Ekonominin kader toplantısı! Faiz kararı ne olacak?

Para piyasaları ve iş dünyası yarınki faiz toplantısına odaklandı. Merkez Bankası'nın faiz artışı yapacağı neredeyse kesin gibi. Ancak asıl merak edilen ne kadarlık faiz artışı olacağı. Uzmanlar bu konuda ikiye ayrıldı. Kimi analistlere göre 250 baz puanlık artış yeterli. Kimi analistler ise bu artışın yeterli olmayacağı ve bu durumda dolarda yeni tarihi zirvelerin gelebileceği uyarısında bulunuyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ekonominin kader toplantısı! Faiz kararı ne olacak? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • adil 12 Eylül 2018 18:25 eyyy faiz lobisi diyen birisi vardi?

    CEVAP YAZ 1 0
  • Mansur 12 Eylül 2018 18:23 Yedi helak edici büyük günahlardan biridir faiz.Kuran-ı Kerim kim faizle işlem yaparsa: Allah ve resulüne savaş açmıştır diye buyurarak bizleri uyarmaktadır.Allah faizle uğraşanları perişan ederim diyor, merkez bankası faizi indirecek mi, çıkaracak mı onu bekliyoruz.Ekonomideki kötü gidişatın sebepleri:Faiz belası, üretim yok,israf almış başını gidiyor,tasarruf yoktur. Allah'ın mahvederim dediği beladan medet umuyorsak,tez zamanda Allah bizi uyandırsın inşallah.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 17:13 Faizler le maaşınız erimedi. kur yüzünden eridi daha doğrusu tl değer kaybettiği için eridi. faizlerin arması gerek yoksa sonumuz felaket Kalıcı önlem budur Merkez faizleri artırmadığı için zaten bu sıkıntıları yaşıyoruz

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:48 Lanet olsun faizine de dolarına da

    CEVAP YAZ 0 7
  • Milli irade 12 Eylül 2018 16:38 Dolar ACİLLLL 4 tlnin altina İNMELİ ALOOOOOOOOO YOK DUKKANİ KAPATACAGİZZZZ ESNAFİ TUCCARİ DİNLE

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:15 12 Eylül sabahı ABD Büyükelçisi: "Askeri liderleri iyi tanıyoruz, endişeye mahal yok"..............

    CEVAP YAZ 0 3
  • tuncer 12 Eylül 2018 16:12 faiz artırmak değil artırmamak çözümdür. faizleri indirsinler

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:11 faiz belasından kurtulmak için insanlar evlerini arabasını işyerini satmaya başladı siz halen faiz arttırımına gidin bumudur çözüm

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:09 OLAN VATANDAŞA OLUYOR FAİZİN BATAĞINA DÜŞTÜ İNSANLAR FAİZE ESİR OLDU HERKES CEBİNDEKİ ÜÇ KURUŞ MAAŞIDA ERİDİ GİTTİ FAİZLERLE

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:55 dolar 4 tl. iken gerekli adımı atmayan daha sonra geç atıp işi daha berbat eden merkez bankası yüzünden neler yaşıyoruz.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:54 EKONOMİ İYİ..... BAAAAAAAAAAAAKIN ‘KATAR EMİRİ’NİN YARIM MİLYAR DOLARLIK UÇAĞINI ERDOĞAN ALDI’ İDDİASI VAR.. B747-8 model uçağın Türkiye saati ile 12 Eylül 00.19’da Sabiha Gökçen Havalimanına iniş yaptığını tespit edildi!..........

    CEVAP YAZ 1 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro