Bahçeli'den AK Parti'ye ittifak mesajı

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Ankara'nın Etimesgut ilçesinde belediye tarafından yapılan bazı tesislerin açılış ve temel atma töreninde konuştu. Bahçeli, yerel seçimler için AK Parti'ye ittifak mesajı verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bahçeli'den AK Parti'ye ittifak mesajı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 01 Eylül 2018 17:09 Ne zaman MHP dolayısıyla bahçeli iktidara yakın yahut içinde kıriz ortada vatandaşın anası ağlıyor, ne zaman muhalefette vatandaş rahatta. Tecrübeyle sabit.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bu Fakir 01 Eylül 2018 16:22 Yapılan bir işin ittifak olması için her hangi bir şekilde ortaklık olmalı. İttifak yok, biat var.

    CEVAP YAZ 0 3
  • kadir 01 Eylül 2018 11:17 Ne diyor bahçeli denen zat kriz çığırtkanlığı yapanlar vatan hainidir çok doğru söz ama 3.70 den dolar alıp 6.80 den bozduranlar ne oluyor acaba buna da bir cevap verebilir mi acaba bir de bu dolar alıp bozdurulmasından ne kadar kazanç elde edildi

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 01 Eylül 2018 10:20 Bahçeli hükümete dahil olsun öyle konuşsun.Danışman da değil.Niye laf üretiyor?Cesareti varsa görev alsın.Ucuz kahramanlık yapıp konuşmak olmaz.Buyursun hükümete.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Ahmet 01 Eylül 2018 09:15 Kamyonun arkasına asılan bisikletli gibi.

    CEVAP YAZ 1 8
  • Fakir 01 Eylül 2018 07:33 Bahçeli'nin yaptığı ittifak değil, karşılıksız biat etmektir. Lütfen kavramları karıştırmayalım.

    CEVAP YAZ 4 9
  • Bu Fakir 01 Eylül 2018 07:05 MHP aday göstermeyecek. Her yerde AKP'nin adaylarını destekleyecektir, kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 01 Eylül 2018 00:51 AKP,senin elinden ilk olarak Manisa büyükşehir belediyesini alacak.Buna adım gibi eminim.

    CEVAP YAZ 8 3
  • Misafir 01 Eylül 2018 00:56 FARK ETMEZ HA MHP HA AK PARTİ..İKİSİDE CUMHUR İTTİFAKI

    1 2
  • Misafir 01 Eylül 2018 11:36 adanadada mhp kaayıpta...............ama kim alır bilemem chp yada akp birisi alır..

    0 0
  • TÜRKİYELİ 31 Ağustos 2018 23:54 ADAMSIN ADAM BAHÇELİ....KISACASI İLK AKLIMA GELEN ESKİŞEHİR BELEDİYESİ AK PARTİNİN MERSİN SİLİFKE İLÇ. BELEDİYESİ TEKRAR MHP NİN OLACAK..YAŞASIN CUMHUR İTTİFAKI KAHROLSUN VARSA HALA FETÖ VE PKKLILAR.

    CEVAP YAZ 73 14

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro