Saadet Partisi'nden seçim kararına ilk tepki!

Saadet Partisi Genel Başkanı Temel Karamollaoğlu, Erdoğan'ın erken seçim kararından sonra açıklananın erken seçim değil baskın seçim olduğunu söyledi. Karamollaoğlu, ''En hayırlı sonuçlarından biri de milletimizin bu iktidardan en erken bir şekilde kurtulmasının vesilesi olacaktır." şeklinde konuştu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Saadet Partisi'nden seçim kararına ilk tepki! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • Battalgazi 19 Nisan 2018 04:21 Bu temelde kendini nimetten zannediyo iyi konuşuyorda gelse napacak çok merak ediyorum bakıyorumda medya parlatıp duruyo nolacaksa neyse seçimler geliyor göreceğiz boyunu.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Battalgazi 19 Nisan 2018 04:21 Bu temelde kendini nimetten zannediyo iyi konuşuyorda gelse napacak çok merak ediyorum bakıyorumda medya parlatıp duruyo nolacaksa neyse seçimler geliyor göreceğiz boyunu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 19 Nisan 2018 15:20 Hòşcakal olacaklar sensiz olsun ,yanımda hep biliyorum ,

    0 0
  • Hòşcakal olacaklar sensiz olsun ,yanımda hep biliyorum , 19 Nisan 2018 03:34 Hòşcakal olacaklar sensiz olsun ,yanımda hep biliyorum ,

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 19 Nisan 2018 01:05 Erdoğan’ın konuşması sosyal medyada yeniden gündeme geldi: Ne erken seçimi ya!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 18 Nisan 2018 18:32 The end temelcim panik yapma

    CEVAP YAZ 2 14
  • siyenpi 18 Nisan 2018 18:15 özellikle dolar ve eurodan dolayı yiyebilecekleri ekonomik darbenin baskısını dahada artırıp yıpranmanın hat safhaya çıkacagından korktukları için acil alınmış bir karardır.

    CEVAP YAZ 12 1
  • Hakkı B. 18 Nisan 2018 17:34 Temel reis ile Meral abla ikilisinden RTE-DB ikilisi çok fena tırstı. Korku ve panikle yıldırım seçim kararı aldılar.

    CEVAP YAZ 27 167
  • Hu 18 Nisan 2018 17:27 Artık moğol zulmüne son verme firsati elimizde Allah zalimlerin kökünü keser inşallah.

    CEVAP YAZ 2 13
  • Misafir 18 Nisan 2018 17:27 SAADET VE İYİ PARTİ TEK ADAY ÜZERİNDE BİRLEŞMELİ AK PARTİ VE MHP OYLARINDAN KAYMALAR OLACAKTIR BÖYLE OLURSA KARLI ÇIKARLAR SAĞ SEÇMEN BU İKİ PARTİ ÜZERİNDE BİRLEŞİR GİBİ GELİYOR

    CEVAP YAZ 12 4
  • Haydi Gülelim 18 Nisan 2018 17:24 En kısa TEMEL fıkrası gibi olmuş... Güldürdün bizi Temel :)

    CEVAP YAZ 3 12
  • Mehmet Şahin 18 Nisan 2018 17:21 Hadi hep beraber gülelim.

    CEVAP YAZ 4 12
  • SEMİH SERGEN 18 Nisan 2018 17:21 ADAMLAR SECİM DİYOR BUNLAR YİNE ZART ZURT DİYORLAR KIVIRMAYIN GİRİN SECİME ALIN BOYUNUZUN ÖLCÜSÜNÜ..

    CEVAP YAZ 4 12
  • ssss 18 Nisan 2018 17:18 bu halk kimden kurtaracağını çooooook iyi biliyor

    CEVAP YAZ 0 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro