Kemal Sunal filmlerini neden severiz?

Kemal Sunal filmlerinin Türk sinemasında yayınlanmaya başladığı 70'li yıllarda Türk sinema sektörü bir çıkmazın içindeydi ve kendisini bu çıkmazdan erotik film furyasıyla kurtarmaya çalışıyordu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Kemal Sunal filmlerini neden severiz? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Misafir 15 Ağustos 2018 08:31 Bu millet Kemal Sunal filmlerindeki Hicvi anlayacak kapasitede olsa sosyolog geçinen zevatlar toplumsal tahribattan, inançlı geçinen zerzevatlar uydurma bahanelerden söz edemezlerdi. Onun Topluma verdiği mesaj yerine küfürlerine takmak akıl tutulmasıdır. Sanki kendilerinin ağzı kapalı. Kemal Sunal bu toplumun değeri dir öylede kalacaktır

    CEVAP YAZ 0 0
  • hk 13 Ağustos 2018 14:35 siz kemal sunalı ilyas salmanı aziz nesini anlayamasınız .

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 14 Ağustos 2018 22:03 anladım anlayacağımı !!!

    0 0
  • sosyolog 11 Ağustos 2018 15:22 Hiç sevmem kendisini. Yaşıyor olsaydı eminim İlyas Salman gibi din ve devlet düşmanı biri olurdu. Kübra hanım rica ederim eğer yazacaksanız bu herifin toplumun temel değerlerini nasıl dinamitlediğini yazın. Eksik ve çarpıtarak yazmayın.

    CEVAP YAZ 6 23
  • Misafir 11 Ağustos 2018 20:50 bu düşmanlık niye sayın sosyolog kutuplaşmasak olduğu gibi kabul etsek herkes aynı olursa düşünce nasıl gelişir hergün her öğün aynışeyi yesek nasıl olurdu

    0 3
  • Mukaddes Güler 10 Ağustos 2018 16:49 Şaban gibi manevî bir isme "İnek" takısı ekleyen birini övmeniz yakışmamış başörtülü yazar !!!

    CEVAP YAZ 4 16
  • macit 10 Ağustos 2018 11:46 Hababam sınıfı gibi öğrencileri öyle olmaya teşvik eden bir sinema(!!!)parçası da şöyle bir kenarda dursun! Sigara içmeye, kopyaya, serseriliğe özendiren yapıt!

    CEVAP YAZ 14 16
  • Ugur 09 Ağustos 2018 21:14 Zubuk filmide bu donemi anlatiyor

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 09 Ağustos 2018 16:27 Editor zaman ayirip yorum yapiyoruz sen keyfine gore yayinlamiyorsun.Kufur yok hakaret yok niye ayrimci davraniyorsun?

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 09 Ağustos 2018 13:37 Kemal Sunal gercekleri gosterdi.Yil 2018 hala ortalik sahte hocadan gecilmiyor yalan mi?Bakin kime hoca dediyseniz sizi kandirdi.Yobaz insanlar hala bunu kabul etmek istemiyor.

    CEVAP YAZ 3 23
  • Erkin 09 Ağustos 2018 11:29 Dinimiz "Arif Efendi" gibi sahtekarlara karsi.Kemal Sunal filmlerinde de sahte hocalar ti ye alindi.Sadece Kemal Sunal degil,Sener Sen,Ilyas Salman tum Yesilcam filmlerinde sahte hocalar gosterildi.Ama simdi siz diyorsunuz ki biz sahte hocalar laf ettirmeyiz.Ilgincsiniz dogrusu!!! '

    CEVAP YAZ 3 34
  • alidai 09 Ağustos 2018 09:58 valla kusura kalmasın kimse de yıllarca komedi sinema diye dinimize sövdüler bizde salak gibi güldük durduk

    CEVAP YAZ 33 9
  • Bursalı 09 Ağustos 2018 09:53 büz onun sanatını sevdik, ama senaryonun yaptığı tahribat ne olacak, din le din adamlarıyla alay edildi, ŞABAN ismi evlatlarımıza verilemez oldu, onlardan niye bahsetmiyorsunuz hanımefendi.

    CEVAP YAZ 28 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro