Muharrem İnce'nin ziyaret teklifine Demirtaş'ın eşinden bomba yanıt!

HDP'nin cezaevinde bulunan cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş'ın eşi Başak Demirtaş, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin kendisini ziyaret etmek istemesiyle ilgili, "Muharrem İnce bize gelecek. Tabi memnuniyetle ağırlayacağım. Sayın Erdoğan, Akşener, Perinçek ve Karamollaoğlu da gelse onlara da evimin kapısı her zaman açıktır." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Muharrem İnce'nin ziyaret teklifine Demirtaş'ın eşinden bomba yanıt! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 28 Haziran 2018 04:12 Merak etme senin kaplarını sizün gibi teroris yanlıları açar muğarrem incenin eşinde hiç halsiyet kalmamış şehitlemizin analarını ziyaret edeceğine onların katillerini ziyaret ediyo yazıklar olsun sende anasın ama pkk eşin 6/7yaşindaki çocukları tankların önüne atıyo nasıl uyuyorsun aynı şeklide kendi çocuklsrınıdq sür tankların önüne bu kadar vijdanlıysan ama herkes fani sizde yerşn altına giricwksiniz hesap vereceksiniz bu dğnya size kalmayacak hiç bir zaman türkiye kürdistan olmayacak siz ancak kürt vatandaşlarımız kullanıyorsunuz onların çocuklarının beynini yıkayıp dağa çıkarıyısunuz neden kendi çocuklarınız rahat yataklarında yatıyor Rabbim sizingibilire fırsat vermesin

    CEVAP YAZ 0 0
  • Baran YILMAZ 11 Haziran 2018 15:13 Oylarımız Selahattin DEMİRTAŞ a

    CEVAP YAZ 16 6
  • vatandaş 11 Haziran 2018 14:51 sana gelecek olan belli. fazla umutlanma. CHP SP ve İYİ Parti. onlarda kıçlarını kurtarmak için yalvarmaya geleceklerdir.

    CEVAP YAZ 12 11
  • keremm 11 Haziran 2018 14:25 yasin börünün annesi de insan,

    CEVAP YAZ 3 8
  • Murat 11 Haziran 2018 14:05 Duyan gören de bunların eli kanlı çetenin maşası değil sanır... Ne kadar güzelleseniz de millet bu kan emicilerin ne olduğunu gayet iyi biliyor...

    CEVAP YAZ 0 4
  • tepe 11 Haziran 2018 13:50 bazi akil fukarari biraz edebinizle yorum yapin... zaten internet haberden hep tarafli haberler hep yandasin yorumlari yayinlaniyor sayfanin sagina bakiyorsun erdogan soluna bakiyorsun, asagi indir yukari cikar hep ayni yüzü görüyorsun sizdende adil birsey beklemek sacmalik.. yaziklar olsun size

    CEVAP YAZ 4 2
  • mniksek 11 Haziran 2018 13:49 YASİN BÖRÜ KATLEDİLİRKEN İNSANI İLİŞKİLER İCAT EDİLMEDİMİYDİ BAŞAK, UTANMADAN NASIL MASUM ROLÜ OYNUYORSUNUZ, KOBANİ OLAYLARI TERÖR TEMSİLCİSİ DEMİRTAŞ TARAFINDAN HALKI SOKAĞA ÇAĞIRARAK YAPILMADIMI, ÜZERİNDEN KAÇGÜN GEÇTİ NE ÇABUK UNUTULDU...

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 11 Haziran 2018 13:34 Bunu asın ki buna oy verenlere ibreti alem olsun

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 11 Haziran 2018 13:31 erdoğan gelecektir ne de olsa açılım maziniz var...

    CEVAP YAZ 8 0
  • Veysel 11 Haziran 2018 13:21 Demirtaş Erdoğan'a bir çağrı yaptı: Kobani olaylarında benim bir talimatımı bulup çıkartırsan senin lehine (yani seçmenlerime sana oy vermelerini söyleyerek) adaylıktan çekileceğim. Yanıt bekliyoruz. Yoksa Reis, 53 kişinin katili Demirtaş derken yalan mı söylüyor.

    CEVAP YAZ 5 3
  • Misafir 11 Haziran 2018 14:14 la demirtaş canlı yayına çıktı, bütün herkes sokağa dökülsün dirensin dedi sizin teröristleriniz masumlara saldırdı. madem pitbul gibi teröristleriniz var, ağzınızdan çıkan lafa da hakim olacaksınız. hem kışkırtıp hem de ben öldürün demedim demekle olmaz. arkanızda pkk var, katilsiniz suçlusunuz teröristsiniz!

    14 31
  • Misafir 11 Haziran 2018 13:00 herşey mübah.. eski seçimlerde olduğu gibi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 11 Haziran 2018 12:59 bi randevuda kandilden alsın. asıl ekrebalar, amcalar orda. Ama elini biraz çabuk tutsunlar bizimkiler orayı dağıtmadan ...

    CEVAP YAZ 4 11
  • ali 11 Haziran 2018 12:52 marrremin hocası baykal dikkatli olsan iyi olur...sonra seloya vurdırttursun inceyi. :))

    CEVAP YAZ 2 5
  • Xxx 11 Haziran 2018 12:44 Bence mihalemden uzak dur adam tacizden dosyasi olan tek vekil sonra pisman olursun;-))

    CEVAP YAZ 4 5
  • MARDİNİZADE 11 Haziran 2018 12:40 SENİN KOCAN TERÖRİST BİR KATİL BAŞAKKKK

    CEVAP YAZ 7 6
  • Misafir 11 Haziran 2018 14:48 KESİN ARAPSIN ARAPLAR KAYPAK OLUR

    5 0
  • sedat 11 Haziran 2018 12:39 bunlarin elinden kabuklu yumurta yenmez-

    CEVAP YAZ 6 4
  • ufuk 11 Haziran 2018 12:33 Niye tüm adaylar senin evine gelsin..terörist kapısı artık el alma kapısı mı oldu..teröristten el almak isteyen adaylar belli onlarda gelirler yakında merak etme..

    CEVAP YAZ 4 3
  • Sivasli 11 Haziran 2018 12:31 Serefi olan Sehitleri Unutmaz Hainlerle Görüsmez.

    CEVAP YAZ 4 9
  • tepki 11 Haziran 2018 12:30 demirtaşın sürekli gündeme getirilmesi hoş değil. şehitlerimizin kemikleri sızlatılıyor. şuan askerlerimiz operasyondan operasyona koşarken chp iyiparti saadet ne yapmaya çalışmaktadır? mehmetçik kandilin kapısına dayanmışken, neyin peşinde bunlar...

    CEVAP YAZ 5 6
  • mcakir 11 Haziran 2018 12:30 Eli kanlıların evlerine misafir olanlar şehitlerimizin iki eli iki yakanızda olsun.

    CEVAP YAZ 2 4
  • ...iyice inceldin be muharrem... 11 Haziran 2018 12:28 ...geçen sene Trabzon,Maçkada daha 15 yaşında iken,selo nun hevalleri pkk lı itler tarafından şehit edilen EREN BÜLBÜL'den haberin dahi yoktur senin...sen pkk lılara yalakalık yapmaya devam et...niyetin belli oldu...

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 11 Haziran 2018 12:25 Dıyarbakırda Yasin Börü ve 53 vatandaşımızın katili bu bölücü haindir. Neden bu kadar parlatılıyor?

    CEVAP YAZ 2 9
  • Minal 11 Haziran 2018 12:21 Ancak pkk sevecenleri gelir Vatanperverler asla gelmez

    CEVAP YAZ 2 5
  • Attila 11 Haziran 2018 12:17 Hainligi bu kadar serbest olduğu başka bir ülke var mıdır dünyada ??? Bunların hakkı idam olmasına rağmen, çıkıp hür bir şekilde konuşabiliyorlar. Eşi debsuçludur Demirtaş ...inin. Hainle evli olan, en az onun kadar haindir !!!

    CEVAP YAZ 0 5
  • Ali Turan 11 Haziran 2018 12:12 Terör örgütüne ziyaret ne zamandan beri moda oldu?

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 11 Haziran 2018 12:41 terör örgütüyle çözüm süreci adı altında masaya oturulduğundan beri

    4 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro