Derneklerden sorumlu PKK'lı havalimanında yakalandı!

Terör örgütü PKK lehine Avusturya'da faaliyet gösteren derneklerde sorumlu olduğu tespit edilen D.Ç., İzmir Adnan Menderes Havalimanı'ndan Avusturya'ya gitmek isterken yakalandı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Derneklerden sorumlu PKK'lı havalimanında yakalandı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR20 YORUM
  • Fahri Başkan 13 Eylül 2018 12:02 D.Ç. ne yaaa internet haber D.Ç. ne. Teröristin ismini yazmaktan mı korkuyosunuz yoksa deşifre edilmesinden mi?

    CEVAP YAZ 0 2
  • tahta şişe 13 Eylül 2018 09:12 yakla besle yakala besle biz bunu hep yapıyoruz bu yüzden ebemizin başı bitten kurtulmuyor demi

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 13 Eylül 2018 09:11 Simdi hapishanedeki derneklerle ilgilensin pislik

    CEVAP YAZ 0 0
  • asabi 13 Eylül 2018 09:06 gelmeyen idamında .......

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 13 Eylül 2018 08:56 CESARETE BAK TÜRKİYE YOLGEŞEN HANI OLMUŞ

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ccc 13 Eylül 2018 07:27 Nedense bu itler hep izmir havalimaninda yakalaniyor

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 13 Eylül 2018 09:06 bu konu benimde aklıma takılmıştı var bu işte bit yeniği

    0 0
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:16 BU HAİN KADINI ÖLDÜRÜN İZMİRİ BU KADINA MEZAR YAPIN

    CEVAP YAZ 0 1
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:16 DHKPC LİLERİDE ÖLDÜRÜCEZ YAŞATMAYACAĞIZ

    CEVAP YAZ 0 1
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:16 TÜM PKKLILARI ÖLDÜRÜN YAŞATMAYIN

    CEVAP YAZ 0 1
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:15 BU KADINI ELİME VERSELER ÖNCE 600 DEFA KIRBAÇLAR DAHA SONRADA ASARIM

    CEVAP YAZ 0 0
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:14 BU HAİNİ ELİME VERSELER ÖNCE DOMUZ BAĞI İLE BOĞAR DAHA SONRADA EVİN ALTINA GÖMERİM

    CEVAP YAZ 0 0
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:13 BAŞINI EZECEKSİN BUNUN PARMAKLARINI KOPARACAKSIN

    CEVAP YAZ 1 2
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:13 BU NAMUSSUZ U BANA VERİN ÖLDÜREYİM

    CEVAP YAZ 0 0
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:12 PKKLILARI ÖLDÜRÜN ACIMADAN ÖLDÜRÜN

    CEVAP YAZ 0 1
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:11 BÖYLE VATAN HAİNLERİNİN YAŞAMAYA HAKKI YOKTUR

    CEVAP YAZ 0 1
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:11 BEN OLSAM BU KADINI HEMEN ORADA VURURDUM

    CEVAP YAZ 0 1
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:11 YAŞATMAYIN BUNU ÖLDÜRÜN BU HAİNİ

    CEVAP YAZ 0 1
  • NURİYE GÜLMEN 13 Eylül 2018 07:10 ÖLDÜRÜN ŞU HAİNİ YAŞATMMAYIN BUNU

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 23:10 Hele bir de Avusturya'da yüksek lisans doktora yapmışsanız hiç kaçarınız yok kesin PKK'lısınız...

    CEVAP YAZ 6 105
  • Misafir 12 Eylül 2018 22:41 Türkiye’de son yılları arasında silahlı terör örgütü üyeliği ve yöneticiliği gibi nedenlerle hakkında soruşturma veya dava açılan kişi sayısı 612 bin kişi… iken 612.001 oldu!

    CEVAP YAZ 5 15
  • Misafir 12 Eylül 2018 23:39 kasinma yoksa sen de mi vatan hainisin keko???

    54 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro