'Çıldırtacak aday' şimdi kimi çıldırtıyor dersiniz?

CHP'li Özgür Özel, "çıldırtacak aday" iddiasını ortaya attığı gün, Muharrem İnce'nin ismini mırıldamıştım. İnce'nin Tayyip Erdoğan'ı değil, Kemal Kılıçdaroğlu'nu çıldırtacağını ilk söyleyenlerdenim.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 'Çıldırtacak aday' şimdi kimi çıldırtıyor dersiniz? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Erol Baron 11 Temmuz 2018 09:16 Reis bomba bir kabine ile Türkiye vizyonunu yükseklere taşıdı. Türkiye Reis ile artık chp nin yerleştirdiği vesayetçi, hortumcu, beleşçi, hırsız, arsız düzenini bozdu..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 10 Temmuz 2018 09:12 Bir intikam şeklini tarif eden "œil pour œil, dent pour dent" (göze göze, dişe diş) diye bir deyim var Fransızcada......Dış İşleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu bunu anlamış olacak ki, kendine ters bakan batılılara o da ters bakıyor ve iyi de ediyor çünkü, bunun tersi onu ezilmesi demekti..... Güçlü TSK ve oldukça akıcı İngilizcesi de ona güven verdiği gibi, onun yurt dışında daha dik yürümesini de sağlıyor..... Riyakar ve cahil gördüğüm AKP'yi hiç sevmeme rağmen bir gurbetçi olarak Mevlüt Çavuşoğlu'nun tekrar Dış İşleri Bakanlığına getirilmesine sevindim açıkçası.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 10 Temmuz 2018 10:31 Sen Fransa'dan bize ayar ver. Biz Kraliçenin adamlarıyız!

    0 0
  • Misafir 11 Temmuz 2018 09:13 Sende de be kültürlü, tahsilli bir görüntü yok zaten...

    0 0
  • Misafir 09 Temmuz 2018 21:36 Anlayana çok güzel tespitler ama anlamazlar ki, baksanıza yorumcu kundemacı hiç anlamamış

    CEVAP YAZ 2 0
  • kundemacı 09 Temmuz 2018 20:10 Sen CHP' yi merak etme. Sen sahibine sadık ol yeter.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 10 Temmuz 2018 09:04 11. 12. 13. 15. seçimde de çooooook başarılı Gılıçdaroğlu'nu desteklemeye devam edin.. Akıllı, çağdaş,demoooookrat gardaşlar...

    1 0
  • Sarıların Sedat 09 Temmuz 2018 16:29 Mıaarrem chp yi çıldırtacak, Türkiye rahat nefes alacak...

    CEVAP YAZ 2 1
  • DA 09 Temmuz 2018 15:37 DÜŞÜNCELER VE SÖYLENENLER İCRAATTA FARKLI OLDUĞUNDAN YAZARI VE YÖNETİCİLERİ BEĞENMİYORUM

    CEVAP YAZ 1 1
  • MİSAFİR 09 Temmuz 2018 15:26 ÖZGÜR ÖZEL GİBİ KK GİBİ ADAMLARIN ARKASINDAN KEDİMİ BİLE BIRAKMAM GİTSİN,MİLLİ DEĞİLLER TEK DÜŞMANLARI DEVLETİMİZ DEVLET BAŞKANIMIZ ABD PENSİLVANYA VE PKK BAĞLANTILILAR .TÜRKİYE HARİÇ HERKESE DOSTLAR .AMA TÜRKİYEYE DEVLETE MİLLETE İSLAMA MÜSLÜMANA DÜŞMANLAR .CHPKK KAPATILMADAN TÜRKİYEDE HUZUR OLMAZ ADALET OLMAZ

    CEVAP YAZ 3 1
  • salhor 09 Temmuz 2018 13:52 OY VERDİĞİMİZ SANDIKLARIN DÖKÜMÜNÜ İNTERNETTEN KONTROL EDİNCE, MUAZZAM BİR HDP PATLAMASI görüyoruz. Çok canım sıkılıyordu. Çünkü CHP'lilerin bu "HER EVDEN BİR OY" direktifinin tutacağını sanmıyordum. Ama başka izahı yok bu HDP oylarının. Kuruldu kurulalı AKP'yi ve Erdoğan'ı destekleyen bir seçmen olarak şu FETÖ ayıklamasında FETÖCÜLERİN hedef seçtiği damadımın 20 ay hapiste sürünmesi ve kızımın, torunlarımın helâkliklerine AKP'nin sadece seyirci kalması, MHP'nin de ülkücü olan damadımla ilgilenmemesi sebebiyle müthiş sinirlenmiş, küsmüştük. Akşener'e, oğlunun GEZİCİ olmasından ötürü küsüm. Geriye Karamolla ile HDP kalıyordu. Şeytan dedi Oyunu HDP'ye ver anasını satayım.Ama onca şehîdimize döktüğümüz gözyaşları vardı. Gene Akşener'e yöneldik. AKP'yi şu oy dökümleri şaşırtmasın. İki geniş aile, sırf şu zulüm sebebiyle küs. Putin'i tercih durumundayız.Aşikar FETÖCÜ'nün iftiraları muteber ha?!.

    CEVAP YAZ 7 3
  • MİSAFİR 09 Temmuz 2018 13:48 ERDOĞANI SEVİN VATANI MİLLETİ SEVİN İSLAMI SEVİN MÜSLÜMANI SEVİN İÇİNDE BULUNDUĞUNUZ KEPAZELİKTEN KURTULUN,ALLAH HİÇ BİR HAİNİ NANKÖRÜ SEVMEZ

    CEVAP YAZ 5 4
  • mevhibe inal 09 Temmuz 2018 13:28 ÇILGIN PROJE meraklısı kimler?! Yalan Borsasını çökertin önce. Sonra da Herkese çuvaldız batırırken, iğneyi de kendinize batırın.

    CEVAP YAZ 0 4
  • kundemacı 09 Temmuz 2018 13:21 CHP, pkk ile çözüm süreci adı altında işbirliği de yapmıştı galiba. Bunu da yazmak gerekir. Kimin kimin yanında olduğunu buna göre belirlemek gerekir.

    CEVAP YAZ 1 7
  • beki 09 Temmuz 2018 12:42 Özgür Özel'in dediği de doğrudur: Recep Tayyip Erdoğan çıldırdı ve sayın İnce ile birlikte partilerine fark attılar ve ilk turda çılgınlık bitti. Artık güçlü Türkiye'nin vaktidir.

    CEVAP YAZ 2 8
  • vatandaş 09 Temmuz 2018 11:26 Tevazu,ben değil biz,kimseye tepeden bakmayın,şaşaa,israf...v.s acaba bunlardan hangisi bizzat kendisi var?

    CEVAP YAZ 6 4
  • Erol Baron 09 Temmuz 2018 11:20 Fransa'nın ak deniz kıyılarında tatil yapmak için Paris'ten Marsilya'de giden ve "TGV" denen -hızlı trenin- 1. sınıfında seyahat ediyorum..... Konforlu seyrek döşenmiş koltuklarda herkes elindeki kitabı okuyor ve hiç kimse ile göz göze gelmenin imkanı yok.... Şimdi soruyorum.... Böyle bir ülkede yapılan bir seçimde RTE'nin M.İnce'ye karşı en ufak bir kazanma şansı var mı?

    CEVAP YAZ 14 3
  • Misafir 09 Temmuz 2018 11:47 reklamlar tamamda hava durumu ne zaman

    3 3
  • Misafir 09 Temmuz 2018 11:54 Baron, öyle bir yerde İncenin kazanma şansı sıfır, RTE'nin şansı % 99 olurdu. Çünkü, adamlar senin gibi siyasi fanatik değil. Siayet nedeniyel gözleri kör değil. Ülkesine hizmet edecek adamları arıyorlar. Anladım sen onu. Anlamadıysan bir daha anlatırım.

    3 6
  • Misafir 09 Temmuz 2018 12:48 rtenin iman gücü var erooolcum bence sen bi merdiven altından yazıyosun bırak masal anlatmayı

    3 3
  • Misafir 09 Temmuz 2018 12:48 Sarkozi Türkiyede seçilirse mıaarremde fransada seçilir. Açııkkk neettt..

    2 1
  • Misafir 09 Temmuz 2018 12:49 O zaman İnönü İsveç te olsa diktattör olabilirmiydi ?

    3 1
  • Misafir 09 Temmuz 2018 12:57 09 Temmuz 2018 11:54 hizmet derken dünkü tren kazası gibi mi ?? ilginç bir bakış açın var...yada ilginç bir hizmet anlayışın var haaa bu arada ülkene 5 milyon mülteci alarak dünyanın hiçbr yeri seçim kazanmaz...lakin uyutulan bir halkla değil seçim cehenneme bile götürürler.kiii tren kazası cehennemden beter olmuş....

    1 3
  • misafir 09 Temmuz 2018 11:15 bak yine çıldırttı chp nin bile sevmediği 3 lü yine grup b.vekili oldu.bunlar bunu hak ediyor...

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 09 Temmuz 2018 11:03 öyleleri varki kral sanki aracında 50 tane çakar lambası var halbuki sıradan bir bürokrat yada belediye başkanı yada başkan yardımcısı seni kimsin özelliğin ne kardeşim önceliğin ne sende benim gibi sıradan birisin ama nerde adamlar krallık yaşıyor bunlarıda görsünler artık

    CEVAP YAZ 0 4
  • ahmed 09 Temmuz 2018 11:02 Misafir09 Temmuz 2018 09:17 erol denen zat yüzsüzün önde gideni seçimden önce atıp tutuyodu şimdi soda stoklarını tüketip gine boş yazıyor

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 09 Temmuz 2018 11:00 "Bay Muharrem,Kemal.. Terörist..Bunlar bilmez...3 Koyun ver...Dikili ağaçları yok (Cumhuriyeti kuran kadroya söylenen ) "vb sözleri kim söyledi acaba?Bunlar istisnaya mı giriyo ki sayın yazar !

    CEVAP YAZ 3 2
  • MİSAFİR 09 Temmuz 2018 10:59 CUMHURİYET YENİ GELDİ ASLINDA TAM DEMOKRASİYE GEÇİYORUZ ,ÖNCELERİ ORDU YARGI ÜNİVERSİTELER TERÖR DOLUYDU VE CHP NİN ARKA BAHÇESİYDİ ERDOĞAN TEMİZLEDİ ,BİR OT-TÜ DEKİ SATILMIŞ HAİN HOCA BOZUNTULARI KALDI ONLARIDA BİR İÇERİ TIKSALARDI İHANETİN CEZASINI ÇEKSİNLER HANGİ ÜLKENİN UŞAKLARIYSA KONUŞTURULSUNLAR BUNLAR TÜRKİYE DÜŞMANI HAİN ÖĞRENCİLERİ KENDİ DEVLET BAŞKANLARINA SALDIRTIYORLAR ,ALAYI ÖRÜMCEK KAFALI,, İNSANLIK DİN İMAN GİDİNCE BÖYLE NE ÜDÜĞÜ BELİRSİZ DİPLOMALILAR ÇIKIYOR ORTAYA

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 09 Temmuz 2018 10:56 ONLAR REİSE DUA ETSİNLER O MAKAMLAR MEVKİLER REİS SAYESİNDE REİS OLMASIN RÜYALARINDA GÖRÜRLER ANCA BU HALK ONLARA DEĞİL ONLARA RAĞMEN REİSE DESTEK OLUYOR OY VERİYOR VATAN İÇİN BAYRAK İÇİN AMA ONLAR MAL MÜLK KOLTUK MAKAM DERDİNLER BUNUDA VATANDAŞ GÖRÜYOR GÖZLEMLİYOR GÖZDEN DE KAÇMIYOR

    CEVAP YAZ 4 2
  • Misafir 09 Temmuz 2018 10:52 CHP BU KAFADAN GİTMEYE DEVAM EDERSE KENDİLERİ ÇILDIRMIŞ OLACAK KENDİLERİNİN DÜŞTÜĞÜ DURUMU GÖREMİYORLAR GÖRMEK İSTEMİYORLAR AMA GERÇEKLER ACIDIR.DAHA AKILLANMIŞ GÖRÜNMÜYORLAR AMA DİBE DOĞRU GİDİYORLAR HABERLERİ YOK GİBİ

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 09 Temmuz 2018 10:49 FETÖ BİR TARAFA KÜRTLERE NEFES ALMAK DA YASAK!............OHAL OLAĞAN DÜZEN HALİNE GETİRİLİYOR

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 09 Temmuz 2018 10:46 Çorlu'da kazanın yaşandığı tren hattının bakım ihalesi iptal edilmiş..Olay yerine gitmek için yola çıkan Makine Mühendisleri Odası (MMO), İnşaat Mühendisleri Odası (İMO) ve Çevre Mühendisleri Odası (ÇMO) yöneticileri de olay yerine ulaşamadı.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 09 Temmuz 2018 12:03 Saçmalama Nisan ayında yapılmış.

    1 2
  • MİSAFİR 09 Temmuz 2018 10:45 UZUN LAFIN KISASI ERDOĞAN NAMUSLU ONURLU ADALETLİ MERHAMETLİ VATAN MİLLET SEVDALISI İNSANLIK DOSTU BİR ADAM ,HAİNLER SATILMIŞLAR SAHTE AYDINLAR GERİDEN ÇAĞDAŞLAR BU ADAMI SEVEMEZ BEYİNLERİ ÖRÜMCEK TUTMUŞ ÇÜNKÜ

    CEVAP YAZ 4 7
  • Misafir 09 Temmuz 2018 22:44 beraber yürüdük biz bu yollarda....

    0 2
  • QWE 09 Temmuz 2018 10:40 BOZKURTLARIN DİŞLERİ AKP NİN KIRTLAĞINDA NE HABER. AKP MHP LİLEŞMİŞ MHP YE KUL OLMUŞTUR. 1,5 YIL ÖNCEDEN BASKIN SEÇİM YAPIP İyi PARTİYİ SEÇİME SOKMAMA HESABI akp Yİ TOPAL ÖRDEK YAPIP MHP NİN ELİNE MERHAMETİNE MAHKUM ETTİ. BAHÇELİ İPİNİZİ ÇEKECEK YAKINDA

    CEVAP YAZ 9 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro