Allah Rasulünün ğayb alemine dair söyledikleri

Hz. Peygamber (s.a.v) gelecekte meydana gelen olaylara dair bilgiler vermiştir. Bunlar birer mucizedir.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Allah Rasulünün ğayb alemine dair söyledikleri yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • Efferim 22 Haziran 2016 13:56 Andersenden masallar.Salla salla yaz duvara.

    CEVAP YAZ 0 1
  • yorum 22 Haziran 2016 13:27 sana gaybı soruyorlar gaybı sadece Allah bilir diyen Kuran, ve benim Mucizem Kuran diyen Peygamber...ve Peygamber'e atf ile binlerce herze uydurdular, yıktılar kuranın dinini yeni bir din kurdular diyen İstiklal şairi Akif...ve Müslümanlardan kaç Müslümanlığa sığın diyen İkbal...

    CEVAP YAZ 0 3
  • M:E:A 22 Haziran 2016 12:45 yaşın kaç olduğunu bilmiyorum,çok şey yazmak istedim, vaz geçtim sadece derviş yunusun bir sözünü yazmak isterim,bilmiyorum bundan kavrıya bilirmisin(eyerki dervişlik okulda okutulsaydı sende bende medresede okurduk)demiş R.A gaybıda ne kadar nereye kadar olduğunu okulda öğretiyorlarmı ben cahil olduğum için bilmiyorum özür

    CEVAP YAZ 0 0
  • Yusuf Alptekin 22 Haziran 2016 12:39 İnşaat işleri nasıl gidiyor bir anlat hele

    CEVAP YAZ 0 1
  • Yusuf Alptekin 22 Haziran 2016 12:38 İnşaat işleri nasıl gidiyor bir anlat hele

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 22 Haziran 2016 12:07 Sanki bizzat kendileri orada imiş gibi anlatıyorlar. BIKTIK ARTIK BUNLARDAN.

    CEVAP YAZ 1 14
  • Misafir 22 Haziran 2016 11:31 YETER Hikaye anlatma bugün gibi maşallah biliyorsun. İnsanları para için kandırıyorsun

    CEVAP YAZ 3 17
  • misafir 22 Haziran 2016 11:28 İyi kalpli Müslüman Olan insan Rüyasında ona kötülük yapacak olan her şeyi rüyasında ona gösterir. Elinden bir şey gelmez.Araya birde siyaset politika girerse.

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 22 Haziran 2016 11:20 İyi Kalpli Melek olan insan yaşam ömründe geleceğininde ona kötülük yapacak insanları rüyasında görür.Elinden bir şey gelmez.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 22 Haziran 2016 11:11 Hz. Ali ve Hamzayı müslümanlar öldürmüş. Hatta 70 bin müslümanı da bu durumda Öldürenler iktidar olduysa doğru ne.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 22 Haziran 2016 11:11 Allah Resulune bildirilen gayb haberleri Kur’an da bildirildiği kadardır. Kur’an dışı gayb rivayetleri zandır, zannın hiçbir geçerliliğinin olamayacağı yine Kur’an la sabittir. Ahkaf suresi 9. Ayet: “De ki: Ben türedi bir peygamber değilim. Bana ve size ne yapılacağını da bilmem. Ben sadece bana vahyedilene uyarım. Ben sadece apaçık bir uyarıcıyım.” Hal böyle iken rivayetler Kur’an dışı gayb haberlerini yine “Allah’ın izni” ile veriyor. Peygamberimizin mübarek ağzıyla gayb’den haber vermenin yolu sonuna kadar açılıyor. İş bununla kalmıyor bir takım kimselerde aynı yöntemle yani “Allah’ın izni” ile gaybden haber devşiriyor/haber alıyor. Bütün bunlar “Allah’ın izni” ile oluyor. Bu durumda Allah’tan başkasının gaybi bilemeyeceği söylemleri, yine “Allah’ın İzni” ile aşılmış oluyor ki, Allah’tan başkasının gaybi bilemeyeceği söylemlerinin anlamı kalmıyor. Sonuç olarak Kur’an’a aykırı hiçbir şey İman’ın konusu olamaz. Selam ve dua ile.

    CEVAP YAZ 0 13
  • Misafir 22 Haziran 2016 11:30 allahın ayetlerine kendi kafana göre yorum getirme

    0 0
  • Mesut D. Edep...Edep... 22 Haziran 2016 09:36 Ahkaf 9; De ki: “Ben türedi bir peygamber değilim. Bana ve size ne yapılacağını da bilmem. Ben sadece bana vahyedilene uyarım. Ben sadece apaçık bir uyarıcıyım.”, Enam 35; 2 - Diyanet İşleri: Eğer onların yüz çevirmeleri sana ağır geldiyse; bir delik açıp yerin dibine inerek, yahut bir merdiven kurup göğe çıkarak onlara bir mucize getirmeye gücün yetiyorsa durma, yap! Eğer Allah dileseydi, elbette onları hidayet üzere toplardı. O hâlde, sakın cahillerden olma. Bu ayetlere aykırı konuşmak nedir?

    CEVAP YAZ 0 15

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro