Dolara ne oldu saat 12.00'da inişe geçti! 19.09.2018 dolar-euro fiyatı

Dolar Merkez Bankası'nın faiz artırdığı tarihteki seviyesine yeniden yükseldi. Saat 12.00'da dolar kuru 6.40 seviyesinden 6.27 seviyesine geriledi. Euro 7.50.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolara ne oldu saat 12.00'da inişe geçti! 19.09.2018 dolar-euro fiyatı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • ad 19 Eylül 2018 19:10 .10 krş ateşi nasıl söndürmüş kü....

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 19 Eylül 2018 19:02 Yaşasın Türkiye’de kriz yok batan şirketlerde türk şirketleri değil resmen vatandaşla alay ediliyor

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 19 Eylül 2018 18:49 Müjde müjde dolar 1 kuruş düştü.dolar teğet bile geçmiyor delip geçiyor.

    CEVAP YAZ 1 4
  • salih kara 19 Eylül 2018 16:40 Büyüğümüz açıkladı "bizde kriz yok"... Tabbi canım, mutlaka öyledir; Türk parası dünyanın en değerli parası; dolar, euro, vd döviz türleri, altın, faiz sudan ucuz; dünya bizi kıskanıyor...

    CEVAP YAZ 4 8
  • Misafir 19 Eylül 2018 13:41 Çok fena düştü çok fena.. 1 krş ... yahu bu yeşillik 3.50 lerden 6.40 lara çıkmadımı 3 ayda... neyin algısı bu...

    CEVAP YAZ 2 13
  • murat 19 Eylül 2018 13:40 ver mehteri, ben de heyecanlandım, 3,70 lere 4 lere geldi diye sevindim, müthiş düşüş şok şok şok...böyle verin pazarda 4 liralık domates, 3 lira 995 kuruş oldu şok indirim falan dimi. havuzcular sizi

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 19 Eylül 2018 13:22 Merkez faiz artirinca borsa yatırımcısı parayı çekip fazie yatırır, borsa düşüşe geçer, türk şirketleri değer kaybeder ve iflasın eşiğine gelir.. ülke böyle böyle batar.. yazık...

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 19 Eylül 2018 13:21 Çakılmış ... İste bu kadar.. Dolar krizi felam kalmadı demek..

    CEVAP YAZ 1 6
  • Met 19 Eylül 2018 12:41 Hakeettik fazlasiyla..Ozel Ucaklari satip fabrika kuralim..THY neyimize yetmiyor

    CEVAP YAZ 2 4
  • CCC1453CCC 19 Eylül 2018 12:40 hevesle alıp 7,5 olacak diye bekleyenin eline verdiler...CEBİNDE TL DEN BAŞKA PARA TAŞIYAN VATAN HAİNİDİR.

    CEVAP YAZ 13 6
  • Misafir 19 Eylül 2018 13:06 Ocak basinda ev satip usd aldim, gecen hafta satip ayni evden 2 tane aldim, zor durumda ki insaat sektorune katkida bulunmus oldum bu sayede, bence ben vatanseverim... Allah razi olsun bu hukumutten 20 yil calissam ayni evden bir tane daha alamazdim vallahi billahi

    2 6
  • Misafir 19 Eylül 2018 13:18 Hahaha elindeki telefonu neyle aliyorsun, kullandigin arabanin benzinini, kisin yakacagin gazi neylle aliyorsun, odedigin elektrigi, gectigin kopruyu.. Hevesle aldim subatta, 4 den sattim ne yapsaydim almasamiydim, esas tl-nin degerini dusurenler , ve dusurenlerin politikalarina destek veren bir kucukleri vatan haini.. yarin ovp sonrasi 7.5 olunca bu yazdiginin altina vatansever birkac kelam edersin klavye delikanlisi

    0 4
  • Misafir 19 Eylül 2018 13:45 Valla hevesle aldim sene basinda nerdeyse 2 Katina sattim hevesle, Allah bereket versin

    2 7
  • Misafir 19 Eylül 2018 19:25 iyide ben yurtdisinda calisiyoru, maas dolar yatiyor. hain olmamak icin reis in davetine icabet ettik 30000 dolar ve 9400 avro bozdurdum mayis ta. bu kucuk tutar parada toplam 100 bin tl zararim var:) ALLAH tan paraya ihtiyacim yok. ama birdaha gaza gelmem$ i 4,25 Euro yuda 5,17 sattimve halen senin gibi capsiz lar bana hain diyor...burada gunerdogu gazisiyim....:) seviliyorsun ccc1453ccc

    1 2
  • serdar 19 Eylül 2018 12:33 nedir sürekli dolar indi dolar düştü. 10 kuruş düşse ne olur 10 kuruş yükselse ne olur.

    CEVAP YAZ 2 17
  • Misafir 19 Eylül 2018 16:56 milletle dalga geçiyorlar işte

    1 7
  • Berko 19 Eylül 2018 11:45 Beter olun. Ekmek ile kuru soğanı mumla ararsınız inşahlan

    CEVAP YAZ 28 31
  • Asbey 19 Eylül 2018 11:30 Bu ne böyle dolar neden 6 lira 7lira arası neden 4 yada 8 arası olmuyor düşünmek lazım

    CEVAP YAZ 1 1
  • AD 19 Eylül 2018 10:54 ''Domateste fiyat düşmeyecek.''

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 19 Eylül 2018 11:08 sende salatalık ye olmazmı

    9 4
  • kundemacı 19 Eylül 2018 10:25 Bu ülkeyi yönetecek akıllı aldanmayan insanlara ihtiyaç var. "ABD ile Çin arasındaki ticaret savaşı" peki EURO' ya karşı da dolar yükseldi mi? Yok. E... bu savaştan sadece Türkiye mi etkileniyor. Bırakın bu hikayeleri de ülkeyi; temiz, kamu malını kendi menfaatleri için harcamayan, trilyonluk israflara "Çerez parası" demeyen insanların bu ülkeyi yönetmesi gerektiğini yazın.

    CEVAP YAZ 6 46
  • Misafir 19 Eylül 2018 10:11 harikayız. söylenenler arkasında farklı şeyler oluyor. Söylenenler haberlerde gezenler birbirini tutmuyor.

    CEVAP YAZ 0 8
  • akay 19 Eylül 2018 10:11 ağzınızla kuş tutsanız, adaleti güveni şeffaflığı hesap verilebirliği sağlayamadığınız sürece ben yaptım oldu mantığıyla bu krizi atlatamassınız, daha hükümet kriz olduğunu bile kabullenmiyorki çare olsun

    CEVAP YAZ 4 23
  • Misafir 19 Eylül 2018 10:06 Sanırım bu kadar yaygara dan sonra CB merkez Bankası başkanı olarak RTE yi atar :))))

    CEVAP YAZ 4 18
  • k.k.k 19 Eylül 2018 10:03 Misafir 09:04. Sen ekonomiden anlamıyorsun. Bilmediğin bir konu hakkında yorum yapma. Faizin neden arttırılması gerektiği hakkında en ufak bir fikrin bile yok. Dolar yüksek; ama euro neden dolardan daha yüksek hadi bunu da açıklasana bana ! Çok biliyorsun ya...

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 19 Eylül 2018 12:08 o zaman faizi %50 yapalım ekonomi düzelecek mi dolar 1 tl. olacak mı, sen çok mu biliyorsun.

    2 19
  • s.s 19 Eylül 2018 10:01 10 tl olur bu gidişle

    CEVAP YAZ 5 6
  • DOL DOILAR 19 Eylül 2018 09:55 ''Çeyrek altın 406 lira ve Cumhuriyet altını 1.656 liradan işlem görüyor.''

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 19 Eylül 2018 09:48 türk lirasının fireni patladı.son sürat uçurumda doğru gidiyor.aşağı düşmeye az kaldı.

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 19 Eylül 2018 09:44 Merkez Bankası hainler tarafından ele geçirilmiş anlaşılan. Memlekete çekilen operasyona bilerek, severek, gönüllü alet oluyor.

    CEVAP YAZ 14 2
  • AS 19 Eylül 2018 09:41 MERKEZ BANKASI BE BAŞKALARI MÜDAHALESİ NASIL ETKİLEDİ?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 19 Eylül 2018 09:04 böyle olacağı belli boşuna faiz arttırıyorlar, asıl faiz arttırma dış güçlerin oyunudur faiz bizi daha çok zora sokar. rusyada 1 dolar 68 ruble ama faiz %7.5 , doları düşürmek için faiz mi arttırıyorlar sanki. faiz bize kumpastır. düşürmeye başlanmalıdır.

    CEVAP YAZ 8 30
  • Misafir 19 Eylül 2018 09:44 Sen faizin neden yükseltildiğini bile bilmiyorsun. Ekonomiden anlamadığın belli. Sen bu fikirlerini git kahvede falan anlat.

    12 5
  • Misafir 19 Eylül 2018 10:15 faiz artarken miki düşerken reis ,işler iyi giderse reis yapar,kötü gidrse iç güçler dış güçler

    7 13
  • Misafir 19 Eylül 2018 13:10 Rusya cari fazla veriyor , on ragmen faizi %7.5, sen Turk ekonoimisi ile rusyayi karsilastirak zaten bilgini gosteriyorsun.. Faiz artlamiydi sonar dussun diye cunku enflasyon yuksek ve reel faiz vermek zorundasin, 400 mia usd acik borcunu nasil odeyeceksin, odemeyelim gitsin dersen de acindan olursun

    6 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro