Tayyip Erdoğan diz çöksün istiyorlar!

Trump bile Erdoğan'ın kim olduğunu, nasıl bir karektere sahip olduğunu, Allah'tan başka hiç kimsenin önünde eğilmediğini, eğilmeyeceğini gördü ama... bizimkiler inatla Erdoğan'ın diz çökmesini, ABD'nin "yaptırım"larına karşı boyun eğmesini istiyor

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Tayyip Erdoğan diz çöksün istiyorlar! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR21 YORUM
  • teoman 06 Ağustos 2018 12:18 kansız abd ye diz çökmek bırakın başkanımıza bize bile yakışmaz fakat başkaldırmakta fayda vermez zarar verir bunuda yazsaydın keşke gazteci kardeş ne şiş yansın ne kebap gazeteciliğin de hakkını veremiyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 05 Ağustos 2018 11:51 Takas formülü hazır..........................Zarrab davasında ceza alan Hakan Atilla, ‘suçlu iade anlaşması’ çerçevesinde Türkiye’ye gönderilecek.

    CEVAP YAZ 0 0
  • osman 03 Ağustos 2018 16:05 her yerde bir diz çöktürme yarışı var. küll neyse cüz de o. cüz neyse küll de o.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Ağustos 2018 10:21 Çöken ekonomi!.......... Sanayi sektörü ..... DOLAR 5.10 TL!.... Üretim Maliyeti yüzde 25 arttı, Fiyatlara yüzde 15 yansıtıldı... Üretici yüzde 10 cepten yemek zorunda!...

    CEVAP YAZ 1 7
  • Erol Baron 03 Ağustos 2018 09:38 Bu coğrafyada ABD bize diz çök-türemez ama TL $ karşısında diz çöktü çünkü 1 $ = 5.10 TL.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 02 Ağustos 2018 19:03 Chp den hiç birsey olmaz. önce halk anladı oy vermed. şimdi partideki kodamanlar da anladı 1940 lara gerri işinlyalım chp lileri

    CEVAP YAZ 4 2
  • Cevher CEYLAN 02 Ağustos 2018 16:47 Akp li değilim, ancak devletimin Başkanına ve Devletimin idarecilerine kim hakaret eder emir vermeye kalkarsa benim gibi TÜRK DEVLETİNE sonuna kadar bağlı insanları ve VATAN SEVDALILARINI bulur.Bir zamanlar bir slogan vardı CUMHURBAŞKANIMIZ için "DİK DUR EĞİLME TÜRK MİLLETİ VE İSLAM ÜMMETİ SENİNLE"

    CEVAP YAZ 7 2
  • Misafir 11 Ağustos 2018 19:46 Devleti yönetene bi soruver,Ben görevde olduğum müddetçe asla serbest kalamaz dediği azılı terörist şu Alman gazeteci nasıl serbest kaldı.

    0 0
  • GEMİCİ 02 Ağustos 2018 16:35 PUTİN İÇİNDE AYNI ŞEYLER GEÇERLİ Mİ KARDEŞ.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 02 Ağustos 2018 15:30 tramp tak yapıyor kendi senetosu şak diye yapmıyor bızdekiler gibi meçlis hemen yanlış doğru anında akp vekilleri şak diye harfine dokunmadan yerine geli

    CEVAP YAZ 0 4
  • MİSAFİR 02 Ağustos 2018 13:37 ERDOĞANA DİL UZATANLAR .VALA GARDAŞ ERDOĞAN BABAMIZIN OĞLU DEĞİL AMA BEN BİR ERDOĞANA BAKIYORUM İMANLI NAMUSLU ONURLU ŞEREFLİ ADALETLİ MERHAMETLİ VATAN MİLLET SEVDALISI İNSANLIK DOSTU BİR ADAM HEM İÇERDEN SİZİN GİBİ SATILMIŞ HAİNLERE HEM DIŞARDAN TERÖRLE DOLARLA SALDIRAN EMPERYALİST SİYONİSTLERE KARŞI TEK BAŞINA SAVAŞIYOR SİZLERE BAKIYORUM ALAYINIZ TIRT

    CEVAP YAZ 102 46
  • Misafir 02 Ağustos 2018 16:17 çok komiksin..ma acı komik kısaca trajedisin

    0 2
  • Misafir 02 Ağustos 2018 22:29 02 Ağustos 2018 13:37 sanırsam dalga geçiyorsun ----ters psikoloji yapıyon gibime gelmekte......

    0 0
  • MİSAFİR 02 Ağustos 2018 13:30 YORUMLARA BAKIN NE GEDER ÇOK ÇAGGAL VAR ARAMIZDA BU DEVLETİN ÜLKENİN EKMEĞİNİ YİYOR BU DEVLETE DÜŞMANLIK EDİYOR SOYSUZ

    CEVAP YAZ 10 6
  • Mehmet Uğuz 02 Ağustos 2018 13:20 Önemli olan Erdoğan'ın diz çökmesi değil. Önemli olan Ülkemizin diz çökmemesi. Erdoğan sayesinde bu gün diz çökmüyoruz, ya yarın. Ülkemize diz çöktürecek hainler başa geçerse.

    CEVAP YAZ 6 3
  • Misafir 02 Ağustos 2018 13:16 Ülkem öyle bir şahlanışa geçti ki hepimiz düşüp kolumuzu kanadımızı kırdık. Kabahat bizim ata binmeyi bilmiyoruz.

    CEVAP YAZ 2 11
  • reis asla diz çökmez 02 Ağustos 2018 13:13 çünkü o ülkemizin reisidir ve asla diz çökmemelidir.daima doğrusunu-iyisini bilir,uygular.gevenin ,destekleyin...

    CEVAP YAZ 9 5
  • Buzzy 02 Ağustos 2018 11:52 Tabi her krizi akp lehine avantaja çevirmeyi hepinize öğrettiler, bu da şimdi çıkar yine biz yalnız ruku da eğiliriz falan al sana yeni bir gaz ya bu abuk sabuk yaklaşımları bırakın ülke ekonomik yönden yangın yeri ne yapılacağını kimse bilmiyor hala hamaset yapıyosunuz ayıp ayıp

    CEVAP YAZ 12 21
  • Misafir 02 Ağustos 2018 11:27 Tayyip Erdoğan diz çöktü bile!___________________ 5 lirayı aşan dolar 5.07, avro 5.90 ve sterlin 6.63 liradan işlem görüyor.

    CEVAP YAZ 7 19
  • Misafir 02 Ağustos 2018 11:19 benim için türkiye önemlidir.erdoğan dahil kişilerin önemi yoktur.kim kimi çöktürür veya yatırır beni ilgilendirmiyor.kişiler ülkeye yük olmaktan vazgeçmeli ve görevlerinden çekilmelidir.ülke de kendine yük olan kişileri taşımamalıdır.

    CEVAP YAZ 8 26
  • Misafir 02 Ağustos 2018 13:45 ülkeyi mandacılar müstemleke valileri mi yönetecek kim var ulan şerefli biri mi var korkak solucanlar REİS e ölümüne destek verdik vereceğiz

    8 0
  • Misafir 02 Ağustos 2018 10:10 TÜRK MİLLETİN HİÇ BİR GÜRUH DİZ ÇÖKTÜREMEZ

    CEVAP YAZ 9 9
  • Misafir 02 Ağustos 2018 09:43 Bir zamanlar Çiller Ailesi için ne yapıyorsanız, şimdi de Erdoğan için aynısını yapıyorsunuz. Lütfen biraz da gazetecilik yapın.

    CEVAP YAZ 6 24
  • Erol Baron 02 Ağustos 2018 09:40 Kanaatimce ABD papazı BOP kapsamına almak istiyor.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 02 Ağustos 2018 09:39 MMilletvekilliği görevini yerine getiremediği gerekçesiyle seçilme hakkının ihlal edildiği" iddialarıyla Anayasa Mahkemesi’ne yaptığı bireysel başvuru yapan Berberoğlu’na 'Dayanaktan yoksun iddialar...' dendi!________________

    CEVAP YAZ 2 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro