Eski Yargıtay savcısı açıkladı! İYİ Parti seçime katılabilecek mi?

Daha önce Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı Siyasi Partiler Masasında görev yapan Savcı Ömer Faruk Eminağaoğlu, "Seçime katılmak için altı ay kuralı teşkilat yönünden aranır, büyük kongrenin yapılmış olması yeter" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Eski Yargıtay savcısı açıkladı! İYİ Parti seçime katılabilecek mi? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR20 YORUM
  • YEMEZLER 18 Nisan 2018 15:14 Bir dönem Sayın """""PROF.DR ÇİLLER"""" vardı.Amerikalarda okumuş koskoca ekonomi profu sonuç güüüüümmm diye bir ses Bir dönem içişleri bakanlığı yapmış Sayın Meral AKŞENER dönemi Türkiyede terörün hırsızlığın yolsuzluğun karı koca konu komşu kavgasının sıfırın altına düştüğü heryerde güllerin açtığı kuşların öttüğü bir dönemdi.tarihin en başarılı bakanıydı derhal devletin başına geçmeli!!! YEMEZLER

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 18 Nisan 2018 14:17 fetö ile akşener'i ilişkilendirmeye çalışmak namus yoksunluğuna delalettir.

    CEVAP YAZ 1 8
  • skaya 18 Nisan 2018 12:56 Bahçelinin adaleti korkularıyla baş edemedi ve adaleti ortadan kalktı. Vay sana inandığımız yıllara vay.

    CEVAP YAZ 1 4
  • zafer 18 Nisan 2018 10:12 Korku dağları sarmış, kötüler İYİ lerden korkuyor. Kötüler İYİ lerin gelip yolsuzluktan, yoksulluktan, yasaklardan hesap sormasından korkuyor.

    CEVAP YAZ 4 30
  • Misafir 18 Nisan 2018 10:05 erkende olsa geç de olsa akp ve MHP kazanamayacak millet bıktı artık işsizlik hayat pahalılığı çocuk tecavüzleri hırsızlık yolsuzluk eflasyon ekonomi tarım hayvancılık bunlarda akp başarısız olunca akpnin sonunu hazırladı.

    CEVAP YAZ 3 12
  • adnan 18 Nisan 2018 10:05 kongreden 6 ay sonra demiyormu bu emin denen adam sapıklardan biri

    CEVAP YAZ 6 0
  • Misafir 18 Nisan 2018 10:51 sapıklar milli eğitimde diyanette

    1 15
  • KORKUNUN ECELE FAYDASI!... 18 Nisan 2018 09:09 İYİ NİYETLE DÜŞÜNÜR İSEK'İYİ PARTİ SEÇİME KATILIR'ANCAK BAHÇELİNİN YAPTIĞI SÖZCÜLÜKTÜR VE İYİ PARTİDEN KORKTUKLARINI GÖSTERMEKTEDİR.

    CEVAP YAZ 3 23
  • Burdayiz. 18 Nisan 2018 08:52 Ozaman birileri iyi parti reklamı yapma veya eziklik edebiyatı yapma işine girdi, acep bunlar kim ve hangi basın.

    CEVAP YAZ 7 2
  • Misafir 18 Nisan 2018 08:42 ALP İSİMLİ YORUMCU FETOYU BESLEYEN BÜYÜTEN BU ÜLKENİN BAŞINA BELA EDEN NED KİM İSE ALLAH BELASINI VERSİN

    CEVAP YAZ 0 14
  • alp 18 Nisan 2018 08:30 bu savcı sorgulanmalı fetocu olabilir :)

    CEVAP YAZ 9 4
  • Misafir 18 Nisan 2018 09:09 İroniyi anlayan pek çıkmayacaktır.

    1 5
  • Misafir 18 Nisan 2018 08:13 eyvah eyvah sayın savcım bu açıklama pek iyi olmamış apar topar senide fetöcü ilan ederler ohal ile idare sürdürenler

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 18 Nisan 2018 08:12 bırakın oy çalmayı, seçim günü kanun değiştirmeyi madem kendinize güveniniz tam kim nasıl isterse seçime girer alacağı oyu alır çıkar bu korku neden?

    CEVAP YAZ 3 7
  • adnan 18 Nisan 2018 03:14 herşey iyi herşey güzel olacak göreceksiniz. ancak ohal le ayakta dururlar artık biliyorlar.

    CEVAP YAZ 4 12
  • Misafir 18 Nisan 2018 08:06 neyi biliyorlar sen ne ima etmeye çalışıyorsun

    3 3
  • SEÇMEN 17 Nisan 2018 22:36 İYİ olacak ...geliyorlar...korkma!....

    CEVAP YAZ 16 24
  • Misafir 18 Nisan 2018 06:02 Na na na seLEna selena

    0 34
  • Misafir 18 Nisan 2018 08:29 HDP'li vekillerin teröristlerin taziyesine gitmesiyle başlayan ve dokunulmazlıklara kadar uzayan polimik sürerken arşivdeki bir fotoğraf ortaya çıktı. Fotoğraf AKP Diyarbakır milletvekili Galip Ensarioğlu'nun YPG'li bir teröristin taziyesinde çekilmişti. Kaynak Yeniçağ: AKP'li vekil PYD'li teröristin taziyesinde!

    2 6
  • Misafir 17 Nisan 2018 22:09 Hiç kimseye hiç sözüm yok sana yok bana yok hiç kimseye yok

    CEVAP YAZ 2 14
  • Misafir 18 Nisan 2018 19:35 madem sözün yok ne yazıyon yazma

    0 0
  • Misafir 17 Nisan 2018 22:09 Hiç kimseye hiç sözüm yok sana yok bana yok hiç kimseye yok

    CEVAP YAZ 2 26
  • Misafir 17 Nisan 2018 21:13 Akp neyin peşinde neden telaş ediyorlar seçim için iyi partinin oylarını almak içinmi eyer öyleyse bu milet akp oy vermez demokrasi olan bir ülkede bunların konuşulması ayıptır

    CEVAP YAZ 8 19
  • f_dogar76 17 Nisan 2018 19:57 Seçimlere iştirak etsin de bunların da ne balon olduklarını cümle âlem görsüun.

    CEVAP YAZ 17 13
  • Misafir 17 Nisan 2018 19:36 Geçen seçimlerde Hdp şişirilmişti , şimdi bu parti mi şişiriliyor, Bunların alayı çakma ülkücü hatta çoğu chp li yazık yazıkkkk

    CEVAP YAZ 19 14
  • Hakkı B. 17 Nisan 2018 18:43 Evet Bahçeli, İyiden kaçış yok.

    CEVAP YAZ 21 26
  • Misafir 17 Nisan 2018 19:38 Bahçeli devletinin milletinin yanında olup hükümet kurarken siz sahte ülkücüler nerede olacaksınız bakalım :)

    15 15
  • Misafir 17 Nisan 2018 22:11 O zaten iyi ki ,sağlığı sıhati keyfi hepsi

    3 60
  • Misafir 17 Nisan 2018 22:15 Herkesin kafası iyi mi olsun ,kafası kendinden güzel

    0 43

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro