Müdürlerden bunu istedi: Öğretmenler odasına gidip...

Bakan Selçuk, 'Biz çocuklar için buradayız, başka hiçbir derdimiz yok. Bütün bütçeler bürokrasiler, kadrolar, kariyerler çocuklar içindir' diye konuştu. Öğretmen odalarının önemine de değinen Selçuk, "Öğretmen odasına giderek, ‘Ziya hocanın selamı var, gözümüze baktı ve kalbi bir selam gönderdi.’ derseniz çok memnun olurum" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Müdürlerden bunu istedi: Öğretmenler odasına gidip... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • Misafir 05 Eylül 2018 18:54 Matbaalar diploma basmaktan piyasaya yetişemiyor.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 05 Eylül 2018 18:18 Sayın bakan Bir köy enstitülerimiz vardı onu konuştuk yıllarca. Şimdi Türkiye cumhuriyetine adını altın harflerle yazdırma zamanı. Sana kadar olmadı sen yap olsun. Adın sonsuza kadar yaşatılsın. Güven veriyorsun. Güveniyoruz sana. Eminiz ki samimisin.Umut veriyorsun. Kurtar bizim çocuklarımızı, kurtar milletimizin geleceğini. Özledik be bir bakanın bu milletin geleceği için doğru bir şeyler yaptığını. Özledik be samimi devlet adamlarını, özledik çok özledik bizi anlayan birileri olduğunu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Sosyal1212 05 Eylül 2018 17:20 Sonunda işinin hakkını verecek bir Milli Eğitim Bakanı profili karşımızda. İnşallah umitlerimizi ve inancımızı boşa çıkarmaz

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:47 Senden ümitliyiz ama bu süleymancılar senide harcayacaklar hocam

    CEVAP YAZ 0 5
  • ASLI 05 Eylül 2018 16:14 UMUTLARI YEŞERTİYORSUNUZ HOCAM. İNŞALLAH HÜSARAN UĞRAMAYIZ SONUNDA YİNE

    CEVAP YAZ 0 3
  • Bayan Öğretmen 05 Eylül 2018 16:02 Bir eğitimci olarak yeni Meb. Başkanını tebrik ediyorum. Eğitim gelecek, demek. Veliden, öğretmene, bakandan, muhalefete herkes üzerine düşeni yaparsa bu bizim için çok daha iyi olur. Lütfen ben yalnız ne kadar etkili olabilirim, diye düşünmeyin. Elinizden geleni yapın. Tabi ki eleştiri yapılır fakat bununla yetinip oturmak asla doğru değil...Daha mutlu, umut dolu bir gelecek tüm ülkem insanları için diliyorum.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 05 Eylül 2018 17:40 Daha bakan ile başkanı karıştırıyorsun. Sen öğretmensen yandı gülüm keten helva...

    1 0
  • k.k.k 05 Eylül 2018 15:52 Bakan bey'in çalışmalarını ve vizyonunu çok beğeniyorum. İnanıyorum ki eğitimde gerçek anlamda birşeyler yapacak. Eskiden olduğu gibi öğrencilerin, öğretmenlerine saygı duyduğu, otobüste yer verdiği, ayıp yapınca utandığı günler geri gelecek. İşte o zaman umudum daha da artacak. Ve Ortaokul seviyesinin sonuna kadar, sınav sistemi olmamasını umuyorum. Çocuklara sınav stresi aşılamayalım. Önce çocukluğunu yaşasınlar.

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 05 Eylül 2018 15:38 Eski Bakan'ın kardeşi Ömer Fatih Sayan bu kez Türk Telekom'a atandı...........................

    CEVAP YAZ 5 2
  • YUSUF 05 Eylül 2018 15:35 başgan bizim çocun sıfı 69 kişi.9 tanesi suriyeli...başka mahalleye kayıt yapacak Oldum kimse kabul etmiyor...nolcak bu işler başgan...türkiyenin geleceği böylemi olcak.bu okuldaki öğretmen içinde zor.bu kadar kalbalalık sınıfta eğitim vermek...ha başgan bunlarıda konuş...

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 05 Eylül 2018 15:26 Görülen o ki size yaranılmaz. Bu yorumlar ne böyle.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Sahte Sevgicikler 05 Eylül 2018 15:16 KHK ile ihraç masum öğretmenleri ağzına almayan bir bakan öğretmensever imajı yapıyor "öğretmenler odasına giden kalbimden selam gönderin diye" Güleyim mi ağlayayım mı!

    CEVAP YAZ 10 4
  • Misafir 05 Eylül 2018 15:12 öğretmenlerin verdiği özel ders adı altında yaptıkları ticareti durdurun. eğitimi sınıflarda verin. herşeyi paraya bağladı bu hocalar...

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 05 Eylül 2018 15:53 Özel ders isteyen aldırır, istemeyen aldırmaz kardeşim. Size ne !

    3 4
  • Bu Fakir 05 Eylül 2018 15:00 Sayın Bakan “Biz ilişkileriyle değil, yeteneğiyle, becerisiyle bir yere gelmiş insanlar öne çıksın istiyoruz" demişler. Ben de bu söze aynen katılıyorum. Ama AKP'nin bugüne kadar söylemlerin tersini yaptığı ve zihniyetin de değişmesinin mümkün olmadığı için pek de güvenmiyorum.

    CEVAP YAZ 2 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro