Cenk Erdoğan: 'Ülkemin ayrıştığını hissettim, istedim ki aynı nefesi alalım'

1979 doğumlu perdesiz gitar üstadı Cenk Erdoğan, Türkiye'de yetişen ender müzisyenlerden biri. Cenk Erdoğan, Mayıs 2018'de 'Fermata' albümü müzikseverlere sundu. Şimdi de internethaber.com'un sorularını içtenlikle yanıtladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cenk Erdoğan: 'Ülkemin ayrıştığını hissettim, istedim ki aynı nefesi alalım' haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • Misafir 09 Ağustos 2018 13:00 zor dostum çook zor zor da zor

    CEVAP YAZ 0 0
  • Sabahaddin OMURGALI 03 Ağustos 2018 14:26 Anı nefesi almak lazım doğru özlenen bir tablo ancak sağcısı solcusu ortayolcusu dinlisi dinsizi tek kelimeyle mert olacak hainlik işbirlikçilik yapmayacak sorun burada papaz adam gibi hoca adam gibi olursa Ateisti de inşaallah maaşallah dememiyecek herkes kendi inancını ikiyüzlülük yapmadan ortaya koyacak islam düşmanı olup cenaze namazı kılmayacak bilmem anlatabildim mi ?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Metafor Kamil 03 Ağustos 2018 14:21 Genç arkadaşım Ülkeni iyi tanımamışsın anlaşılan ayrışmanın temelinde iki anlayış var BİR vatan millet uğruna can veren vermeye hazır olanlar İKİ dünyanın hiç bir ülke kabile veya aşiretinde olmadığı kadar hainin içimizde barınması barındırılması ayrıca vicdansızca akılsızca onlara uyanlar bu derece net yanlış pencereden bakarsan çözemezsin Anadolunun tarih kültür inanç penceresinden bakacaksın Fransız CAFE BONJOUR sandalyesinden değil kardeşim

    CEVAP YAZ 0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro