Trump'tan Türkiye ve Kaşıkçı açıklaması

ABD Başkanı Trump, ABD’de yapılan Kongre seçimleri sonrası Beyaz Saray'da düzenlediği ilk basın toplantısında, gazeteci Cemal Kaşıkçı konusunda kendisine yöneltilen soruyu yanıtladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Trump'tan Türkiye ve Kaşıkçı açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • petro dolar 08 Kasım 2018 09:45 rusya petrol gelirinden mahrum ediliyor petrolün yükselmesi petrol satanların işine gelmiyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • ihsan 08 Kasım 2018 09:26 kaşıkcı cinayetinde herşey açık ortada suud selman vebal altında dolar manyağı abd işine gelmiyor deği,lmi

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 08 Kasım 2018 07:11 Siyonist,bunak,sarı maymun yazan arkadaşların yorumundan niye rahatsız oldunuz?

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 08 Kasım 2018 03:45 Hehe bizde yedik bay Trump

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 08 Kasım 2018 00:17 Bize Hukuk Devleti...... .. Yargı Bağımsızlığı, İnsan Hakları ve Basın ve Düşünce Özgürlüğü de gelecek.........

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 07 Kasım 2018 23:41 Özgüven patlaması adam çivili sopayla mahallede geziyor

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 07 Kasım 2018 23:40 Sen kendini ne saniyorsun sari maymun!

    CEVAP YAZ 17 11
  • Trew 07 Kasım 2018 23:38 Vay Siyonist alçak vay. .! Sana kim iyi niyet varsa onlarla cehenneme Zümer a olacaksınız. ..!

    CEVAP YAZ 44 7
  • MİSAFİR 07 Kasım 2018 23:15 RESMEN TÜRKİYE-Yİ KULLANIYOR BUNAK TRUMP..

    CEVAP YAZ 27 9
  • Misafir 07 Kasım 2018 22:31 Bazı ülkelere süre verdim!....

    CEVAP YAZ 0 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro