Cem Küçük bombaladı Fehmi Koru hakkında olay sözler

İnternethaber'den Hande Aydemir'e konuşan Cem Küçük medyanın ünlü kalemleri hakkında konuştu. Cem Küçük röportajında ikinci bölümde Fehmi Koru açıklamaları çok konuşulacak.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cem Küçük bombaladı Fehmi Koru hakkında olay sözler haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • milletin sesi 25 Nisan 2016 11:58 yazar gazeteci öğretim görevlileri finans firmalar ile sanat camiasından bazi dernekler ile vakıflar. ummalı ihanet icindeler. devlet bunları temizlemedikce ihanet genişler büyür. kökten temizlik olmalı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 09 Nisan 2016 09:37 hükümeti hiç eleştirmemek toz kondurmamak cem küçük gibilerinin varlık sebebi ama bu dünyada bize yakışan başkasının yalanına doğru dememek değil hakkı tutup kaldırmak

    CEVAP YAZ 0 0
  • ozgur 07 Nisan 2016 12:57 soyismi gibi beynıde kucukmuş,normal demokratik bi ulkede bu sahsın yazdıgı her yazı ceza alırdı,yazdıgı her yazıda onun gibi dusunmeyenlere etmeediği kufur hakaret kalmadı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • HALKIM 05 Nisan 2016 14:23 AYNEN DOĞRU SÖYLÜYOR CEM.

    CEVAP YAZ 1 1
  • misafir 04 Nisan 2016 08:32 Dindar medyamizin dekolteli muhabirleri felan var işte :)

    CEVAP YAZ 0 2
  • Hakan 29 Mart 2016 01:42 Cem Kucuk'un aciklamalari sanki "Artik Turkiye'de otokratik, sultanlik gibi bir rejim vardir, ve bu rejime ve bana (bize) muhalif olan herkes devlet dusmani terorist ya da isbirilikcidir" tadinda yapilmis. Gun olur devran doner, Cem Kucuk'ler de o zaman nereye doner bekleyip gorecegiz...

    CEVAP YAZ 1 5
  • Hakan 29 Mart 2016 01:26 Hande hanim, Cem Kucuk gibi iltimasli, torpilli, mirasyedi ve vizyonu olmayan birisiyle sanki bir entelluktuel fikir adami gibi roportaj yaparak beni hayal kirikligina ugrattiniz...

    CEVAP YAZ 0 3
  • Hakan 29 Mart 2016 01:23 Cem Kucuk kendisini devletin yargi erki yerine koyuyor ve hakkinda Yargitay'in onadigi kesinlesmis bir karar olmamasina ragmen FETO'yu teror orgutu ve devletin bir numarali dusmani ilan ediyor. Aslinda sozleriyle Erdogan'nin sahsini devlet olarak gordugunu ve ona karsi ve dusman olanin devletin dusman oldugu gibi yanlis bir saptama yapiyor. FETO nasil PKK'dan tehlikeli teror orgutuyse hala MHP ve CHP'de FETO'culerle is tutan pekcok milletvekili var. Herhalde bu gercekleri bir Cem Kucuk biliyor!

    CEVAP YAZ 0 2
  • K. 25 Mart 2016 17:23 Yılmaz Özdil, A. Hakan vb. okunuyormş ama okuyucuyu etkilemiyormuş. Arkadaşın etkilemekten anladığı kitlelerin galeyana getirilip , provoke edilmesi herhalde..öYLE YAZARLAR OLMASA DİĞER %50 Yİ DE UYUTACAKLAR.Doğrusu ben kendisinin söylediklerinden çok etkilendim(!) İşi gücü bırakıp röportaj yapmışlar...

    CEVAP YAZ 5 0
  • Misafir 25 Mart 2016 16:35 Hadi ordan zevzek Havuz bülbülü. Hasan Cemal ve Cengiz Çandar'a laf etmek senin ne haddine.

    CEVAP YAZ 8 2
  • Misafir 26 Mart 2016 23:00 Vatan hayinimisin ulan

    0 0
  • hacı 25 Mart 2016 11:53 Bizim arkadaşlar cesur olsalardı bana ihtiyaç olmayacaktı.DERKEN Devlette bana iş mi yok DERKEN ne iş narsist hacı hikaye okuma

    CEVAP YAZ 4 2
  • KunKun 25 Mart 2016 03:15 Of mÀnen kusarak okudum, adam basta soledigini sonda inkar ediyor, bunu gazteci diye piyasaya surenlerin Allah belasini versin!

    CEVAP YAZ 0 1
  • ramazan öz 24 Mart 2016 22:00 seni okuyan yok yok..

    CEVAP YAZ 10 4
  • osman büyük 24 Mart 2016 21:17 sizin gibi düşünmeyen herkes terörist. pkk ile cemaati aynı kefeye koyuyor. cahil herif. pkk nın beslenip bu hale gelmesine kim izin verdi. 15 yıldır iktidardasınız, ilk on yılda ergenekon, darbeci subaylardan cemaat sayesinde korundunuz, sonra gücü ele geçirince herkesi kendi gücünüz altına almaya kalkıştınız. bu kadar kibir insanı yakar.

    CEVAP YAZ 6 5
  • z.z. 24 Mart 2016 20:43 Bu adam da kendini nimetten sanıyor.

    CEVAP YAZ 0 4
  • alifeta 24 Mart 2016 20:29 "İt ürür kervan yürür."

    CEVAP YAZ 0 3
  • Gazeteci 24 Mart 2016 20:05 Çanak yalayıcılar,çanağın dibinde birşey kalmayınca ne yapacaklar?Eyy küçük insan,bu ülkede hırsızlık olayları oldu,duymadın mı?

    CEVAP YAZ 1 5
  • Ali ihsab 24 Mart 2016 19:28 Bu adam gazeteci falan degil, Gazeteci isen yandasda olsan, elestirel olacaksin. Simdi RTE hiçmi yanlis yapmaz, kusursuzmudur, o da bir ademoglu degilmidir.. Onu c.baskani yapanlar istedigini yapmi dediler yoksa bak anayasa var yetkilerin belli ona gore davranmi dediler. Adam anayasayi tanimiyor, bundan buyuk yanlislik yamukluk olur mu!

    CEVAP YAZ 2 8
  • İKTİDARA VE PATRONA YALAKALIKTA SINIR YOK 24 Mart 2016 19:14 BİLALİN VAKFIYLA İLGİLİ NİYE YAZMIYORSUN BÜYÜK İHALELERDEN PAY ALDIĞINI O ÇOK MUHTEREM PATRONUNU NİYE YAZMIYORSUN İHALELERİ NASIL ALDIĞINI??SEN NE KADAR KENDİNİ BEĞENMİŞ BENCİL EGOİST BİR TİPSİN ARKADAŞ KİME NASIL HİTAP EDECEĞİNİ BİLMEDEN İNSANLARI RENCİDE EDİYORSUN BU İKTİDAR GİTTİĞİ ZAMAN NE SEN NE GAZETEN NEDE PATRONLARIN BU ÜLKEDE 1 DAKİKA DURMAZ O KADAR ÇOK KUL HAKKI YENDİKİ SENİN O KÜÇÜK AKLIN BUNU ALMIYOR

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 05 Nisan 2016 03:07 İktidar bir yere gitmez merak etme,alışmaya çalışın, hazmetmeye çalışın , soda içmenizi öneririm )))))))

    0 0
  • fidan 24 Mart 2016 16:46 süper gazeteci cem küçük, isterizki böyle gazeteciler ülkemizde çoğalsın...

    CEVAP YAZ 8 3
  • ömer özbek 24 Mart 2016 16:24 doğru olan türkiye için en büyük tehlike fetö ve onunla baş edebilecek tek kişi erdoğan kuşku yok erdoğanın yaptığı bir çok yanlışa rağmen dediği gibi giderse ülke yıkılır ama bunun sorumlusuda kendisi fetö onun zamanında zirve yaptı

    CEVAP YAZ 0 2
  • aahmed 24 Mart 2016 16:24 cem aga keser döner sap döner,bir gün gelir hesap döner.unutma

    CEVAP YAZ 2 7
  • Aybala 24 Mart 2016 16:21 Yiğit adam seni seviyoruz ALLAH yolunu açık etsin...

    CEVAP YAZ 8 2
  • Misafir 24 Mart 2016 18:13 yapanın aklına saglık super olmus

    0 0
  • büyük 24 Mart 2016 16:03 orospu cocugunun önde gidei kimseden korkmazmiz orospu cocugunu öle bir istikbal bekliyrki picin haberi yok

    CEVAP YAZ 1 3
  • Mehmet şehit 24 Mart 2016 15:37 Bu adamı kim ipliyor ki onunla röportaj yapiyorsunuz, bu ve bunun gibi düşünenler vatasever degiller, insan sevgisinden yoksun diktatör şakşakçısı kişiler bunlar,bugün Rte ye yarın başkasına yalakalik yaparlar,Re nin etrafına baksanız bir,Numan Kurtulmuş, süleyman soylu,Tuğrul Türkeş v.s bir zamanlar Rte ye ağza alınmayacak küfürleri hakaretleri eden insanlar hep,yazık inanki bu ülkeye, duruşu olmayan kişiler başladı ediliyor,ama milletin cahilliği bunların elindeki en büyük koz,Sabahattin Zaim Ünv. Rektörünun dedigi gibi cahiller in ferasetiyle ayakta duruyorlar