KCK'dan tutuklu vekil için tahliye talebi

CHP'li Balbay'ın tahliyesiyle birlikte KCK'dan tutuklu millekvekilleri için de avukatlar tahliye talebiyle mahkeme başvurdu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN KCK'dan tutuklu vekil için tahliye talebi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • tipler 14 Aralık 2013 13:51 Yahu temiz yüzlü bir adam yokmu sizde :D

    CEVAP YAZ 0 0
  • batuhan 14 Aralık 2013 13:39 teröriste AF, acliktan calana HAPIS! vicdan bumu?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Oguzhan 14 Aralık 2013 13:29 bdp liler disari, mhp liler iceri, türkiye mi yoksa baska bir yer mi belli degil...

    CEVAP YAZ 0 0
  • yurttas 14 Aralık 2013 12:50 ben bozkurtları sessiz kalıyo sanırdım tsk

    CEVAP YAZ 0 0
  • assivas 14 Aralık 2013 11:56 bdp li m.vekiline tahliye, engin alan a hapis,bunların ne olduğunu çözemedim türk düşmanı bir akp ile karşı karşıyayız herkes aklını başına alsın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • bence 14 Aralık 2013 10:47 Oralara Anayasa Mahkemesi kararları geç gidiyor.Savcı bey mütalaa verirse olur.Ama "kararı görmem lazım"diyerek insanlara son ana kadar eziyet çektirmeyi kafaya koymuş insanlarla adalet zor dostum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • salhor 14 Aralık 2013 07:18 NEdîm merhum ne demişti? "Kenarın dilberi nâzik de olsa nâzenîn olmaz"

    CEVAP YAZ 0 0
  • Alperen BOZKURT 14 Aralık 2013 02:04 Bence boşuna uğraşıyorlar. Tüm PKK'lılara af çıkartılıp Güneydoğu Bölgesi'nde özerkliğide kabul edecek AKP.İnanamayan Oslo tutanaklarını okusun. Durmak Yok, Uyumaya ve Her Yanlışta Keramet Aramaya Devam

    CEVAP YAZ 0 0
  • ANKARA0636 14 Aralık 2013 00:30 SIRA APO BABALARINA DA GELECEK. BU AK BABALILARIN NEDE OLSA FİKİR BABASI APO.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro