Türkiye olmak, Türkiye'de bir olmak için

İki aya yakın bir süredir, kara bir propoganda yapıldı.. CHP'liler HDP barajı aşsın diye uğraştı, Karamollaoğlu, Tayyip Erdoğan'ı alaşağı etmek için çırpındı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Türkiye olmak, Türkiye'de bir olmak için yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR17 YORUM
  • Misafir 25 Haziran 2018 15:34 sabahtan akşama kadar ele geçirdiği kanallarda insanların beynini yıkamaktadır. insanlar muhalefetin görüşlerini duymadığı görmediği bilmediği için, sadece tayyibi gördüğü için mecburen ona oy vermişlerdir.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 25 Haziran 2018 16:38 Hadi ya.Bütün sosyal medya,twitter,facebook,instagram ne olacak peki.İstanbul mitingine milyonlar geldi diye algı operasyonu nedir.Bırakın bu işleri.Devlet yönetmek kim siz kimsiniz.

    1 2
  • Erol Baron 25 Haziran 2018 09:31 It is obvious that AKP will create new rich people.... (AKP'nin yeni zengin insanlar yaratacağı apaçık).... Benim eski İngiliz komşum diyor bunu bana bu sabah gönderdiği mesajda..... Bizim ülkemizde insanlar "he steals but he works" (çalışıyor ama çalışıyor) diyor insanlar diye cevap vereceğim kendisine.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Musa YAVUZ 25 Haziran 2018 09:13 Hadi bey dün akaşam Tv de izledim sabah da yazınızı aradım. Türkiye sevdalısı insanları çok seviyoprum. elinize dilinize sağlık. Kardeşliğimizi pekiştirecek yazılarınız için kaleminize kuvvet.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Fahrettin Petriçli 25 Haziran 2018 08:27 Konuşan azınlığa karşı suskun çoğunluğun zaferidir bu. Kim ne derse desin ben gerçekleri görüyorum mesajı vermiştir. Ülkemize hayırlı olsun inşallah.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 24 Haziran 2018 17:31 Ne diyorlar?.... Türkiye'de çok cehalet var diyorlar..... O zaman bu cehaleti kullanan birileri var demektir çünkü bu cehalet birileri için tam bir hazine..... Tosuncuk ve Jet Fazıl'dan başka bu cehaletten fayda sağlayanları ben bulamadım-:) bulan varsa haber versin.

    CEVAP YAZ 1 0
  • CESARET LAZIM 24 Haziran 2018 16:41 HADİ ORDAN ÖZIŞIK ELEŞTİRİ YAZDA CESARETİNİ GÖRELİM

    CEVAP YAZ 0 1
  • osman 24 Haziran 2018 15:04 Kalemine yüreğine sağlık

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 24 Haziran 2018 12:51 fetö demek ha,ya yol arkadaşları,ortakları,kendisine hoca efedi diyerek övgü düzenler...nolacak.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Erol Baron 24 Haziran 2018 12:19 BOP ile RTE Türkiyeyi bölemedi ama din-iman edebiyatıyla insanları böldü. Aferin!

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 24 Haziran 2018 11:13 SALTANAT VE SOYGUN DÜZENİNE ASLA İZİN VERMEYECEĞİZ.

    CEVAP YAZ 2 12
  • Misafir 24 Haziran 2018 11:58 bu kadar yasa tanımazlık olamaz.Rezaletttttt1

    2 4
  • Misafir 24 Haziran 2018 16:25 ÖNCEDEN YORUMLARA KAPALIYDI,ŞİMDİ AÇMIŞLAR OZAMAN KAPATSIN İNTERNET HABER,HOŞNUTLUK YAPIYOR AKLINCA MEDYA BAK

    0 1
  • Misafir 24 Haziran 2018 11:10 TÜRKİYE CUMHURİYETİ DÜŞMANLARINI TANIYORUM.MESELE,CUMHURİYETİ YIKMA SORUNUDUR.YAŞASIN TÜRKİYE CUMHURİYETİ...

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 25 Haziran 2018 09:17 ARKADAŞIM cUMHURİYETİ KİMLERİN YIKMAK İSTEDİĞİNİ GÖRMEK İSTİYORSAN 2015 YILINA BİR BAK TÜRKİYEYİ KİMLER HENDEKLER İLE KUŞATMIŞ. MİSAFİR OLACAĞINA ADINUI DAM GİBİ YAZ KORKMANA GEREK YOK. AK PARTİ İKTİDARINDA BU TİP ELEŞTİRİLERDEN KİMSE TUTUKLANMAZ ANACK VATAN BÖLME FAALİYETİNDE BULUNANLAR MÜSTESNA

    0 0
  • Gökhan 24 Haziran 2018 10:04 Ben yasalara saygılıyım, seçim yasakları var yorum yapmayacağım.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 24 Haziran 2018 15:02 BAK YORUM YAPMIŞSIN AMMA

    0 0
  • kartal 24 Haziran 2018 09:55 neden bu nefretin oluştuğunu araştırmanız lazım ülkede adalet,liyakat yerle bir oldu kim namuslu vatanseverse cezalandırılıyor ülkücüyüm demek adeta suçla eşdeğer oldu .Yanlış mı düşünüyorum.

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 25 Haziran 2018 09:18 KAÇ TANE ÜLKÜÇÜ TUTUKLANDI. MUSA YAVUZ

    0 0
  • Misafir 25 Haziran 2018 14:21 musa yavuz bir gecede yüzbin ülkücü sırf inancından dolayı bulundukları görevden uzaklaştırıldı araştır öğrenirsin illaki tutuklanmasımı gerekiyor?

    0 0
  • Misafir 24 Haziran 2018 09:50 KESKE HERKES BU BİLİNÇTE OLSA DA. HAYAT BAYRAM OLSA. SU UYUR DUSMAN UYUMZ. FARKLI KIMLIKLERDE VE PARTILERDE ORTAYA CIKAR. UMRIM MILLET BU TUZAGA DUSMEZ. SAYGILARIMLA

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 24 Haziran 2018 11:11 TUZAK,CUMHURİYETİ YIKMA TUZAĞIDIR...

    1 3
  • Misafir 24 Haziran 2018 09:40 Türkiye Zarrab davasına karşı meclis soruşturması açmalı...............

    CEVAP YAZ 1 4
  • ah yazar ah 24 Haziran 2018 08:49 sayın akşener neden zamanında fetoyu geri çağırdınız neden ne istedilerde vermedik dediniz neden kozmik odayı onlara açtınız neden memleketi onlara parsel parsel sattınız bakınız yazar efendi fetodan yana sıkıntılı sonra diyarbakırda megri megri eşliğinde teröristlerle el ele niye poz verdiniz osloda dolmabahçede haklısınız sayın yazar size katılmamak elde değil

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 24 Haziran 2018 10:21 Pekala siz şimdi neden onların kucağından kalkmıyorsunuz. onlar nasıl üflerse öyle sesler çıkarıyorsunuz. Çünki siz Türk değilsiniz. Türk düşmanısınız. Ama hepinizi sandiğa gömeceğiz. Akama kadar havlayabilirsin

    3 1
  • Erol Baron 24 Haziran 2018 07:09 FETÖ'den medet ummanın intihar olduğunu artık herkes biliyor fakat, derdi oy olduğu için, Suriyelileri geriye göndereceğim diyemeyen tek aday RTE dir ve MODERN TÜRKİYE için RTE devri bugün kapanmalıdır...... Bunun için oyunuzu sizde M. İnce'ye verin Sn yazar..... Çünkü M. İnce'de insanları kamplaştıracak bir bir zihniyet yok..... Kaldı ki, sanayileşme ihtiyacı olan Türkiye gibi bir ülkenin RTE'ye değil M. İnce'ye ihtiyacı var.

    CEVAP YAZ 10 9
  • Misafir 24 Haziran 2018 15:06 NEYİNİ BEYENMİYON SANAYİNİN,HAZIRCI İTHAL OTLAR SEN ANLADIN ONU

    1 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro