Cumhurbaşkanı Erdoğan: Mustafa Kemal'e hakaret ediyorsunuz

Cumhurbaşkanı Erdoğan, CHP'ye tepki göstererek "İkide bir tek adam tek adam. Gazi Mustafa Kemal'e hakaret ediyorsunuz ya! Gazi, İnönü ile anlaşabildi mi? Anlaşamadı. İstifasını istedi mi? İstedi. Bunu anlatın" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cumhurbaşkanı Erdoğan: Mustafa Kemal'e hakaret ediyorsunuz haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR24 YORUM
  • Misafir 20 Mart 2017 00:39 Recep Tayyip ...... SOYAD YOK :)

    CEVAP YAZ 1 0
  • Asil Turk 19 Mart 2017 23:38 Boro birligi baskani 18 subatta hollandada konustugu ayni gun binali yildirimda Almanyada konustu bunu neden demiyorsunuz

    CEVAP YAZ 1 0
  • 2010'da evet deyince aldatılmıştık 19 Mart 2017 22:17 RTE'ye göre; Mustafa Kemal ve İsmet İnönü tek adammışlar. Madem tek adamdılarsa tek adamlık bir yandan niye eleştirilir ve niye tek adam olunmaya çalışılır. Tek adam değillerse ki parlamenter rejime geçmelerinden belli ki değiller; niye iftira atılıyor.

    CEVAP YAZ 1 2
  • MURAT AR 19 Mart 2017 21:52 ATATÜRK HER KONUYA DALARAK HÜKÜMETİ BAŞBAKANI ,BAKANLARI YOK SAYARMIYDI.KARARNAME ÇIKARMA YETKİSİ VARMIYDI.BÜTÜN ÜST DÜZEY ATAMALARI O MU YAPMIŞTI.BUNLARI BİLENLER GÜLÜP GEÇİYOR.AMA KONUŞMALARI LAZIM

    CEVAP YAZ 2 2
  • atam 19 Mart 2017 21:31 atatürk hiç bir zaman tekadamlık modelini hiç istemememiştir hep karşı gelmiştir

    CEVAP YAZ 2 5
  • kundemacı 19 Mart 2017 20:49 Barzani'nin televizyonunun hava durumunu verdiği habere bak. Kaç ilimizi kürdistan olarak gösteriyor. Barzani referandumda evet denilmesini istyor. Siz de evet mi diyeceksiniz.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Ali Kemal 19 Mart 2017 20:30 Mustafa Kemalin ordusu,Kurtuluş savaşında PONTUS-RUM isyancılara karşı vatanı savunmuştu!

    CEVAP YAZ 2 5
  • 100 yıl 19 Mart 2017 20:19 çok iyi ya gide gide 100 yıl geride dengini buldu, 100 yıl geriden çağdaş Türkiye gelmez

    CEVAP YAZ 1 5
  • HAYIR BU YÜZDEN 19 Mart 2017 19:10 BU CUMHURİYETİ AZ DAHA FETÖYE KAPTIRIYORDUNUZ YA,RAMAK KALMIŞTI,BAŞKANLIKTA AYNI TEHLİKE DEVAM EDECEK.PUSUDALAR.

    CEVAP YAZ 2 7
  • HİİÇ SAPTIRMAYIN 19 Mart 2017 19:08 O GERÇEK BİR TEK ADAMDI,ŞARTLAR ONU ORTAYA ÇIKARDI VE ARKADAŞLARINI ÖRGÜTLEYEREK,ZORDA OLSA BAŞARDI,TURKİYE CUMHURİYETİNİ OSMANLININ KÜLLERİNDEN KURDU,KİMSE KENDİNİ ONUNLA BİR TUTMASIN,O BİR DÜNYA LİDERİ VE DEHASIDIR.NOKTA.ŞİMDİ İSE BU CUMHURİYET TEHLİKEDEDİR,ONA HAYIR DİYORUZ.KANLA ÇIZILDİ BU SINIRLAR.!!!TOPRAK,ALTINDA YATAN VARSA VATANDIR.

    CEVAP YAZ 2 5
  • misafir 19 Mart 2017 18:50 geçmişte fetöcülerle kol kolkola gezennler şimdi millete doğruluk taslıyor nasıl bir zihniyet böylee

    CEVAP YAZ 11 7
  • Misafir 19 Mart 2017 17:23 hangisi daha vahim karar vermedim 1920'ların sistemini 2017 yılında savunması mı yoksa büyüklük tutkusuna kapılıp kendisini Atatürk ile bir tutması mı...

    CEVAP YAZ 11 11
  • Misafir 19 Mart 2017 17:10 Devlet gücünü Hazineyi geçirmiş eline, her yerde nutuk atıyor, başkaları tarafından hazırlanan yazılı metinleri çıkıp kürsülerden -sanki kendisi söylüyormuş gibi- önündeki aygıttan okuyor.

    CEVAP YAZ 17 6
  • Misafir 19 Mart 2017 17:04 Resmen EVET istiyor... Devletin parasıyla, yani bizim paramızla seçim çalışması!

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 19 Mart 2017 16:58 Yalan söylemeyi en iyi kim becerir onu millet biliyor.

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 19 Mart 2017 16:53 Atatürk, 1930 yılında… – Hükümet eleştirisi için… – Parlamenter denetim için… – Tek adam diktatörlüğünün önüne geçmek için… Avrupa'da bile kimi ülkeler faşizme kayarken çok partili siyasal hayatın yolunu açtı.

    CEVAP YAZ 9 6
  • Misafir 19 Mart 2017 16:53 Cumhuriyet Tarihini Bilmiyor.... Okumadı.. Atatürk'ü Tanımıyor!... Mecliste Yazıyı da okumadı..

    CEVAP YAZ 8 8
  • Misafir 19 Mart 2017 16:31 ataturk diyeceksin erdogan bey ataturk,hem sen karisma refanduma sanane

    CEVAP YAZ 11 17
  • Misafir 19 Mart 2017 16:28 Yazık........ Üç beş gurbetci oyu uğruna Türkiye'nin itibarını beş paralık etti... Sonunda İstenmeyen Adam ilan edilmiş bir Dışişleri Bakanı var artık ...

    CEVAP YAZ 12 10
  • Misafir 19 Mart 2017 16:01 Kandil EVET diyor bunu sağır sultanlar bile duydu.Barzani EVET kampanyası başlattı kanka oldu.

    CEVAP YAZ 14 10
  • Ortaçağ Derneği 19 Mart 2017 15:58 Ortaçağ Derneği............

    CEVAP YAZ 12 7
  • Ortaçağ Derneği 19 Mart 2017 15:58 Nerede konuşuyor?........ Dikkat!... Komünizmle mücadele derneği kadroları tarafından kurulan, türevi bir örgütlenme. Ortaçağ karanlığı ama kendilerine Aydınlar ocağı diyenlerle ile dirsek dirsekliğe ve ortak kadrolara da sahiptir.

    CEVAP YAZ 10 4
  • misafir 19 Mart 2017 15:51 demek oluyor ki "hayır" diyenler doğru yolda değil yollarını sapıtmışlar!Bunu demek istiyor. Kayır diyenler de evet diyenlere aynı şeyi söylese o zaman bak feryat ve figana...

    CEVAP YAZ 11 7
  • 2010'da evet deyince aldatılmıştık 19 Mart 2017 15:48 Ona buna çamur atılacağına bütün yetkilerin bir kişiye niçin verileceğini anlatsalar kıyamet mi kopar!?

    CEVAP YAZ 11 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro