Barzani: Referandumu ancak bu şekilde erteleriz

IKBY Başkanı Mesud Barzani, referandumun yerini tutacak bir alternatif sunulmadığı takdirde 25 Eylül referandumunu ertelemenin imkânsız olduğunu belirtti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Barzani: Referandumu ancak bu şekilde erteleriz haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • salih 20 Eylül 2017 16:33 vatandaşımız ve yöneticilerimiz işin ciddiyetini anlamıyor ya da anlamazdan geliyor... Referandum Sürpriz Değil, Fiili Durumun İlanıdır... Bir yandan ABD, İsrail desteği diğer yandan; Yılllardır sarfedilen "Kerkük kırmızı çizgimizdir" sözlerine rağmen, Kerkük tapu ve nüfus kayıtları peşmerge tarafından yakıldığında sessiz kalınması, Yıllardır "Irak'ın kuzeyi" yerine "Kuzey Irak" tabirinin kullanılması suretiyle fiili durumun (zımnen) tanınması, Kuzey Irak Bölgesel Yönetiminin en üst düzeyde resmi kabul görmesi, (sözde) bayrağının göndere çekilmesi, Bazı yetkililerin "Devlet kurmak Barzani'nin hakkı, bu bizim aleyhimize değil, lehimize bir durum" sözleri, Barzani'nin "25 Eylül'de referandum yapacağız" açıklaması (8 Haziran 20017), müteaddit kararlı açıklamaları ve üzerinden 3,5 ay geçen süreç .... Allah Devletimiz ve Milletimizi Korusun (amin)

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİSAFİR 20 Eylül 2017 16:17 AMAN DİKKAT EDELİM İNGİLİZ OYUNU BU YANİ TAVŞAN KAÇ TAZI TUT OYUNU AMAN DİKKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Eylül 2017 16:08 suriye de öso ve türevi 25 örgüte garantör oldunuz,suriye yi işgal ettiniz.ırak da barzani ye garantör olacaksanız, sırada ırak var demektir.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Eylül 2017 11:29 şart koşacak durumda değilsin. senin sahibin çok ama karşında Türkiyeyi bulursun. biz onay vermeden hiç bir şey yapamazsın. bize danışıp izin almak zorundasın.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Hakkı SORAN 20 Eylül 2017 09:59 Referandumla ilgili olarak, sopayı görürse erteler, yerse vazgeçer kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 20 Eylül 2017 09:23 konferedasyon şartı ile ertelenecek

    CEVAP YAZ 0 0
  • 21 20 Eylül 2017 08:14 özala kenan evrenin yaptığı(abdula çatlıyı asalaya karşı kulandığı gibi) gibi bizde buna benzer şavaş tecrübesi olan şuçluları v.s kerküke göderelim bir taşla iki kuş

    CEVAP YAZ 0 4
  • 21 20 Eylül 2017 08:11 kenan evren ile turgut özal abdullah çatlı yı asalaya karşı kulandı asalıyı yok etti buna benzer içerde 1000 den fazla BORDO BERELİvar türkiye bunları gayri resmi(abd nin ortadoğuda yaptığı gibi) erbile,kerküke gönderse taş üstünde taş bırakmazlar yani askeri madahale yapılmadan kuzey ırakı gayri resmi şekilde bitirebilir

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 20 Eylül 2017 07:12 bu barzani yarın öbürgün Türkiye'ye sığınıp yardım istemezse bende bişi bilmiyorum.Türkiye de herşeye rağmen yine yardım elini uzatır ki UZATMAMASI gerekir.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Barış binici 20 Eylül 2017 02:41 TC bu güne kadar Kürt oluşumlara yada Kürt topluluğuna hiç faydası olmamıştır Olur da şimdiki hükümet ileride yapar bilemem ama zor Sığınmayı bırak inşallah buldukları ilk fırsatta ırakın toprak bütünlüğü diye menkıbe verenller dişlerini geçirmesin !

    CEVAP YAZ 6 0
  • Yamyam bunlar 20 Eylül 2017 00:47 Yiyin birbirinizi sonra yandım anam diyip TC ye sığınmayin.

    CEVAP YAZ 1 3
  • SINIRDAKİ ALAMETLER 19 Eylül 2017 22:21 "Fırat nehrinin suları çekilerek altından bir dağ ortaya çıkacak,(siyah altın) insanlar bunu almak için, vuruşacak ve her yüz kişiden, sadece biri hayatta kalacak. Bu zaman gelinceye kadar kıyamet kopmaz." BÜTÜN ALAMETLER,TIPKI YAZILDIĞI GİBİ ÇIKMIŞTIR.BU DA MUTLAKA ÇIKACAKTIR.

    CEVAP YAZ 3 5
  • Hakan Haklı 19 Eylül 2017 21:37 Referandum engellenmelidir. Ne gibi yaptırım yapılacağı düşünülmelidir

    CEVAP YAZ 1 7
  • Barış binici 19 Eylül 2017 21:09 Hacı kardeşim o coğrafyada devlet kurmamış tek ırk Kürt'lerdir Yakın tarihten örnek istiyorsan Azerbaycan ve Kosova yı örnek vereyim Biri ab birliğinde sayılır diğeri orta Asya'nın en güçlüleri arasında Bizde tağuta bağlı bir Kürdistan istemiyoruz Bağlanacak adam arayacaksa bu tr olmalı diyorum çünkü en büyük Kürt nüfusu burda Hayırlısı ise kurulacaktır Allah hakkımızda hayırlısını versin

    CEVAP YAZ 7 2
  • Ferhat 19 Eylül 2017 20:48 Sizin garantorlugunuzu yiyeyiim Sizin garantorlugunuz Ciyeri kediye teslim etme gibi olur Kürtlerin özgurluklerine En Çok karsi Olan siz Deyilmisiniz Kürtlerin nefes bile Almasina Karsi olacaksiniz Birde Kürtlere Garantorluk yapacaginizi iddia Edeceksiniz Çok Komik Trajik bir Açiklama

    CEVAP YAZ 9 5
  • Hacı Kürt 19 Eylül 2017 20:45 Kürt kardeşlerime soruyorum ; coğrafyamızda kendine yeni devlet kurup rahat eden bir ikinci ülke varmı ( İsrail dışında) eger var ise oyum evettir. Ben çok araştırdım YÖK . Sürünen varmı ( Suriye, Lübnan, Irak, Suidi Arabistan ( sürünmez ama ... ) Yemen, Libya, ...) bu ülkelerin bayrakları aynı çünkü İngiliz kurmuş . Artık bizede bayrak makinasından bi tane basarlar ...

    CEVAP YAZ 4 7
  • Istanbullu 19 Eylül 2017 20:22 Allah kurde bu günü göstermiş dünyadaki bütün kurtlar hazır orta doğunun hakimi oluruz kısasa kısas eski kurt kalmadı arrik sayın barzaniye tam destek

    CEVAP YAZ 5 5
  • Barış binici 19 Eylül 2017 20:20 Uğur kardeşim haklı Türkçülüğü dayatmayı bırakın Müslüman kardeşinize yer açın Bakalım Rabbim hakkkmızda ne hayır verecek

    CEVAP YAZ 6 0
  • Barış binici 19 Eylül 2017 20:15 Osmanlı tokadı Kendini Müslüman diye atfeden bir adama o dua edilebilir Gel gelelim ki Türkiye de ki Avrupa sevdalısı Meclis'e ne demeli :))) Bir yahudinin hakkknı savunmak için inen ayeti oku Peygamberini oku dinini öğren Sonra yahudi islam kavgasını yap

    CEVAP YAZ 1 1
  • Barış binici 19 Eylül 2017 20:12 Misafir kardeş doğru söylüyor pkk düşmanı bir Kürt olarak Kürdistan dan yanayım Tabiki de İsrail Rus ABD uşağı bir Kürdistan istemiyoruz tam bağımsız Kürdistan Şeriatçı Kürdistan Ha birilerinin uşağı olacaksa bu ülke o Türkiye olur İNŞALLAH Allah hakkkmızda hayırlısını nasip etsin

    CEVAP YAZ 2 2
  • ÜĞÜR 19 Eylül 2017 20:11 VAYBE 1000 YIL BERABER YAŞAYAN IKI HALK BIRBIRININ CIKARINI GÜZETECAKLEWRI YERDE BIR BIR LERININ GÜZÜNÜ CIKARIYORLER BIRBIRIN BU KADAR DÜŞMANCA BAKIYORLER HELE OSMSNLI TOKADI DIYEN YORÜMCÜ OSMSNLIYA EN BÜYÜK TOKATI ATAN ARAPLERA HIC BIR ŞEY DEMEZGEN BIN YILDIR BERABER BIR COK CEPHEDE SAVAŞAN IKI HALK BIRBIRINE NASIL OLÜRDA BU KADAR HAKARETLER YAĞDIRABILIRLER BU DINCILIK BU OLSA GEREK YAZIK TAM OYNAYAN OYUNA DÜŞÜYORÜZ EKSIKSIZ

    CEVAP YAZ 4 3
  • Barış binici 19 Eylül 2017 20:10 Erol bey Türkiye son bi kaç yıldır Kürdistan ile siyasi anlamda temasta ondan önce Avrupa'nın Avrupa'sı yoktu hali hazırda Avrupa'nın Avrupa'sı 60 yıldır Avrupa'ya girme çalışıyor kimse kapıyı açmıyor duymadılar herhalde !

    CEVAP YAZ 0 1
  • Osmanlı Tokadı 19 Eylül 2017 19:50 Allah Barzani'yi Korusun Demek, Allah İsrail'i korusun Demekle Aynı Şeydir. Allah Akıl Fikir Versin Bu Müslüman Kürt Kardeşlerimize.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Erol Baron 19 Eylül 2017 19:38 Türkiye orta doğunun Avrupa'sıdır. Türkiye Avrupa'nın hatta, dünyanın da Avrupa'sıdır. Bu Avrupa'dan çıkarsanız, bir daha giremezsiniz. Al sana alternatif ABD uşağı Barzani!

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 19 Eylül 2017 19:22 ALLAH seni korusun sayın barzani

    CEVAP YAZ 12 14

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2019 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro