Binlerce çalışana müjde: Maaşlar yükselecek!

Meclis Plan ve Bütçe Komisyonu'nda kabul edilen teklifle birlikte sağlık çalışanlarının yüzü gülecek.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Binlerce çalışana müjde: Maaşlar yükselecek! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR21 YORUM
  • ,,, 27 Temmuz 2018 16:55 Bir öğretmen maaşı nasıl az olur ya sözleşmeli bile 3 bin küsur alıyor toplu taşıma zaten indirimli .neye yetmiyor bu maaş . asgarî ücretli bile bu kadar şikayet etmiyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • KAMİL ÖĞRETMEN 26 Temmuz 2018 20:42 16 YILA YAKIN REİS DEDİK-HEP DESTEK OLDUK..ÖĞRETMENLİK YILLARIMIZ MAAŞLARIMIZIN AZ OLMASI SEBEBİYLE BORÇ VE KREDİ ALTINDA GEÇTİ..HALA ADAM GİBİ BİR ZAM YOK...AMA BUNUN YENİDEN OY MESELELERİ OLACAK..ÜLKENİN BEKASI DEDİK YİNE VERDİK OYUMUZU REİSE VE PARTİSİNE..REİS MESAJI ALMADI GALİBA..EMEKLİLİĞİMİZ BİLE BORÇ HARÇ İÇİNDE GEÇİYOR 35 YILLIK BİR EMEKLİ ÖĞRETMEN OLARAK!..EĞER SAĞLIK ÇALIŞANLARI GİBİ HİÇ DEĞER VERMEDİĞİZ ÖĞRETMEN VE EMEKLİLERİNE BİR DÜZENLEME YAPILMAZSA REİS'E VE PARTİSİNE OY VERİRSEK VE DE VERDİRİRSEK ŞERREFSİZ OLALIM DİYOR,BAŞKA BİR ŞEY DEMİYORUM...HADİ BAKALIM''...

    CEVAP YAZ 0 0
  • emine san 26 Temmuz 2018 09:57 herkese zam taşeron nasıl ezilir nasıl maaşı yükseltilemez diye çalışılıyor sanırım özel sözleşmeli personel olarak bizleri de görün azıcık ne olur sözleşmeli personelin önüne özel koymakla olmuyor bu işler

    CEVAP YAZ 0 1
  • ata yurtsever 26 Temmuz 2018 09:54 Haber başlığını lütfen içeriğe uygun veriniz. Sağlık çalışanlarına yazarsanız daha yerinde olur.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 26 Temmuz 2018 11:20 sağlık çalışanlaı da olmuyor sadece dr lara doğprusu

    0 0
  • ss.sebo 26 Temmuz 2018 09:39 Hükümetimiz herkese bol kepçeden dağıtıyor bir tek teknik personeli unuttu hatta ezdi bitirdi. sonra da enflasyon diyecek. yazık. imama 3600, öğretmene 3600, hemşireye 3600, polise 3600, astsubaya 3600 + iyileştirmeler TEKNİKERE neden 3600 yok, Mühendislerin kabahati ne 20 senedir ünvan yükseltme sınavı açılmıyor mühendis olmamıza rağmen tekniker olarak 2200 de kaldık, maaşlar eridi, bizden başka herkesin durumu iyileştirildi.

    CEVAP YAZ 1 0
  • ASSİVAS 26 Temmuz 2018 09:17 öğretmene polise din görevlilerine şimdide sağlık çalışanlarına, adalet ve kalkınma partisinin adalet anlayışı bu galiba, diğer kamu emeklileride o zamlardan bekliyor hatırlatalım.

    CEVAP YAZ 0 2
  • MİSAFİR 26 Temmuz 2018 09:14 ALLAH ALLAH HALA DOKTORA HEMŞİREYE VERİYOR SAĞLIKTA ÇALIŞTIRDIĞINIZ DİĞER GÖREVLİLER HASTABAKICILAR NİYE SAĞLIKÇI SAYILMIYOR BU NE SAÇMLIK ZENGİNİ DAHA ZENGİN EDİYORSUNUZ FAKİRE DÖNÜP BAKAN YOK BİZ SİZE ALLAH İÇİN OY VERİYORUZ ADALETTEN MERHAMETTEN AYRILMAYIN BU YAPTIĞINIZ İŞ DEĞİL ONLARA VERMESENİZDE ONLARIN DURUMU İYİ BEN 30 YILDIR HİZMET EDİYORUM DAHA EVİM YOK .VERECEĞİNİZ 50 BİN İKRAMİYEYLE BİR ODA BİLE ALAMAM ALLAHTAN KORKUN BİRAZ

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 26 Temmuz 2018 08:54 Herşeyin ateş pahası olduğu ülkemizde gelir seviyesi düşük olan tüm vatandaşları ferahlatıp maaşlarını yükseltmek yerine parası olana para eklemek nedir anlamış değilim. Allah yardımcımız olsun

    CEVAP YAZ 1 8
  • Sade vatandaş 26 Temmuz 2018 08:47 Teşekkür ederiz sevgili hükümetimiz sizden memnunuz

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 26 Temmuz 2018 08:45 dağıtın devletin malını vergilerimizi

    CEVAP YAZ 2 1
  • Burdayiz. 26 Temmuz 2018 08:45 Herkesin yüzü gülüyorda bu özel sektöre nezaman el atılacak, keyfi çalışnların maaşlarını geç yatırmak bazen bir kaç ay geçirmek felan, özel ektöre el atın, misal maaşı geç veren işverene teşvik vermeyin, vermeyin.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 26 Temmuz 2018 08:23 sağlık çalışanlarına torpil.memlekette sağlık çalışanlarından başkası yok herhalde.

    CEVAP YAZ 5 5
  • Hakkı orhan 26 Temmuz 2018 02:38 Kimsenin gözünde doktor memur şunu alıyo diyebirşey yok sadece adil olsun hepsinin tuzu kuru ama unutmasınlar asıl işi sıcak soğuk demeden dışarda çalışanlarda var

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 26 Temmuz 2018 02:14 Sadece doktorlar sağlık çalışanı değil mi.....

    CEVAP YAZ 0 4
  • Murat 26 Temmuz 2018 00:53 Bu kadar komik bir yorum görmedim sadece doktorlar diyor sağlık çalışanları falan değil

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 25 Temmuz 2018 22:58 ............................

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 25 Temmuz 2018 22:19 3.600 ek gösterge yalanına ne oldu.unutmadık.unutturmayacağiz.yalan siyeset dili olmaktan çıkmak zorunda.

    CEVAP YAZ 5 11
  • Misafir 25 Temmuz 2018 22:10 Ayıp ya onlar kilima altında yağmur çamur Görme den akşam evlerindeler ya diğer kamu çalışanları yazıklar olsun.size

    CEVAP YAZ 14 4
  • Misafir 25 Temmuz 2018 22:05 Herşey almış başını gidiyor. Hergün zam Rabbim celle celaluhu sonumuzu hayretsin.

    CEVAP YAZ 3 10
  • Önemi yok sözün özü önemli 25 Temmuz 2018 21:30 Diğer mesleklerin de akla gelmesi için ayda birkaç meslektaşım şiddete mi maruz kalması lazım merak ediyorum bu sağlık personeline daha doğrusu hekimlere şiddet uygulayanlar birilerinin planının bir parçası mı?!!!

    CEVAP YAZ 7 5
  • AHMET 25 Temmuz 2018 21:08 PARA OLMADIKTAN SONRA TAVAN ORANINI ARTTIRMANIN ANLAMIYOK

    CEVAP YAZ 0 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro