SON DAKİKA

Kurtulmuş'tan olaylı Gülen fotoğrafına flaş yorum!

Hükümet Sözcüsü Numan Kurtulmuş, AK Partili vekillerin Pensilvanya ziyaretiyle ilgili soruyu, "Bunlar değerlendirilir." sözleriyle cevapladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kurtulmuş'tan olaylı Gülen fotoğrafına flaş yorum! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR23 YORUM
  • Kurtuluş özdemir 27 Eylül 2016 08:22 Bu bir şerefsizlik işidir. Kimin niye gittiği tartışılır fakat bu ortamda bu fotoyu kim yayınladı acaba ? Kimin işine gelir ? Tabiki bu fotoyu çeken ve yayınlayan fetö cülerin...yaptıkları münafıklık yetmedi gibi şimdi ayrı bir nifak tohumu ekme niyetindeler... Uyanık olalım...

    CEVAP YAZ 4 0
  • Hayati Memati 27 Eylül 2016 07:37 1996 yılından kalma futbolcu resimleri hakkında burada yapmadığı hakareti bırakmayan kara troller bu 2012 yılı hatırasında kıvırmaya başlamışlar. Bunlara soralım: FETÖ mü AKP'den çıktı, AKP mi FETÖ'den!...

    CEVAP YAZ 0 1
  • rabia 26 Eylül 2016 22:44 halen düşünüyormusunuz pess...ben ak partili olarak yazıklar olsun diyorum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • AKP'de Adalet Var mı? 26 Eylül 2016 22:40 1996 yılındaki resimde bulunan futbolcular tutuklanıp mal varlıklarına el konulmuştu. 2012'deki bu fotoğraftaki Ak Partililer de tutuklanıp ve mal varlıklarına el konulacak mı!

    CEVAP YAZ 0 1
  • öyle 26 Eylül 2016 21:19 soruşturma açamalar o yüzden yuvarlak cevap veriyorlar..eğer soruşturma açarlarsa en tepedekininde boy boy resimleri var hem de millet vekillerininkinden çok daha kötü durumlarda...bu yüden yüzeysel geçiştirecekler ve sessizce halledecekler milletvekilleride bunu kabul edecek akape deki sorgusuz biat sistemine göre...

    CEVAP YAZ 0 1
  • VATANDAŞ 26 Eylül 2016 19:41 AKP NİN ZATEN ÇOĞU FETO CU BUNU KÖR SAĞIR DAHİ BİLİYOR SAKLANIYORLAR BİR GÜN MANTAR GİBİ TÜRERLER AKP ÖNCE BUNLARI TEMİZLEYİP KÖKÜNÜ KENDİ İÇİNDE KURUTMALI

    CEVAP YAZ 0 6
  • Gereken 26 Eylül 2016 18:55 bunların etkisi hiç olmamalı, ilk seçimle adaylıkları düşürülmelidir.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 26 Eylül 2016 18:47 Heee değerlendirilir,he he,bi değerlendirin bakalım AKP de neler oluyor,valla çil yavrusu gibi dağılır gider o parti,sıkıntı büyük anlayacağınız.

    CEVAP YAZ 0 3
  • misafir Bahri 26 Eylül 2016 18:38 Fetö lideri ile fotoğraf çektiren akparti milletvekilleri değilde bir gurup öğretmen olsaydı. Ne olurdu. Anında ihraç edilir. Bir daha öğretmenlik yapamaz, kredi kartları bloke olur.Yurt dışı yasağı getirilir. Eve maaş girmez.Fetöcü damgası yediği içinde iş bulamaz eve para da girmez di.Kendisi, eşi ve çocukları mağdur olurdu. Fetöcü milletvekili de olsa yargılanmalıdır.

    CEVAP YAZ 0 4
  • osmanlı imp 26 Eylül 2016 17:15 İsmail tamer önce güneş hastanesi sonra aynı anda devlet hastanesi başhekimi bu yükseliş birden ve sonrası akp vekili

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 26 Eylül 2016 16:41 17,25 ARALIKA KADAR EN BÜYÜK CEMAATCI OL SUC DEGIL GÜNAH DIIL 17.25 ARALIKTAN SONRA BANK ASYADAN HAVALE GÖNDER EN BÜYÜK SUC VE GÜNAH ÖYLEMI?NIYE 17.25 ARALIK YOKSA YOLSUZLUKLARIN HIRSIZLIKLARIN VE PASTAYI PAYLASAMAMALARININ MILADI OLMASIN SAKIN.CEMAATCILER ULAN SENI BIZ IKITDAR YAPTIK SEN BIZE NE YAPTIN DEDI AKEPELILERDE ULAN NE ISTEDINIZ DE VERMEDIK BU BIZE REVAMI DIYE SÖYLENMEDINIZ MI?BIRAKIN BU ISLERI BIRAKIN AYNI YOLUN YOLCUSUSUNUZ

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 26 Eylül 2016 16:35 NAMUSLU SEREFLI HAYSIYETLI INSANLAR VE COCUKLARININ HAKKI YENILIP SINAV SORULARI CALINDIGINDA AKEPELILER GEVREK GEVREK GÜLÜP YOOOO SINAV COK GÜZEL GECTI DIYE PISKIN PISKIN GÜLÜYORLARDI.DENIZ BAYKALIN KADESINI CEKIP USTALARINA SEYRETTIRMEDI MI CEMAAT SONRA USTANIN ELINE VERIP HADI AL BUNU SECIM MEYDANINDA SALLA VE GENEL BUNLAR GENEL DE DEMEDILERMI?USTADA SECIM MEYDANINDA ELINE ALIP SALLAYIP GENEL BUNLAR GENEL BANA OY VERIN DEMEDIMI?ßAZIZ MEMLEKETIMIN AZIZ INSANLARI DA AAAA GENELMIS BUNLAR DEYIP AKEPEYE OY VERMEDIMI? UNUTMADIK UNUTTURMAYACAGIZ

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 26 Eylül 2016 16:29 AKEPELILER VE CEMAATCILER BIR ELMANIN IKI YARISI GIBILERDI,IKISI BIR FIDANIN GÜLLER ACAN DALIYDILAR AYNI YOLUN YOLCUSU AYNI CIBILIYETI TASIYANLARDI.CEMAATIN ABILERI ABLALARI SECIMLERDE AKEPEYE KAPI KAPI OY DILENIRLERDI AKEPELILERDE CEMAATCILERE NE ISTERLERSE VERIRLERD.FETO BIRDE AKIL VERIRDI AKEPELILER AKILLI OLUN ÖLÜLERE OY KULLANDIRIN DERDI AKEPELILERDE HAAAAA ANLADIK DIYE BÖGÜRÜRLERDI O GÜNLERI UNUTMADIK

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 26 Eylül 2016 16:17 AKEPELI OLUP TA CEMAATIN YEMEGINI YEMEYENMI VARDI?AKEPELI OLUPTA FETONUN ELINI ETEGINI ÖPMEYEN VARMIYDI?AKEPELI BAKAN DÖRT SAAT ARABA YOLCULUGU YAPIP HOCAM FETONUN ELINI ÖPMEK SEREFINE NAIL OLDUM DEMEDIMI?EEEE HER CEMAATCIYI HAPSE ATSAK DISADA BIR TANE AKEPELI KALMAMASI LAZIM

    CEVAP YAZ 1 11
  • Balaban Beyi 26 Eylül 2016 16:10 Syn.Kurtulmuş; BİZDEN DAHA NE İSTEDİNİZ DE VERMEDİK diyen kişi de değerlendirmeye tabi olacak mı ?

    CEVAP YAZ 1 16
  • Misafir 26 Eylül 2016 15:45 Van'dan Amerikaya 'Kültür ve yemek festivali adı altında devletin parasıyla giden Milletvekili ve Vali karaloğlu acaba fetöyü ziyaret ettilermi? Atay uslu Van da muvinken hiç ama hiç sevilmiyordu, nasıl AKP Milletvekili oldu bilemiyorum

    CEVAP YAZ 0 4
  • din tücarı 26 Eylül 2016 15:39 onlar siyasi onlara bir şey yok. nasıl olsa allah afetsin derler biter.

    CEVAP YAZ 1 9
  • bir basit vatandaş 26 Eylül 2016 15:22 BAYAĞI DETAYLI YORUM YAPMIŞ SAYIN KURTULMUŞ. BU YORUM ÇOK ÖNEMLİ, ÇOK ŞEY İFADE EDİYOR, AÇIK AÇIK SÖYLEMİŞ. BAŞKA İZAHATLARA HİÇ GEREK YOK. BU YORUM BÜTÜN HERKESİ, TÜM HALKIMIZI RAHATLATTI,İKİ KELİMEYLE HER ŞEYİ AÇIKLAMIŞ.

    CEVAP YAZ 3 1
  • TURANS 26 Eylül 2016 14:59 AKPARTİ BU adamları acilen partiden uzaklaştırıp yargılasın.yoksa ilk seçimde büyük oy kaybına uğrar ben den söylemesi.Özellikle kayseri de..

    CEVAP YAZ 1 16
  • mu zaffer 26 Eylül 2016 14:56 bu yasalar sadece gariban insanımıza işlemezsin.sözkonusu milletvekiliyse demeyin..onlarda yargılansın

    CEVAP YAZ 1 18
  • **** 26 Eylül 2016 14:53 her geçen gün hayretler içinde kalıyorum bunca insan bu sahtekar adamın nasıl kölesi olmuş her dediğini yapmışlar her dediğini emir telakki etmişler inanılır gibi değil bir türlü aklım almıyor bunca güya okumuş insanlar

    CEVAP YAZ 2 11
  • MİSAFİR 26 Eylül 2016 14:37 KONUŞMAYA BAK? MİLLETLE DALGA GEÇİLİYOR SANKİ..NE DEMEKMİŞ BUNLAR DEĞERLENDİRİLİR ? BİR ÇOK KİŞİYİ İÇERİ TIKARKEN ÖZELLİKLEDE BASIN MENSUPLARINI VE TV..KANALLARINI ,NE ZAMAN DEĞERLENDİRİPTE İÇERİ TIKILDILAR ??

    CEVAP YAZ 1 25
  • TÜRK 26 Eylül 2016 14:34 söz konusu sade bir vatandaşsa tüm yargı en agır şekilde işliyor zenginler iş adamları 1 günde sorgulanırken sade vatandaş 6 7 gün nezarette bekliyor 17 25 aralık kriterse ozaman bu millet vekilleri içinde gereken yapılmalı .Eger bir darbe yapılmışsa bu ak partinin tabanına yapılmıştır altı ibadet ortası ticaret üstü ihanet demiştiya sayın cumhurbaşkanım en alttan yani ibadet kısmından başladılar tek dertleri ak partiye zarar vermek

    CEVAP YAZ 7 15

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro