVAP YAZ 0 1
  • EKONOMİST MSTIR BIRANT 07 Eylül 2018 18:17 yılbaşında dolar 4 olacak yazın kenara.

    CEVAP YAZ 1 0
  • D21 07 Eylül 2018 18:11 Benzine de bir kuruş indirim yapılır, makarnacılar çoşturulur...

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 18:10 Fena erimiş yalnız rahat bi nefes aldık

    CEVAP YAZ 0 2
  • Berko 07 Eylül 2018 18:04 Bir günde yüzde on çıkınca ateşi çıktı diyorsunuz. Yüzde iki inince resmen zırvalayıp dolar eridi diyorsunuz. Aziz Nesini bize gatırlatiyorsunuz

    CEVAP YAZ 1 4
  • dnt 07 Eylül 2018 18:02 gerçekten mi? inanmıyorum....

    CEVAP YAZ 1 1
  • AzKenardaDur 07 Eylül 2018 17:57 şaka gibisiniz he erimiş bitmiş haber diye attıgınız başlıga :)

    CEVAP YAZ 1 7
  • Türkoğlu 07 Eylül 2018 17:56 Yeminle komedisiniz, başlığa bak hahaha... Eriye eriye bi deri bi kemik kalmış....

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 07 Eylül 2018 17:56 30 kurusa erime haberi yapiliyor yuh yaa

    CEVAP YAZ 1 5
  • Kerim 07 Eylül 2018 17:52 Bu mu erime? Erime dedigin 1 dolarin turk lirasi karsisindaki degeri 50 kurus olunca olur.

    CEVAP YAZ 1 4
  • vatandaş tl 07 Eylül 2018 17:51 birileri dolar toplayıp artıştan kazanacak mı?

    CEVAP YAZ 0 2
  • HERNEYSE 07 Eylül 2018 17:47 Hadi ordan başlığa bak billur geçiyor bunlar bizle.

    CEVAP YAZ 1 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro