'Gel bakalım Kemal' ve fırıldak AKP'liler

Cumhurbaşkanı Erdoğan'la görüşecek Muharrem İnce. Bu bile Kılıçdaroğlu'nu çıldırtmaya yeter. Erdoğan içeri girdiğinde CHP lideri ayağa kalkmıyor biliyorsunuz. Muharrem İnce ise, Kılıçdaroğlu'nun yok saydığı Erdoğan'ın ayağına gidiyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 'Gel bakalım Kemal' ve fırıldak AKP'liler yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Gazeteci© 13 Mayıs 2018 13:00 Bu Yazı RTE'nin zora düştüğüne, her alanda tam yetkiye sahip olmasına rağmen tıkandığına ve sonuçta erken seçime mahkum hale geldiğine ilişkin işaretler taşıyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bolivar 13 Mayıs 2018 05:54 Kendimizi kandırmayalım. Şu anda gırtlağına kadar yolsuzluğa, hırsızlığa, hukuksuzluğa, şiddete, kuralsızlığa batmış, uçurumun kıyısına gelmiş bir ülkeyiz.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 13 Mayıs 2018 15:25 Bu arkadaşlar da o kaostan besleniyor zaten.

    0 0
  • Misafir 13 Mayıs 2018 18:15 sen kaç yaşındasın ve hangi gezegende yaşıyorsun.kıyaslama yapabiliyormusun.

    0 0
  • memo 12 Mayıs 2018 21:46 Çok güzel bir yazı, ak parti ufak değişikliklerle yine seçimi kazanır

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kara Murat 12 Mayıs 2018 12:07 Ak PArti seçime kadar bürokraside ciddi bir değişim yapmalı. Eski MHP li (çıkarcının partisi olmaz gözükür) bürokratlar İHL mezunu bile olsalar Ak Partililere kan kusturuyorlar. Haklarında ciddi araştırma yapılmalı. Eğer bu yapılmazsa özellikle milletvekilliği ve belediye seçimlerinde ciddi oy kaybı olur.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 11 Mayıs 2018 10:52 EVET İLK DEFA DOĞRU YAZMIŞSIN. AKPLELER ZATEN KÖKTEN FIRILDAKTIR

    CEVAP YAZ 0 22
  • VATANSEVER 11 Mayıs 2018 02:23 24 haziran 2018 tarihi önemlidir.mhp nin içindeki çakma ülkücüler temizleniyor..AK parti içindeki AKP liler temizleniyor.CUMHUR İTTİFAKI % 66 İLE REKOR KIRILACAK..nokta.

    CEVAP YAZ 4 1
  • İmamın Sonu 09 Mayıs 2018 16:24 Sen Hala Kemal Kılıçdaroğlu'yla uğraş............... Bu sefer TAMAM!....... Diplomasız İmamın yerine Diplomalı Fizikçi gelecek!

    CEVAP YAZ 40 12
  • Misafir 10 Mayıs 2018 21:00 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0 0
  • Makyivelli kim ? 09 Mayıs 2018 16:08 Sistemin meclise geliş safhasında, uyarılarda bulunan muhalefeti susturmak için sözcülerinin verdiği beyanatlarla örn. Burhan Kuzu, Ak Parti de dâhil hiçbir partinin % 50 + 1’i bulmasının kolay olamayacağını bu nedenle seçimler öncesi işbirliğine gitmeleri kaçınılmazlığını ve de bir ihtimal CHP’li hatta HDP’li bir aday da başkan olabilir.Çalışın kazanın demiyorlarmıydı ! Şimdi kendi getirdikleri sistemden rahatsızlık başladı.Neden?

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 09 Mayıs 2018 15:17 İçerde ve dışarda bulaştığı suçlardan kurtuluşu olmadığını kendi de biliyor. Her geçen gün paranoyası artıyor ve süreç işliyor.

    CEVAP YAZ 2 9
  • Basının yalancısıyım: 09 Mayıs 2018 15:10 “Hiç bir zaman AK Partili olmadım, olmayacağım da, Erdoğan’ın kutlu mücadelesini ise ölümüne destekliyorum- — Ömer TURAN”, “ Benim siyasi bir kimliğim yok, ben sadece Erdoğancıyım - ATASAY'ın sahibi Cihan Kamer ” Benim AK Parti ile de işim olmaz. Ben asıl Tayyip Erdoğancıyım. AK Partili değilim ancak Tayyip bey şuradan atla desin, atlarım - Müzik yapımcısı Şahin Özer ”AK Parti bu söylemlerden hiç rahatsız olmadı. Ve hiç “Ne demek AK Partili değilim Erdoğancıyım” tepkisi göstermedi. ' bu münafıklarla kazanılan geçmiş seçimlerde ses çıkmıyordu Ne oldu şimdi ? Kim ne Nedir bu münafık!..

    CEVAP YAZ 0 7
  • misafir 09 Mayıs 2018 14:30 İt ürür kervan yürür. Köpeklerin duası kabul olsaydı gökten kemik yağardı der atalarımız. Yan yana geliyorlar olmuyor, üst üste çıkıyorlar olmuyor, alt alta geliyorlar yine olmuyor. Allahın izni ile Reisimiz yine ezici bir çoğunlukla Başkan olacak ve diğerleri de mal mal bakacaktır

    CEVAP YAZ 20 9
  • Sivasli 09 Mayıs 2018 13:52 Bos ver be Reis Itler Ürür Reis Milletiyle yürür NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE

    CEVAP YAZ 14 5
  • cemal eren 09 Mayıs 2018 13:35 Başka hikaye yazamıyorsunuz ,uyutmaya devam.

    CEVAP YAZ 3 10
  • alara 09 Mayıs 2018 12:50 muharrem erdoğanla neden görüşmek istiyor acaba, hani diğer adaylarla görüşmesi normal sonuçta konuşulacak şeyleri vardır, 2. tura laırsak destek verin falanda, erdoğanla ne konuşacak, merhaba ben adayım, merhaba bende adayım haydi yarışmacılara başarılar diliyorum. yada olurda seçilirsem bana üç mektup bırakmayı unutma mı diyecek. erdoğan çok kurt, 7 haziran seçiminden hemen sonra deniz baykalı davet etti chp nin kucağına bir bomba bırakıp çelip kenardan zevkle seyretti, muharremin ziyareti bakalım ne dedikodulara sebep olacak

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 09 Mayıs 2018 13:55 Geleceğin chp başkanı İNCE dir ince. KeMAL görecek kazdığı kuyuya düşünce Politika da kazanmak için sevgi kabul gerek KeMAL gibi küfür ağızları olan elbet kaybedecek

    3 3
  • POLİS-2 09 Mayıs 2018 12:49 Bunlara ilaveten 12.04.2018 tarihinde MHP Ankara Milletvekili Erkan Haberal ve arkadaşlarının ''Polislerin sorunlarının araştırılarak alınması gereken önlemlerin belirlenmesi'' konusundaki önergesi, AKP Milletvekillerince reddedildi. MHP’li Haberal da, önergeyi reddeden AKP'lilere, ''Bütün polisler sizi dinledi, başka hiçbir şey demiyorum'' sözleriyle sitem ettiği haberlere yansımıştır. Her 10 Nisan’da zam söylentileri ayyuka çıkıp bu sene yapılan gibi 10 nisan günü askere verilen seyyanen zam bizleri derinden yaralamıştır. Oysaki yıllarca fetö terör örgütü ile kucak kucağa çalışıp istediği zaman 24 maaş taltif alan mutlu bir kesim var iken, 15 Temmuz hain darbesi sonrasında Halkla birlikte can sipare çalışan ve halen de bu hainlere operasyon üstüne operasyon yapan, öncede mağdur olan halende bilerek mağdur edilen bu polislerimizi ne zaman göreceksiniz. Oysaki Darbeyi yapanları ÖDÜLLENDİREN darbeyi engelleyenleri DÖVEN bu sistemi kabul etmiyoruz.

    CEVAP YAZ 1 5
  • zazaki 09 Mayıs 2018 12:48 haberinizi beğendim , yeni ufuklar açtı. Teşekkür ederim.

    CEVAP YAZ 8 0
  • mahmut sami 09 Mayıs 2018 12:34 Asıl münafıklık vatandaşın hakkını koruyacağız deyip de korumayanlarda. ben de ak partiye oy vermeyi düşünmüyorum, ittifaka oy vereceğim. neden münafık olayım? böyle giderse hiç oy bile kullanmayabilirim. münafıklık yapan varsa ak partinin içinde hizip kuranlardır. sade vatandaşın oyuna münafıklık diyemezsiniz.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 09 Mayıs 2018 12:11 muharrem inceye yakisir devletin bir el degismesi lazim insanlar her zaman degisim isterler sistem degisirse belki hak hukuk adalet gelir diye dusunuyorum

    CEVAP YAZ 2 9
  • mevhibe inal 09 Mayıs 2018 12:11 Doğrusu İktidara alkış tutmak kolay iş. Bakalım kahraman Ümmetçiler Kudüs'ü nasıl savunacak..

    CEVAP YAZ 2 4
  • misafir 09 Mayıs 2018 11:57 memleketin hali ortada sizn yaptığınız habere bakın siz haberci aakp nin taşeronusunuz

    CEVAP YAZ 6 20
  • Misafir 09 Mayıs 2018 12:49 Memlektin hali, kim iktiadarda olsa "daha iyi" olurdu?

    0 4
  • doğrucu 09 Mayıs 2018 11:09 Göbekten fetöye bağlı olup 13 yıl bir yastığa baş koyacaksın, sonra çıkıp hiç bir şey olmamış gibi o fetöcü bu fetöcü diyeceksin.... sormazlarmı adama geçmişte sen bu yapıyla koyun koyunaydın....

    CEVAP YAZ 3 29
  • tamamcı 09 Mayıs 2018 11:07 TAMAM TAMAM doğru yazdın.. fırıldak fetöcülerin hepsi AKP de zaten...

    CEVAP YAZ 3 22
  • Misafir 09 Mayıs 2018 10:49 Kemal gidici cidden yakında merkez yönetim kurulu toplanır seçimlerden sonra tabi ki, İnce şöyle der; Gel bakalım Kemâl sıra bende çıkar rozetini chp genel başkanı benim artık chp rozeti yerine 15 vekilin gözyaşları uğruna senden chp rozetini alıp İP rozeti takıyorum hadi git şimdi yerine hayırlı olsun der. yollar. Görünen köy klavuz istemezük...

    CEVAP YAZ 8 2
  • ülkücü kale 09 Mayıs 2018 10:49 fırıldak yok mu akp de ? çevremde yüzlercesini tanıyorum

    CEVAP YAZ 1 15
  • Misafir 09 Mayıs 2018 10:34 TAMAM sende haklısın !

    CEVAP YAZ 23 41
  • Misafir 09 Mayıs 2018 10:57 Sende haklısın ne yapıyoruz o halde DEVAM ediyoruz dimi...!!!

    13 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro