Muharrem İnce'den İstanbul adaylığı açıklaması

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin adı İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan adaylığı için gündeme geldi. Muharrem İnce, İstanbul adaylığıyla ilgili iddiaya net yanıt verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Muharrem İnce'den İstanbul adaylığı açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • pii 18 Ağustos 2018 13:41 çemişkezek'e aday olsun..

    CEVAP YAZ 0 0
  • ÇALIŞIN,ÇALIŞIN.... 18 Ağustos 2018 12:33 GÜRSEL TEKİN DE İYİ BİR ADAYDIR,ŞİMDİDEN İLAN ETMELİ Kİ ADAM ÇALIŞSIN 50 GÜN KALA DEĞİL.???

    CEVAP YAZ 1 0
  • as 18 Ağustos 2018 12:27 ince aklını başına al, seninle oyun oynanıp partin bitiriliyor. akp ye muhalif başka kaldı mı? sen bi daha seçimde karşımıza çıkarsan oy yok sana...

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 18 Ağustos 2018 12:34 BİZ SONUNA KADAR DESTEKLERİZ,CHP SEÇMENİ AKILLIDIR,

    1 0
  • OYUM ASKIDA... 18 Ağustos 2018 12:14 BEKLEDİĞİMİZ CEVAP TA BU İDİ TEK SEÇİCİ OLARAK GENE SON GÜNLERE KADAR DÜŞÜNÜRSE KILIÇDAROĞLU KAYBEDECEK,BEN VERMEYECEĞİM BU YÖNETİME...

    CEVAP YAZ 1 1
  • AKİL SEÇMEN 18 Ağustos 2018 11:50 Sayın İNCE Noterde taahhütname imzaladım diyorsun, yarın bende Notere gidip kazanamazsam çekilirim diye imza versem buna ne diyeceksin. LUTFEN OLGUNLUK yaklaşımı gösterin. Etrafın pof pofuna önem vermeyin... Senin en büyük hatan DEMOKRATİK PARLEMENTER SİSTEM vurgusunu kuvvetli yapmaman. Ayrıca Ekonomik konulara çok girdin. Onu parti programına bıraksaydın BAŞKANLIK hayaline çok kapılmamış olurdun...

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 18 Ağustos 2018 12:18 Kendisine verilen süre çok kısıtlıydı Kılıçdaroğlu orada da hata yaptı geç belirledi adayı kasden yapmadıysa büyük hatadır,ve az zamanda çook çalışmıştır İnce,ve bu işi kotaracağına inancımız tamdır,yeterki bu ekip gitsin.

    0 0
  • Natre 18 Ağustos 2018 11:13 Kazanmazsam cekilirim diyo komik. Bay muharrem sen gecen gun secime girdin kaybettin haberin olsun.

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 18 Ağustos 2018 12:19 GALİP DEMEKTİR BU YOLLA MAĞLUP CHP ONU KAZANDI ASLINDA.

    0 0
  • Misafir 18 Ağustos 2018 09:58 ince nin yapacağı bir şey var.chp den yandaşalrı ile birlikte derhal istifa etsin.2023 de tc.başkanlığına bazıalrının yaptığı gibi 100 bin imza toplayarak aday olsun.perinçek bile 100 bin imza buldu.ince 100 bin imza bulamazsa zaten başkan adayıyım diye böbürlenmesin.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 18 Ağustos 2018 12:20 SEN AKP YE ODAKLAN BAK DÜNYAYA SESLENİYORLAR,AMA PARA BİTTİİ....

    1 0
  • Erkan 18 Ağustos 2018 09:22 Partili Cumhurbaşkanı adayı olmaz diye az bağırmadınız sonra rozet çıkarıp rozet takmalar falan az şov yapmadınız.Sizin bir topluluğa aidiyet duygunuz bir metal parçasından ibaret olduğundan yadırgamadık tabi.Şimdi çıkmış parti lideri aday olmalı falan diyorsun. Az sonra olun içte n pazarlik,adam satma içinize işlemiş

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 18 Ağustos 2018 09:21 Chp'nin doğal ve daimi cumhurbaşkanı adayı.Kimse sakın adayım bile demesin.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Burdayiz. 18 Ağustos 2018 08:59 Ne oldu parti kuramadın, yuvadan çıkamadın, kurt kuş kapacak diye korktun, Meral kadar olamadın:):) üst akıllarınız solda ikinci bir parti kurmanıza izin vermiyor dimi.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 18 Ağustos 2018 08:54 gel buraya muhirim. seni cumhur yapacam.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 18 Ağustos 2018 08:19 len sen bir dönek kemalle başedemedin seni cumhur yaparmıyız hiç.

    CEVAP YAZ 2 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro