Berat Albayrak uyardı 2019'da külahları değişiriz

Hükümet enerji santralleri için harekete geçti. 2019'da kadar standartlarını yükseltmeyen santrallere yaptırımlar gelecek.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Berat Albayrak uyardı 2019'da külahları değişiriz haberine yorum yapın

tw gp fb rs yukarıdaki hesaplarınızdan biri ile yorum yapabilirsiniz adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 13 Ağustos 2017 21:31 "Eski Türkiye'den kalan santraller vardı, TÜRKİYE ne zaman eskidi ???? Bir yenisi mi var ???????? ne demek istiyor bi anlam veremedim

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hakkı TUTAR 13 Ağustos 2017 18:01 Teknoloji ve ekonomi bilgi-beceriyle gelişir, tehdit ve sıkıştırma ile değil.

    CEVAP YAZ 0 0
  • adem 13 Ağustos 2017 15:26 ese dosta ahbaba damada makam dagitirsan sonunda olacagi budur...

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 13 Ağustos 2017 14:03 Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, eski bacalama ve filtreleme tesisleriyle çevreyi kirleten santralleri sert bir dille uyardı. Albayrak, “Bu santralleri uyardık. 2019’a kadar süre verdik. O zamana kadar uyum sağlayamayanla külahları değişiriz” dedi... Külahları değiştirmek (değişmek): "Bozuşmak" anlamında ve tehdit olarak kullanılır. Neden 2019? Ne bekleniyor? Niçin koruyorsunuz? Gücünüz mü yetmiyor? Kıyamıyor musunuz? 2 yıl hava kirlensin sonra nasılsa konu unutulur ve gündemden düşer değil mi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 13 Ağustos 2017 13:33 bu adamdan bakan olurmu allah askina

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 13 Ağustos 2017 12:13 Olmazsa cola fabrikası açarız.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 13 Ağustos 2017 12:10 Ürettiğiniz elektiriği çalan hırsızlardan parasını almaya gücünüz yetmiyor daha.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 13 Ağustos 2017 11:51 Aileden birini Siyasetci yaparsan Seviye külah falab demek olur!...

    CEVAP YAZ 2 9
  • Atakan TÜRK 13 Ağustos 2017 11:45 Eski Türkiye mi?Nereye gitti?Sen hangi Türkiyede okudun?Yani eski Türkiye dediğin devlet yıkıldı mı?YAZIKLAR OLSUN!

    CEVAP YAZ 1 3
REKLAM
REKLAM REKLAM
Dilediğiniz platformdan Bizi izlemeye devam edin! tw gp fb rs
REKLAM REKLAM

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2017 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro