Vergide Adalet İçin Rant Vergisi…

Özellikle 3. Havalimanı, Yavuz Sultan Selim Köprüsü, Kanal İstanbul gibi mega projelerin yerlerinin belli olması ile bu projelerin bulunduğu alanlarda arazisi, arsası olan kişilerin servetleri de hatırı sayılır şekilde arttı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Vergide Adalet İçin Rant Vergisi… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 13 Şubat 2018 02:35 Üçüncü havalimanında işçiler isyan etti!.. AKP'li Recep Tayyip Erdoğan'ın ziyareti öncesinde yoğun bir seferberlik ilan edilen üçüncü havalimanı inşaatında işçiler, sabah 6'da yolu kesme kararı alarak amirlikten ayrıldı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ecemnur 09 Şubat 2018 13:11 Vergiyi harcama yapanlar yani orta ve alt sınıf veriyor.Üreten zengin kısım vergi mergi vermez.Verir gibi yapar,devletten kredi alıp okul yapar vergi borçları silinir,vergi affı bilmem ne gibi kıyaklar çıkarılır, olan orta ve alt kesime olur.80 milyon dolara uçak alan mehmet Cengizin milyarlık vergi borçlarının bir kalemde silinmesi ya da Albayrak şirketelerine ait medya grubunun (yani Ak Parti parlatıcısı grup) milyonluk vergi borçlarının sıfırlanması gibi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Economist 31 Ocak 2018 22:37 Şimdi “Biz üç kuruş kazanmak için memleketin bekasını tehlikeye atmayız” diyen hala varsa, kendi vahim yanlışları nedeniyle karşı karşıya kaldıkları kendi beka sorunlarını Türkiye ile karıştırmamaları gerektiğini anlatmanın tam zamanı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 31 Ocak 2018 12:18 Kanal İstanbulun Rantı da toplanmıştır muhtemelen...

    CEVAP YAZ 0 1
  • mehmet 30 Ocak 2018 17:04 belkide bu rant kanal istanbulun nerden geçeceğini bilenlerin cebine girmiştir o yüzden rant vergisi konulması istenmemiştir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 29 Ocak 2018 19:18 Yolsuzluk, rüşvet, yağma da Gelir Vergisine tabi tutulmalı.......................

    CEVAP YAZ 0 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro