15 Temmuz darbe girişiminin şok ses kaydı

15 Temmuz darbe girişimine ilişkin yeni bir kayıt ortaya çıktı. Habertürk'ün ulaştığı ses kaydındaki görüşme dönemin Kara Havacılık Kurmay Başkanı Yarbay Mehmet Şahin ile dönemin İzmir 3. Kara Havacılık Alay Komutanı Albay Murat Dağlı arasında geçiyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 15 Temmuz darbe girişiminin şok ses kaydı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • misafir 18 Temmuz 2018 10:52 sürekli gündemde mi tutulacak bu

    CEVAP YAZ 11 3
  • Misafir 18 Temmuz 2018 13:06 Sizin gibi hainler olduğu müddetçe, EVET

    1 1
  • Misafir 18 Temmuz 2018 10:39 ALLAH'IN HESABINI VE ADALETİNİ UNUTMASIN FANİLER,CANİLER

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 18 Temmuz 2018 10:38 İŞTE FETO GİBİ BEDDUA ETMİŞTİYA, HANİ ELİNİ TERS ÇEVİREREK NE OLDU, O BEDDUA NASIL TECELLİ ETTİ, YOK ARKADAŞ BÜYÜK LOKMA YİYİP, BÜYÜK KONUŞMAYACAKSIN

    CEVAP YAZ 0 1
  • hamzahamza 18 Temmuz 2018 09:58 Bunlara acımayacaksın,ülkenin anasını ağlattılar,o kadar insanı katlettiler birde Allah diyolar ya,arkadaş hangi dine inanıyor bu hainler

    CEVAP YAZ 1 6
  • misafir 18 Temmuz 2018 09:50 bu konuşmalar ortaya çıkan ifadeler itiraflar feto nun ilk günden beri 15 temmuz için tiyatro kurgu yalanlarını başına çeviriyor. gün geçtikçe gerçekler su yüzüne çıkıyor. hala beyni ipotekli salya sümük bağımlıları hipnozda uyanmıyor..

    CEVAP YAZ 1 4
  • SORULARI ÇALAN FETÖCÜLER!.. 18 Temmuz 2018 09:36 TORPİL,SORU ÇALMA(CEVAP ANAHTARINI VERME) YAPILARAK YERLEŞTİRİLEN KADROLARDAKİLER MEVKİLERİNİN KIYMETİNİ BİLMEZLER AYRICA BEYİNLERİ DE YIKANMIŞ İSE TAM AYVAYI YEDİK DEMEKTİR.BU TİPLER ACİLEN KADROLARDAN TEMİZLENMELİDİR.

    CEVAP YAZ 2 4
  • Koray 18 Temmuz 2018 09:31 Evet encok kimin zamanında orduya alindiysa ve o alanlara oy verenlerin de Allah bin belasını versinmi misafir 08:54 ???

    CEVAP YAZ 4 4
  • Koray 18 Temmuz 2018 09:29 2003 Senesinde orduya giren asker su anda en fazla binbasi rutbesinde olur. Daha ustu rutbeliler kimin zamanında alındı orduya? Bilir bilmez, cahil gibi hesap kitap bilmeden, suclu akepe deyip durmayın yarasalar !!!

    CEVAP YAZ 3 7
  • Koray 18 Temmuz 2018 09:28 2003 Senesinde orduya giren asker su anda en fazla binbasi rutbesinde olur. Daha ustu rutbeliler kimin zamanında alındı orduya? Bilir bilmez, cahil gibi hesap kitap bilmeden, suclu akepe deyip durmayın yarasalar !!!

    CEVAP YAZ 1 4
  • senaryo 18 Temmuz 2018 09:20 darbe isteyenler vardıda, yaş kuru devlet herkesi yaktı, varsaa suçlı cezalandırdaa neye dayanarak TSK %70 ihraç ediyorsun, dağdaki PKK teröristlerin bile darbeden önceden haberdar olmuşta bizim DEVLETİMİZ nasıl haberdar olmaz, işin bu boyutundan bakınca devletin korkunç planı ortaya çıkıyor, gerçekler er yada geç ortaya çıktığında bugün medyada naralar atanlar kaçacak delik arayacaklar, mazlumun ahını aldınız,,,,,

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 18 Temmuz 2018 10:43 KİM MAZLUM ACABA 15 TEMMUZ DA MİLLETE BOMBA YAĞDIRANLARMI MAZLUM ALLAH KAHRETSİN BÖYLE DÜŞÜNENLERİ EL KAHHAR İSMİYLE KAHRETSİN

    0 0
  • Misafir 18 Temmuz 2018 08:54 bu fetönün de, fetöye bu imkanlara verip fetöyü başımıza bela edenlerin de Allah belasını versin, tabi buna bir çoğunuz amin diyemez riyakarlar sizi

    CEVAP YAZ 4 5
  • Misafir 18 Temmuz 2018 09:07 evet haklısın chp li şizofrenler amin diyemez üstüne üstlük halen kollarlar..

    1 2
  • Misafir 18 Temmuz 2018 09:12 1980 den beri adamlar sızmış imkan kasıtlı olarak verme değil. fetönün en iyi sızdığı zaman AKP nin askeriye üzerinde etkili olmadığı zaman. 1980-2011 arası. sen güya AKP ye laf sokmaya çalışmışsın ama bu adamlar sızmak için ne fırıldaklar çevirmişler. AKP kendi zamanında sızanlardan kat kat fazlasını temizledi. fetönün ve Fetöcülerin ve fetö istismarcılarının Allah bin belasını versin.

    1 3
  • real 18 Temmuz 2018 08:53 valla elime baltayı versinler liğme liğme edesim var! vatan hayinleri

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 18 Temmuz 2018 08:29 Şunlara bak ... bulanık soysuzlar size küfür etsek günaha biz gireriz , sizi hapse atsak bu milletin ekmeği aşı yine sizi beslemiş olur.. Biz en iyisi nefesinizi keselim HAK YERİNİ BULSUN...

    CEVAP YAZ 2 13
  • ali 18 Temmuz 2018 08:10 memleketini bombalayacak kadar o.bunlar ülkenin liderine suikast yapacak kadar allahsız bunlar.dirket idam ne yargılaması

    CEVAP YAZ 1 31

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro