Kırgın mısın?

Aşağıda bahsini ettiğim isimler, kırıldıkları, incindikleri gerekçesiyle senin gibi davransalardı ülkenin sonu ne olurdu hiç düşündün mü peki?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kırgın mısın? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Hakan 26 Haziran 2018 10:59 28 Şubat’ta hapishanelere atılan hala cezaevinde olanlar demişsin. Ya arkadaş 16 yıldır ülkeyi yönetenler niye adaleti tesis etmiyorlar da adamları çürütüyorlar o zaman? Dağ başında şehit edilen Muhsin yazıcıoğlu kimin zamanında öldürüldü bir düşün bakalım? Neden davası sonuçlanmadı üstü kapatıldı peki? Kim iktidardı? Kusura bakma ama yazının neresini tutsam hep gördüm ki akp iktidarında olan biten herşey. Yani nasıl bu kadar mağduru oynayabiliyorsunuz anlamış değilim?

    CEVAP YAZ 2 1
  • m.e.a 25 Haziran 2018 11:31 bu yazyı yazanları,yayınlıyanlar tebrik ederim,tek bunu sormak isterim geçmişini unutanlar,geleceğinde kan kusarlar,çok şey yzmak isterim,sadece bir örnek vereyim,ben margarini,çayı,suyu,elektiriği saymıyorum,bir kilo şeker almak için rüşvet verdiğimi unutmadım,tüp bula bilmek için tüpçünün kapısında yatığımı unutmadım,günde bir saat suyun aktığını unutmadım,

    CEVAP YAZ 0 9
  • mevhibe inal 25 Haziran 2018 10:52 Sistem kalıcı, kul fanidir. Tek Adam Sistemi yanlıştır.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 25 Haziran 2018 15:34 Başka adam yok muharremde öyle dedi 'ADAM KAZANDI' Dedi

    0 0
  • mevhibe inal 25 Haziran 2018 10:50 Kırgınım, Suriye'yi harap eden, Kudüs'ü İsrail'in başkenti yapan, keyfine göre sınır ve rejimleri değiştirmeye kalkan vicdansızlarla müttefik olduğumuz için.

    CEVAP YAZ 1 0
  • mevhibe inal 25 Haziran 2018 10:46 Güle oynaya! Kapitalist Azınlık Oligarşisi, Başkanlık Sistemine geçtiğimiz için kırgınım.

    CEVAP YAZ 2 0
  • hakkı 25 Haziran 2018 10:38 spliler sizin sayenizde chp hiç millet vekililği çıkaramağı yerlerden 11 tane vekillik aldı. sandıklardan muhharrem inceye çıkan her üç oyun içinden 1 tane hdp oyu çıktı. chpnin genel müdürü splilere deseydiki hadi oylar hdpkkya verilecek vermezdiniz değil mi? ama chp gitti hdpkkya meclise girecek kadar oy verirken, ip, sp ve dp oyları sayesinde vekil çıkaramadığı bilgelerden 11 vekil çıkardı. gözünüzü erdoğan düşmanlığı o kadar bürümüşki vatan hainleri ile aynı safa geçtiniz ve bende tekrar diyorumki RABBİM KİMİN YANINDAYSANIZ SİZİ ONLARLA HAŞRETSİN...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 25 Haziran 2018 10:58 Müttefiklerimizi unutma!

    0 0
  • mehmett 25 Haziran 2018 09:00 İNSANOĞLU PEK NANKÖRDÜR. BUNU DİYEN İNSANOĞLUNU YARADAN ALLAH. YARATAN YARATTIĞINI BİLMEZMİ. DOLAYISIYLA ERDOĞAN TÜRKİYEYİ DÜNYA LİDERİDE YAPSA, EN ZENGİN ÜLKEDE YAPSA, EN ADİL ÜLKEDE YAPSA, NANKÖRLERİN SOYU TÜKENMEZ.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Erol baron 25 Haziran 2018 08:07 MHP seçmenine kırgınım hatta öfkeliyim çünkü seçim sonuçları AKP %42.28, cumhur ittifakı %42.28 olmalıydı..... Yani seçim kampanyası yarışında hiç adil/dürüst olmayan, TV'lere ipotek koyan ve FETÖ'nin siyasi ayağına hiç dokunmayan/dokunamayan bir RTE'ye oy vermeye hiç bir MHP'linin eli varamamalıydı, doğrusu da buydu..... Buyurun, şimdi ayıkla pirincin taşını, tabi ayıklayabilirsen.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Erdoğan adam gibi adamdır. 24 Haziran 2018 18:33 Ama siz( özışıklar)asla güvenilecek insanlar değilsiniz !

    CEVAP YAZ 10 1
  • Misafir 24 Haziran 2018 15:54 sizin gibi yazarlar yüzünden bu ülke kandırılıyor size hakkımızı helal etmiyoruz

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 24 Haziran 2018 15:53 abdülhamit han faizi ve tefeciliği bu ülkeye getiren adamdır, ermeniyi rumu zenginleştiren osmanlıyı soyan adamdır, osmanlının en çok toprak kaybettiği dönemin padişahıdır. abdülhamite tapanlar ya zır cahildir ya da art niyetli vatan hainleridir

    CEVAP YAZ 4 3
  • İSO 24 Haziran 2018 13:46 Adı Mlayim kendisi mülayimlikle alakası olmayan yorumcu. Bu ülkede din ve başörtüsü sömürüsü yapan daha doğrusu yapmak isteyen birileri varsa o da tamam diyenler. İnanmadıkları halde biz yaparız ederiz diyen sonra da her trlü engeli çıkaranlardır. AK parti gibi insanlara inandğı gibi yaşamanın önündeki engelleri kaldıranlara, bir inancı olan ve bunu savunanlara da inanç sömürüyor denmez olduğu gibi görünen şahsiyet ve karakter sahipleri denir.

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 24 Haziran 2018 13:28 Misafir 24 Haziran 2018 11:38 İşe alınmamış olmanız sebebiyle özellikle de işi yapmaya liyakat sahibi iseniz kırgın olmanızı anlarım. Ama iki husus da size katılmıyorum birincisi torpil sadece bu iktidarın sorunu değil Türkiyenin kurulduğu günden bu zamana sorunu olmuştur. İktidar değişsse değişecek mi zannediyorsunuz? Hayır daha kötü olacak. İkincisi de esas 15 Temmuzdan sonra referans gerekiyor. Aksi taktirde kripto FETÖcüleri nasıl bileceksiniz? evet bana katılmadığını söylemişiniz sizce güvenlik soruşturmaları referanla mı alınmalı yılarsa referans olayının zararları çekilmiş ve çekilmekte işi ehline vermeli liyakat olmalı kişini suçlu olupğ olmadığını yine hükümetler tarafından oluşturulan güvenlik soruşturmasıyla çözülmeli

    CEVAP YAZ 1 1
  • Mülayim 24 Haziran 2018 13:10 T A M A M, din ile başörtüsü ile milleti sömürdüğünüz yeter. Kırgınız, Kızgınız, Öfkeliyiz. Haklarımızı da helal etmiyoruz. İnşallah bu iş T A M A M!

    CEVAP YAZ 5 6
  • Misafir 24 Haziran 2018 13:46 Ne hakkın var ki helal etmiyorsun?

    2 3
  • Erol Baron 24 Haziran 2018 12:46 Hep din iman, hep din iman..... Din iman diye diye ülkede dürüstlük kalmamış ama kimsenin umurunda değil.....Kardeşim İMAM mı seçiyoruz?.... İMAM seçiyorsak, Diyanet İşleri Başkanı da dahil, din konusunda RTE'yi aşacak binlerce dindar var bu ülkede ama onların RTE gibi CB olmak diye bir iddiası yok, olamaz da.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 24 Haziran 2018 12:53 Ha şöyle çıkar ağzındaki baklayı derdim din de dindarlık de. bak bakalım arkanda kaç kişi kalıyor. Evet İMAM seçiyoruz. İMAM demek önder demektir. Biz de ülkemizin İMAMını yani önderimizi seçiyoruz.

    5 0
  • Misafir 24 Haziran 2018 15:38 Evet, dürüstlük kimsenin umurunda değil.

    0 2
  • ramazan iyiada 24 Haziran 2018 11:48 "o hain, bu hain" diye diye memlekette adam bırakmadınız süleyman bey. lütfen şiddete bulaşmadığı sürece farklı fikirlere saygılı olun ve insanımızı artık kutuplaştırmayın. gerçekten yeter, siz de bunu yapıyorsunuz, yazınızdan belli.slmlar

    CEVAP YAZ 5 8
  • YA SABIR 24 Haziran 2018 11:15 şaban coşan 1957 RUMUZLU ARKADAŞ BU YAZIYLA İMANIN NE ALAKASI VAR İMAN SİYASETLE Mİ OLUYOR

    CEVAP YAZ 0 2
  • SİZE GÖRE BEN SADECE SEÇİM DÖNEMİNDE VATANDAŞIM 24 Haziran 2018 11:11 evet kırgınım 35 yaşındayım hangi kamu kurumuna gitsem sözlü mülakatlarda elendiğim için askeri personel alımlarında elendiğim için pmyo alımında elendiğim için adalet bakanlığı katiplik sözlü mülakatında elendiğim için ve haksızlık var diyerek bimere cimere yazdığımda bana geri dönüş yapılmadığı için evet taşeron firmalarına girmek için gittiğimde akp referans istedikleri için kırgınııııııııım hadi 15 temmuz öncesi anlaşıldı da 15 temmuz sonrası neden halen referans işliyor onu anlamakta güçlük çekiyorum seçimden sonra ben ve ben,m gibiler kimsenin umrunda olmayacak bu ülke kimsenin tekelinde değil arakadaş herkes ülkesini seviyor ayrıştırma kutuplaşma yapmaya artık bir son verin ayrımcılık yapan bizden değildir hadisi şerif uyuuuuuuuuuuuuunnnn

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 24 Haziran 2018 11:38 İşe alınmamış olmanız sebebiyle özellikle de işi yapmaya liyakat sahibi iseniz kırgın olmanızı anlarım. Ama iki husus da size katılmıyorum birincisi torpil sadece bu iktidarın sorunu değil Türkiyenin kurulduğu günden bu zamana sorunu olmuştur. İktidar değişsse değişecek mi zannediyorsunuz? Hayır daha kötü olacak. İkincisi de esas 15 Temmuzdan sonra referans gerekiyor. Aksi taktirde kripto FETÖcüleri nasıl bileceksiniz?

    3 2
  • Erol Baron 24 Haziran 2018 11:10 Peki, ikincisine gerek yok, sıkıştığında sırf ezan sesi var diye yurt dışında Müslüman bir ülkeye kaçan bir dindar gösterin bana..... Heykeli dikilen İran İslam Devriminin Kurucusu Ayetullah Humeyni’nin 14 yıl boyunca Hristiyan Fransa'da gezindiğini, HAİN F.Gülen'in hala ABD'de yaşadığını da bu arada hatırlatırım.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 24 Haziran 2018 11:30 Türkiye bir Müslüma ülkedir ve şu an 4 milyon mülteci bizim ülkemizde. Bu örnek sana yeter mi Baron efendi. Nedir sendeki bu Türkiyenin Güney sınırında teröristleri destekleyen Fransız ve ABD hayranlığı? O kadar Fransızsan çek git ülkene bizim ülkemize karışma.

    1 2
  • Misafir 24 Haziran 2018 11:33 Ne güzel söylemişssin Hain FETÖ diye. Peki ona ve onun terörist dostlarına sığınak sağlayan senin öve öve bitiremediğin ülkeler ne oluyor?

    1 2
  • ahmed 24 Haziran 2018 10:30 RABBİMİZ ALLAH(CC) önderimiz HZ.MUHAMMED(SAV) liderimiz reis tir yolun yolumuz davan davamızdır

    CEVAP YAZ 6 4
  • Misafir 24 Haziran 2018 11:20 Atatürk düşmanlarını ALLAH kahretsin.Amin.

    2 6
  • Misafir 24 Haziran 2018 12:01 bundan bu manayımı çıkardın benim tek önderim var oda efendimiz(sav) bu zoruna gidiyosa misafir kardeş senin bileceğin iş(ahmed)

    2 1
  • Misafir 25 Haziran 2018 10:33 Galiba insanın fani olduğunu unuttun. İstemediğin biri Başkan olsun, görürsün.

    0 1
  • Misafir 24 Haziran 2018 10:09 "28 Şubat’ta hapishanelere atılan, bugün dahi kendilerine el uzatılmayan, halen cezaevinde çürümeye devam eden dindar insanlar kadar kırgın mısınız?" Şu paragrafı yazarken hiç mi utanmadın sen? 16 yıldır kim iktidarda Süleyman! 16 yılda cezaevlerinden her türlü hain çıktı-çıkartıldı, ama iş 28 Şubat mağdurlarına gelince iktidardan çıt yok? Ve sen aklın sıra bu mağduriyeti iktidara oy devşirmek için kullanmaya çalışıyorsun. Utan be adam utan...

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 24 Haziran 2018 11:40 28 şubat mağdurlarını hapse atanlar öyle bir maddeden hapse attılar ki 28 şubat mağdurlarını hapisten çıkarmak aynuı maddeden hapse giren gerçekten suçlu olanlarında hapisten çıkmasına sebep olacağı için çıkartılamıyorlar.

    1 2
  • ömer 24 Haziran 2018 09:28 Abeeeem Senin ALLAH ına gurban olayım güzel insan yine hislerimize tercuman oldun.

    CEVAP YAZ 4 5
  • İSO 24 Haziran 2018 09:07 Kimse bana AK Parti ekonomi konusunda kötü iş yaptı diye muhalefet ediyorum demesin. Şu anda aday olan azıcık da olsa kazanma ihtimali olan diğer parti adaylar AK Partiden bin misli daha kötüydüler. Eleştirecekseniz gerçekten içinizde olanı dışa vurun ve deyin ki İmam Hatip okulları açtı, başörtüsünü serbest bıraktı, sabahları andımızı okumayı kaldırdı, katsayı adaletsizliğini kaldırıp İmam Hatiplere üniversite yolunu açtı, PKKlıları YPGlileri yok etti, FETÖcüleri içeri attı...

    CEVAP YAZ 8 6
  • şaban coşan 1957 24 Haziran 2018 08:30 bu yazıyı okuyupta yanlış yapanlar imanını sorgulasın kulakları duymaz gözleri görmezlerden olurlar

    CEVAP YAZ 3 1
  • Erol Baron 24 Haziran 2018 07:17 Allah aşkına bırakın develerden çöllerden bahsederek insanların dini duygularını sömürmeyi...... Türkiye bir Arap ülkesi de-ğil-dir..... Allah Allah!..... Kibar ve "prezantabl" hanımıyla beraber yurt dışında ülkeyi M.İnce temsil ederse, hepimiz daha saygın, daha zengin, daha mutlu, daha kültürlü oluruz ve bu kalitelere "hayır" diyecek kişi yok sanırım, çünkü herkes kazanacak demek çok mu zor?

    CEVAP YAZ 3 6
  • Misafir 24 Haziran 2018 09:04 Prezantabl olmak bir taraflarını açmak ise daha prezantabl kimseler de bulunabilir ülkede. Kalite kişinin kıyafetinde değil karakterindedir ve o karakter Muharrem İnce de yok. Yalancıdan cumhurbaşkanı olmaz.

    2 3
  • Misafir 24 Haziran 2018 11:43 Türkiye bir Arap ülkesi değildir ama MÜSLÜMAN ülkedir. Müslümanlığın emirlerinde bu kadar rahatsız olup sonra da ağzınıza Allah kelimesini almak size hiç yakışmıoyr. Bir fransız hayranı olarak senin Dieu Dieu demen lazım.

    1 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro