Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın İzmir açıklaması olay!

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Beştepe'deki konuşmasında, 'Belediye başkanı olduğum dönemde İstanbul'da su yoktu, şimdi İzmir'de olmadığı gibi' dedi

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın İzmir açıklaması olay! haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • Turgut Şentürk 19 Mayıs 2017 20:56 Allah senden razı olsun reis. Sayende uçakları havada görenler uçaklarla yolculuk yapıyorlar. Kara yollarında saatlerce mücadeleedenler otoban denen yollara huzurlular. Bırak ilaç bulmayı hastane köşelerinde rezil rüsva olanlar hatta ölü gidenler vardı, bugün en iyi imkanlara sahibiz. Kıskançlık bu hainlerde haset ve fesat doğuruyor. Kısaca insanlar layık oldukları şekilde yaşarlar. İzmirlilerin içindeki kurumuş odunların yanında körpe fidanlarda yanıyor malesef. İnşallah İzmir in üzerinden ölü toprağı kalkacaktır yakında.

    CEVAP YAZ 0 35
  • Misafir 19 Mayıs 2017 19:59 Açlık grevindeki Nuriye Gülmen ve Semih Özakça için Tayyip AKP'sinden yapılan ilk açıklamada açlık grevinin "dine uygun olmadığı", söylenerek, "Kadere teslim olmak ve tevekkül etmek lazım" denildi.

    CEVAP YAZ 1 0
  • vatansever 19 Mayıs 2017 19:16 Gel sana istediğin kadar İzmirde su verelim...Yakışmıyor gerçekten..!!

    CEVAP YAZ 12 1
  • Misafir 19 Mayıs 2017 18:57 Shp'nin belediyesi döneminde su yoktu haftada bir gelirdi tankerlerle dağıtılırdı ya da akar çeşmelerden taşınırdı bunun öncesinde su vardı ama bazen kesilirdi,çöpler toplanmazdı çünkü çöpçülerin maaşları yüksekti grev yaparlardı daha fazla maaş isterlerdi çöpler toplanmazdı yazın çöp kokusundan uyuyamadığım zamanları bilirim,Refah partisinden sonra yağmur yağdı hatırlıyorum yağmur duasına çıknalar oldu birileri dalga geçti ama gerçekten yağdı su sorunu çözüldü,Bedrettin Dalan'ın zamanındada İstanbul'da çok şeyler yapıldı hakkını yememek lazım,bir tek bunların olumsuz yönü bunların zamanında su kirlendi bulunduğum ilçede önceden çeşme suyu içerdik,

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 19 Mayıs 2017 18:40 şu yoktu,bu yoktu derken; sonunda bizden önce memleket yoktu.bu memleketi ,akp kurdu demelerine az kaldı.derlerse şaşırmayın.

    CEVAP YAZ 6 7
  • İzmirli 19 Mayıs 2017 18:40 "Her şey unutulur.Fakat biz her şeyi gençliğe burakacağız.O gençlik ki hiçbir şeyi unutmayacaktır;geleceğin ışık saçan çiçekleri onlardır.Bütün ümidim Gençliktedir."19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun.

    CEVAP YAZ 2 4
  • kundemacı 19 Mayıs 2017 18:02 Hangi asırda yaşıyoruz Allah aşkına insanlık uzaya yaşa koşullarını araştırıyor. Biz İstanbul' a getirdik. vay be.......

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 19 Mayıs 2017 17:24 Emperyalist işgal ordularına karşı mücadelenin sembolü 19 Mayıs’ı unuttu!........19 Mayıs'tan anladığı bu mu?............

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 19 Mayıs 2017 17:19 İzmirde su sıkıntısı yok sen Ankaraya bak yağmur yağınca deniz geliyor Ankaraya

    CEVAP YAZ 28 7
  • Misafir 19 Mayıs 2017 17:12 BUGÜN TÜRKİYE CUMHURİYETİ NİN TEMELLERİNİN ATILDIGI GÜN.ATATÜRK NASIL BİR TÜRKİYE BIRAKTI SUAN TÜRKİYE NE DURUMDA NEREDEN NEREYE.....

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 19 Mayıs 2017 17:10 Recep Erdoğan'ın 19 Mayıs'tan anladığı....Çağ açıp kapayan Sular idaresi..

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 19 Mayıs 2017 17:08 Tayyip Korumalarının ve Yandaş gazeteci muhabirlerinin diplomatik dokunulmazlığı mı var!....

    CEVAP YAZ 6 4
  • ataş 19 Mayıs 2017 17:04 Bize ilk okulda öğretilen şey devletin yol su elektrik gibi görevleri olduğu. Devletin bunları yerine getirememesi de ayrı bir sorun. Devlet görevini yerine getiremiyor diyebilir miyiz o zaman. Belediye yapamıyorsa devlet yapmalı. Nasıl Ankara Keçiören metrosunu belediye yapamadı devlet yaptı buraya bir el atar artık.

    CEVAP YAZ 1 0
  • ADI SOYADI 19 Mayıs 2017 16:59 chpkklı olmak nankörlük ve inadına muhalafet demektir.

    CEVAP YAZ 8 39
  • Misafir 19 Mayıs 2017 16:55 Kriz büyüyor! Amerikan Senato Dışişleri komisyonu Beyaz Saray'dan resmen Büyükelçi Serdar Kılıç'ın sınır dışı edilmesini istedi!...........Türkiye kökenli Amerikan vatandaşlarına saldırı nefretle karşılandı ...

    CEVAP YAZ 2 2
REKLAM
REKLAM REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro