Çinli Köpekler: Doğu Türkistan (5)

Bu dört maymuna bir beşincisini de ben ekleyeyim: Paylaşmıyoruz…

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Çinli Köpekler: Doğu Türkistan (5) yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Misafir 20 Haziran 2018 17:28 hayatınızda hiç cine gittinizmi gözünüzle cordunuzmu bu yaşananları sayin yazar

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 03 Temmuz 2018 13:51 Sen gittin mi, olmadığına dair delilin var mı?

    0 0
  • Misafir 11 Temmuz 2018 08:36 ne alakası var, Çine gitmesi, göz ile görmesine gerek duymuyor, yazara ben katılıyorum ve teşekkür ederim. Çinin Doğu Türkistanda yaptıkı zulme biz şahidiz Çinin yaptıklarını biz görduk, biz yaşadık.

    0 0
  • Erol Baron 20 Haziran 2018 11:48 Büyüğün küçüğü yediği bir dünyada yaşadığımızı unutmayın Sn yazar..... Yani, bütün mesele büyük balık olabilmek.

    CEVAP YAZ 0 0
  • sana biraz akıl ve bilgi lazım 20 Haziran 2018 08:47 çinlilere, çinli köpekler diyerek topyekün aşağalamak ve hakaret etmek buradan kolay ve akıl dışı.Ama orada ki türklerin işini kolay kılmaz bu hakaretler aksine dahada zor kılar.Biraz akıl lütfen biraz akıl... ve politika...

    CEVAP YAZ 0 0
  • pii 19 Haziran 2018 23:50 bende; DOĞU TÜRKİSTANLI KARDEŞLERİMİZE YAPILAN ZULMÜ DİLE GETİRDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 19 Haziran 2018 11:10 DOĞU TÜRKİSTANLI KARDEŞLERİMİZE YAPILAN ZULMÜ DİLE GETİRDİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

    CEVAP YAZ 0 0
  • molla kasım 19 Haziran 2018 00:46 "Zavallı bir hayvana karşı yapılan zulmü lanetlemek için gösterdiğiniz vicdani duyarlılığı Doğu Türkistanlı kardeşlerimiz için de göstermeye var mısınız?" Başbakan gösterdi ya; "Çin devletinin egemenlik ve toprak bütünlüğüne saygı duyuyoruz."

    CEVAP YAZ 1 1
  • kurt-ay 18 Haziran 2018 17:28 doğu türkistanı sürekli dile getirdiğiniz için allah razı olsun,hayvanların haklarına,hukuklarına sahip çıkıp korumalıyız insanlığa emanet dilsiz derdini anlatamayan insanoğlunun vicdanına ve merhametine muhtaçlar bu arada türkistan içinde sesimizi daha çok yükseltmemiz ve ordaki hem türk hem müslüman kardeşlerimizin sesini daha çok duyurmalıyız sizin gibi vicdanlı yazarların kaleminden tüm dünya mazlumları ve türkistan daki kardeşlerimiz dilerim eksik olmaz

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 18 Haziran 2018 10:11 İnce'nin gündeme getirdiği Sevim Tanürek cinayeti neydi?...

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro