AK Parti'den erken seçim açıklaması! İttifak var mı?..

"Gündemimizde erken seçim yok" diyen AK Parti Yerel Yönetimlerden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Özhaseki, Mart ayında yapılacak yerel seçimlerde ittifak yapacakmış gibi çalıştıklarını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Parti'den erken seçim açıklaması! İttifak var mı?.. haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 30 Ağustos 2018 15:50 Büyük Türk şairi Nazım Hikmet 30 Ağustos için şöyle demişti: 30 Ağustos bizim, Türklerin en büyük bayramlarından biri. Ve zannediyorum ki yalnız bizim değil, insanlığın bayramlarından biri.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 30 Ağustos 2018 14:54 Adamların derdi millet değilki, varsa yoksa seçim, cepler cukka, bi sokağa çıkın millet ne derdinde

    CEVAP YAZ 1 4
  • Ahmet 30 Ağustos 2018 14:31 İkisinden de kurtulacağız inşaallah.

    CEVAP YAZ 1 2
  • bir basit vatandaş 30 Ağustos 2018 13:50 Salla gitsin. Türkiye'de yalandan kim zarar görmüş? AKP iktidara geldiğinde, RT Erdoğan, seçimler 4 senede bir yapılacak, erken seçim filan hiç beklemeyin, ayrıca belediyeler ve Millet vekilleri en fazla 3 dönem görev yapacaklar demişti. Şimdi bu dediklerini mi yalayıp yutuyor?

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 30 Ağustos 2018 14:08 Akp iktidara gelirken en büyük ''İLK İŞİMİZ DOKUNULMAZLIKLARI KALDIRMAK OLACAK'' yalanını attı.

    0 4
  • misafir 30 Ağustos 2018 13:38 Ankara İstanbul kaybedilir

    CEVAP YAZ 0 4
  • TÜRKİYE...81 30 Ağustos 2018 13:30 chp ve hdp mevcut belediyelerin çoğunu kaybedecekler diye düşünüyorum.

    CEVAP YAZ 16 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro