Dikdatör nakaratı, medyanın bitişi ve kibir!

Tayyip Erdoğan ülkesinin üzerindeki kara bulutları dağıtmaya çalışadursun, bizimkiler hâlâ "dikdatör" nakaratıyla meşgul. Üstelik kendi diktatörlüklerini hiç hesaba katmadan.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dikdatör nakaratı, medyanın bitişi ve kibir! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR20 YORUM
  • Misafir 11 Eylül 2018 03:19 Müslüman olmak suç .........................

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 08 Eylül 2018 16:17 Ahmet Takan, bugünkü köşe yazısında "Ahmet Davutoğlu, Ali Babacan, Mehmet Şimşek'in yeni bir merkez parti kurmak için hazırlık içinde olduğunu" iddia ediyor...........

    CEVAP YAZ 0 2
  • entelektüel hamsi 08 Eylül 2018 15:02 bursa gemlik'te aynı isimle devam edilmesi halinde ilk kez refah ve akp dışında bir partiye oy vereceğim.sadece belediye değil,partiye bi ucundan ilişenlerin de kibrinden geçilmiyor.adalet desen sıfır.bi parti kodamanının yaptığı işi,düzeltebileceğini umduğu kişiye şikayet edenin aldığı cevap:sen onun kim olduğunu biliyor musun?kişiye göre adalet,sözün bittiği yer.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Erol Baron 07 Eylül 2018 10:27 AKP içine sızmış sonradan görmeleri konu alan "AK Parti'de 'kibir borsası' çökertilmezse..." yazısını daha da açmasını isterdim Hadi beyden. Çünkü o kibir borsası ve o -açlık- o kadar kolay hallolacak bir iş değil.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 06 Eylül 2018 18:06 Beyaz Saray'da Fuat Avni!..........New York Times'da "isimsiz" olarak yayımlanan "Trump yönetimi içindeki direnişin bir parçasıyım" başlıklı makaleyi kaleme alan kişinin Trump yönetiminde üst düzey bir görevli olduğu belirtildi.

    CEVAP YAZ 0 1
  • mniksek 06 Eylül 2018 15:57 MİSAFİR ATEİSTSEN AÇIK SÖYLE, SREKLİ DİNE, DİNDARLARA ÇATMAK, DİNLE UĞRAŞMÜMAK SANA BİR ŞEY KAZANDIRMAZ, SANA KAZANDIRACAĞI TEK ŞEY CEHENNEM...

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 06 Eylül 2018 16:03 Yıl olmuş 2018,elalem kuntum kapısı ışınlıyor siz hala cehennem mehennem zebani cin şeytan muhabbetleri.Bi bitmesiniz kardeş.

    3 1
  • ersin 06 Eylül 2018 13:54 Yaa Hadiciğim valla...İyiki Millet İttifakı kazanmadı.Kazansaydı şimdi un 95 den 175 e çıkacaktı,dolar 6,60-avro 7,60-,çeyrek altın 410 tl olacaktı,şeker fabrikaları satılacaktı,benzin de 6,60 olacaktı elektiriğe doğal gaza üstüste 3 kere zam gelecekti,60 liralık araba 100 lira olacaktı.Allah korudu da Millet İttikfakı kazanmadı.

    CEVAP YAZ 5 16
  • Misafir 01 Ekim 2018 13:12 sana zamlar iyi gelmiş Ersin kardeş.

    0 0
  • Yerli ve milli Anadolu Türk Mutfağı (Külliyeden) 06 Eylül 2018 13:36 – Aloevera (Starex meyvesi eşliğinde)… – Efuli (Liçi meyvesi eşliğinde)… – Ejder Meyveli Smoothie (Chia tohumu eşliğinde)… – Zencefilli Somonlu Suşi.. – Pataşur içerisinde Çerkez Tavuğu… – Tartalet içerisinde Humus… Vs.

    CEVAP YAZ 2 13
  • EFE 06 Eylül 2018 12:42 ANDERSENDEN MASALLAR.BUGÜNE DAİR YAZACAK BİR ŞEYİ OLMAYAN.MİLLET ZAMLARIN VE EKONOMİK DARBOĞAZIN İÇİNDE DEBELENİRKEN .BORDRO MAHKUMLARININ ALDIĞI UFAK TEFEK ZAMLAR MİSLİ MİSLİ CEBİNDEN ÇIKARKEN ANCAK GEÇMİŞTEN MASAL ANLATIRSINIZ İLEBET SAVUNDUĞUNUZ SİYASİ ERGİN ZARAR GÖRMEMEMSİ VE ZÜLFÜYARİNE DOKUNMAMAK İÇİN. SİZLERİN DE HEYKELİNİ DİKECEKLER NECİP YAZARLARIN YANINDA YERİNİZİ ALACAKSINIZ.KİMSE SİZLERİ HATIRLAMAYACAK. HATIRLANAN VE ANILAN İNSANLARI BAKIN .

    CEVAP YAZ 2 12
  • aferin 06 Eylül 2018 12:28 Sen ve senin gibi düşünenler okumaya bile değmez. Muhalefet öneri sunduğu zaman dikkate almıyorsunuz.dalga geçip rencide etmek için yazmadık terbiyesizlik bırakmıyorsunuz, sonrada kalkıp muhalefetin çözüm önerisi yok iktidar tek başına mücadele ediyor diye yağcılık yapıyorsunuz.Ülkenin ekonomisini bu hale muhalefetmi getirdi yoksa siz yönetime yenimi geçtiniz.

    CEVAP YAZ 4 14
  • Misafir 06 Eylül 2018 11:35 ekonomiden hiç bahsetmiyorsun neden acaba korkuyorsun galiba

    CEVAP YAZ 8 14
  • Misafir 06 Eylül 2018 12:10 ekonominin kötüye gidişinden zevk alan sapıklar dan mısın önce onu yaz...

    7 7
  • Misafir 06 Eylül 2018 13:57 Misafir 12 10...İyiki Millet İttifakı kazanmadı.Kazansaydı şimdi un 95 den 175 e çıkacaktı,dolar 6,60-avro 7,60-,çeyrek altın 410 tl olacaktı,şeker fabrikaları satılacaktı,benzin de 6,60 olacaktı elektiriğe doğal gaza üstüste 3 kere zam gelecekti,60 liralık araba 100 lira olacaktı.Allah korudu da Millet İttikfakı kazanmadı.

    5 5
  • HASAN AL 06 Eylül 2018 11:32 DİKTATÖRLÜK FİLAN YOK.AMA İYİ PARTİYİ SEÇİMLERDE MEDYA YASAĞI,KONGRESİNİ DAHİ TRT DE HABER YAPTIRMAMA, GÜNÜN HER SAATİNDE MEDYANIN İKTİDAR BORAZANLIĞI BUNLARA BİR AD KOYMAK GEREK.İKTİDARDAN BESLENENLERDEN BUNU BEKLEMEK HAYAL OLUR

    CEVAP YAZ 3 13
  • Misafir 06 Eylül 2018 11:06 memleket dış politikada zorda iç politikada ekonomik kriz yaşarken, parası olan vatandaşın parası bile her gün daha da değersizleşirken yazacak başka konu bulamadın herhalde

    CEVAP YAZ 6 15
  • Misafir 06 Eylül 2018 11:04 C. başkanı uçağında gezmek sana çok yaramış elbet

    CEVAP YAZ 7 17
  • Misafir 06 Eylül 2018 13:59 Sen bir de o gezilerden sonra gelen ulufeleri bilsen...

    4 7
  • eren 06 Eylül 2018 10:48 memleket ateş pahası olmuş ama yazar anca parlatsın pohpohlasın.harika yazı olmuş diyen vatandaşın 95 tl lik çuval unun 175 tl olduğundan ya haberi yok ya da yazar gibi o da çok sağlam nemalanıyor.

    CEVAP YAZ 7 25
  • A.HURŞİT GÜNDOĞAN 06 Eylül 2018 10:38 OLGUN VE AKILLI KİŞİLERDE KİBİR BULUNMAZ. MEYVESİ ÇOK OLAN AĞAÇ DALINI YERE SERER. SADİ ŞİRAZİ

    CEVAP YAZ 1 7
  • RTE53 06 Eylül 2018 09:59 Sn Yazar; 30 Ağustos resepsiyonundaki menüden hiç bahsetmemişsiniz... Çok kısa bir sürede Esed yine ESAD olacak ona göre hazırlığınızı yapın....Yoksa yine ters köşe olup okuyucularınız önünde pişkinlik göstermeye çalışmayın...

    CEVAP YAZ 5 18
  • gencoglu 06 Eylül 2018 09:37 harika bir yazı elinize sağlık

    CEVAP YAZ 17 7
  • Misafir 06 Eylül 2018 05:06 YENİ ŞAFAK MUHABİRİ: “TÜRKİYE’Yİ TEMSİL EDENLER YANLIŞ YAPTI, İDLİB’TE SIKIŞTIK KALDIK; YAZIK OLDU!”

    CEVAP YAZ 3 17
  • Misafir 06 Eylül 2018 05:03 Cumhuriyet ve Atatürk Düşmanlarını tanıyalım !..................................Senin Beynine habis bir din virüsü yapışmış!............Gözün başka hiçbir şey görmüyor.

    CEVAP YAZ 10 21

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro