Bana inanmıyorsanız, onlara inanın bari!

Hadi ben yazınca inanmıyorsunuz, tamam eyvallah da bunlara niye inanmıyorsunuz? Hepsi, "Erdoğan kazanacak" diyor işte!

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bana inanmıyorsanız, onlara inanın bari! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 20 Haziran 2018 20:14 "Yahu sakın Kemal Kılıçdaroğlu olmasın? " DEMENİZ BİLE SEÇİM İÇİN NE KADAR DÜŞTÜĞÜNÜZÜN RESMİ OLMASIN!..

    CEVAP YAZ 9 7
  • Misafir 20 Haziran 2018 13:56 İlk defa doğru bişey yazmış yazar.genelde yazılarını inanadırıcı bulmuyorum.evet kendisine inanmıyorum.

    CEVAP YAZ 2 4
  • faik 20 Haziran 2018 12:29 işi muharrem ince' nin namazına kadar inndirgenmişse durum kötü o zaman

    CEVAP YAZ 1 7
  • Erol Baron 20 Haziran 2018 11:02 Güney sınırımızda Türkiye düşmanları üzerinde bugün zafer beklenen TSK'nın kozmik odasına iğrenç FETÖ'yü sokan AKP'dir ve 24 haziran da dahil, bunu biz hiç unutmayacağız.

    CEVAP YAZ 9 11
  • RABİA 20 Haziran 2018 09:17 BİZLER GEÇEN AY ÜMREYE GİTTİK, ÜÇBİN KİŞİNİN BİNDİĞİ MEKKE OTOBÜSLERİMİZDE NE YAZIYORDU BİLİYORMUSUNUZ hayırlı bir seçim ve erdoğanımızın kazanması için dua ümresi HEPİMİZ TOPLU OLARAK YİRMİ GÜN VATANIMIZIN SELAMETİ VE SEÇİM İÇİN DUA ETTİK...İNŞAALLAH HİÇ ŞÜPHENİZ OLMASINKİ ERDOĞANIMIZ KAZANACAK.

    CEVAP YAZ 14 16
  • Misafir 20 Haziran 2018 10:48 Bizim sadece oyumuz ve duamız var, inşaallah Reisimiz daha uzun yıllar Ülkemizi başarıyla yönetecek. Allah yar ve yardımcısı olsun

    8 4
  • Misafir 20 Haziran 2018 12:27 hahahahhaha buna gülerim ancak allah akıl fikir versin

    2 5
  • sancar 20 Haziran 2018 09:11 Süleyman bey, gavur ne kadar kızsada yine algı yapmayıp, gerçekleri yazıyor diyorsun. sen bundan hisse çıkartıyormusun. Gavur bile doğruyu yazıyor, yandaş medya herşeyi alkışlıyor. Biz nasıl bir gazeteciyiz dedin mi, kendine? Bunlar birde gavur, yandaş muhafazakar....

    CEVAP YAZ 3 8
  • Misafir 20 Haziran 2018 09:01 Yazılarınızın yayınlandığı gazetenin yorum köşesi var yorum yok, yorumlarımız yayınlanmıyor. nedenkine?

    CEVAP YAZ 0 7
  • Erol Baron 20 Haziran 2018 08:34 Şu diploma meselesi aydınlansa gerçekten çok iyi olacak.... Gür sesiyle RTE'den her zaman dediğini " diploması yok diyen şerefsizdir, namerttir" demesini ve o "mübarek" -diplomayı- saatlerce elinde sallamasını ve bunu hemen yapmasını bekliyoruz.

    CEVAP YAZ 2 9
  • VE EN NAMUSLU İLK TAŞI ATSIN. 20 Haziran 2018 08:22 SAYIN İNCE'NİN GEÇMİŞİNDEN DEM EDİYORSUNUZ BİTEVİYE. YA SAYIN ERDOĞAN! YA RAHMETLİ SEVİM TANÜREK'İN ÖLÜMÜ... YAZABİLİRMİSİNİZ GERÇEĞİ... BIRAKIN ŞAHISLARLA UĞRAŞMAYI...SİAYSETTE YAPILAN YANLIŞLARI, YAPILACAK DOĞRULARI YAZIN...

    CEVAP YAZ 2 12
  • Misafir 20 Haziran 2018 08:18 İnce için inciler sıralayan sayın yazar, MAKARA BAKARA konusunu yazabildiniz mi? Ne gezeeer..

    CEVAP YAZ 2 8
  • bir yorumdan alıntı 20 Haziran 2018 08:01 "...Yazınızı en az 10defa okudum her cümlesinde ayrı bir anlam ileri görüşlülük var ak partiden başka dalımız yok doğrudur katılıyorum biz seçmen olarak mesajı aldık ama ak parti aldı mı bilmiyoruz teşkikatların bu kadar ranta girmesi affedilemez asıl mesele şu ak parti eskiden yüzde 70 in partisiydi maalesef bu rant ve çıkarlar artk onu yüzde 10 ların partisi yaptıyanlış anlamayun oy oranı olarak demiyorum yani yüzde 10 nun çıkarlarını gözetiyor reis herşeyi görüp yol göateremez ki bu imkansız ama bu kılçıkları da temizleyebilir..."

    CEVAP YAZ 1 6
  • Milletin Ferdi 20 Haziran 2018 07:53 Bir de unutmadan köprülerin, şehir hastanelerinin finansmanını sağlayan kredisini veren, yani şu faiz lobisi diyoz ya, faizle kredi veren Alman Deutsche Bank olmasın... Bu kadar yüksek faizle başka nereye kredi verebilir ? Hiç Almanlar bu kadar alacağı varken, işleri tıkırındayken bu fırsatı onlara oluşturanların gitmesini ister mi ? Muharrem İnce gelir çarka çomak sokar, Almanlar ister mi hiç ?

    CEVAP YAZ 4 7
  • Milletin Ferdi 20 Haziran 2018 07:49 Ben Almanların Erdoğan'ı sevmediğini düşünmüyorum. Türkiye'deki neredeyse dışarıdan biri alacaksa her ihaleyi Almanlar alıyor, Erdoğan döneminde ciroları daha da arttı. Şehir hastanelerinde varlar, Türkiye'nin en çok satan arabası onlarda, kamu araçlarının çoğu neredeyse hepsi onlardan... Hatta hatta her 2-3 yıl da bir mecburi bayıldığımız araç muayene hizmeti onlarda... Rüzgar santralleri onlarda... Adam Erdoğan'ı sevmesinde ne yapsın... Bunlar içeriye algı haberleri bana sorarsanız... Anketleri yüksek gösterip Muharrem İnce ye oy atacaklar tatillerinden dönmesin istiyorlar...

    CEVAP YAZ 1 4
  • söz öz 20 Haziran 2018 00:04 Erdoğan güçlü bir lider ve türkiye Erdoğan iktidarı ile güçlü olmanın tadını aldı...Koalisyon dönemlerinin aciz , chp dönemlerinin mukaddesat düşmanlığı günlerine dönmek istemiyoruz..Hdp-pkk alçaklığı bu ülkede TBMM de artık nefes alamamalı...

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 19 Haziran 2018 23:56 iyide sen nerden almanca biliyorsun ki? birde allah var tayyibi almanlar kadar kimse tutmuyor.bindiginiz agaci bile kesen insanlarsiniz yahu yuuuhhhhh

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 19 Haziran 2018 21:34 Sayın yazar aynı gazete "Cumhurbaşkanı Erdoğan gibi bir popülizm ustasının böylesine ahenksiz bir seçim kampanyası yürütüyor olması şaşırtıcı. Erdoğan Diyarbakır mitinginde sözlerini unutmuş gibiydi. Londra'da yatırımcılara yaptığı vahim konuşmalar liranın ani düşüşüyle sonuçlandı... " diye yazınca hop oturup hop kalktınız hem siz hem iktdar ve yakınları. ne oldu adamlar o zaman yanlışta şimdsini doğru oldu..hadi canım sende inandırıcı değilsiniz.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 19 Haziran 2018 19:58 empeyalizm e tek karşı duran lider TAYYIP ERDOGAN memleketi çakla çukala teslim etmeyecegız. kahrolsun pkk feto. yaşasın TÜRKIYE CUMHURIYETI gerisi yalan

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 19 Haziran 2018 14:49 İsrail tabiki erdoğanı ister bir numaralı dostu

    CEVAP YAZ 16 25
  • Misafir 19 Haziran 2018 18:12 MİSAFİR kadrolu klavyöşör sen ne içiyon dostum, israil chp-hdp yi kendi tv sinde reklam ediyor kim kimin dostu ?

    9 3
  • Misafir 19 Haziran 2018 14:20 Yahu chp zaten ikdidar olmak icin ugrasmioki.muharrem ince yi o yüzden al adayimiz deyip cikardilar.incenin basna gelecekler secimden sonra baslicak kendi partiisnde kemal ince birbiini yicekler

    CEVAP YAZ 17 3
  • Erol Baron 19 Haziran 2018 14:07 Bilmem fark ettiniz mi, M. İnce sıkıntısı RTE'ye yüzünün simetrisini kaybetmesine sebep oldu..... Sol taraf artık sağdan daha büyük.....Belli ki RTE kaybetmekten çok korkuyor..... Bu pazar RTE'ye sandıktan %42 oy çıkarsa bu asimetri 24 hazirandan 8 temmuza kadar daha da belirgin hale gelerek "reisi" fizik olarak reis olmakta çıkarır.

    CEVAP YAZ 7 22
  • sancar 19 Haziran 2018 13:51 "Oxford Üniversitesi Reuters Enstitüsü tarafından yapılan Digital News Report 2018 (Dijital Haber Raporu) yayınlandı. Raporda 37 ülkedeki yalan haber, medyaya güven ve haber tüketicilerinin davranışları incelendi. Türkiye, yanıltıcı ve sahte haberlerin en çok yapıldığı ülke olarak açıklandı, %49, almanya %9..Süleyman sen bile kendini bilip gavur medyasına güvenin diyorsun ya..

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 19 Haziran 2018 13:03 türkiye gazetesinde ayrı yazı...burada ayrı yazı...yarın iktidar değişirse nasıl yazacaksınız merak ediyorum...

    CEVAP YAZ 3 15
  • Misafir 19 Haziran 2018 13:25 Hayır, yazarın yazıları aynı minval üzerine gidiyor iftira atmayın.

    3 2
  • Misafir 19 Haziran 2018 13:55 Bırakın ya olurda M.İnce seçilirse Ülkeyi kim yönetecek, İnce'mi Kemal'mı, Meral'mı ?

    9 2
  • ahmet 19 Haziran 2018 12:44 Haftada bir cuma namazı kılanlar Meherremi hergün cuma namazı kıldığı için kıskanıyorlar. Kıskanmayın sizinde olsun.

    CEVAP YAZ 3 4
  • misafir 19 Haziran 2018 12:30 dolar 10 lira aslında a k p li değilim ama bir dönem daha tayyibin kazanmasını istiyorum niye?Çünkü şuandaki ekonomik krizi nasıl aşacağını merak ediyorum arapların parası yok artık hani hiç bir şey yapmamışlar dedikleri fabrikaları sattılar elde var sıfır ne olacak kek çay a devam allah akıl versin bu millete sizin görüpte bizim görmediğimiz ne var merek ediyorum.......

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 19 Haziran 2018 12:23 Senden yazar oluyorsa İnce'den de bal gibi şair olur!

    CEVAP YAZ 7 24

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro