SON DAKİKA

BBP lideri Destici bakan olacak mı? Görüşmenin ardından açıkladı!

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile görüştü. Destici görüşme sonrası bir açıklama yaparak "Benim kabinede yer almam gibi bir şey söz konusu değil çünkü ben BBP'nin Genel Başkanıyım, şu anda TBMM'deki milletvekiliyim." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN BBP lideri Destici bakan olacak mı? Görüşmenin ardından açıkladı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • Mustafa ARSLAN B .B . P. 05 Temmuz 2018 10:56 Bazı yorumcular insanlara saygıdan yoksun,KENDİLERİNİ nasıl görmek istiyorlar ise karşısındaki insana öyle yorum yazmaktalar,Toplumuza biraz saygılı olun,toplumda sevgi-saygıyı öne çıkarı,başkalarına hakaret edip kul hakkını üzerlerine almaktalar.EL HAYA VEL İMAN.Toplumumuza eğitim ile insanlık dersi vermeliyiz.

    CEVAP YAZ 0 77
  • Mustafa ARSLAN B . B. P. 05 Temmuz 2018 09:52 Parçalanan BÜYÜK BİRLİK PARTİSİNDE ilk olarak geleçeğimiz için iyi bir işbirliğine girilmeli,ALPERENLERİN bir an önce toparlanıp birbirine sahip çıkarak VATANA ve MİLLETİMİZE hizmet etmelidirler,NEFSANİ arzularımızı yok saymalıyız.KİBİRİMİZİ-GURURUMUZU bir tarafa bırakıp,İNANÇLARIMIZA SAHİP ÇIKMALIYIZ.

    CEVAP YAZ 0 134
  • asasasd 05 Temmuz 2018 08:43 İdeolojisini koltuğa satan adam olarak geçtin tarihe.Bu da sana yeter

    CEVAP YAZ 2 3
  • ERCAN 05 Temmuz 2018 08:34 Sayın CUMHURBAŞKANIMA Buradan sesleniyorum. TARIM BAKANLIĞINA MİLLETİN BEKLENTİSİ, Adaşınız sayın Recep KONUK' u getirin Tarımda bir devrim yaşansın. Ercan UZEL

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 05 Temmuz 2018 08:20 bbp partililer seni neden bbp'li olarak görmüyor acaba? kendini meclise attın tasmanda başkasının elinde

    CEVAP YAZ 0 1
  • GÖKTÜRK 05 Temmuz 2018 08:04 NASIL OLSA KENDİNİ MECLİSE ATTIN, BİRDE BAKAN OL BARİ.

    CEVAP YAZ 0 4
  • misafir 05 Temmuz 2018 07:42 bu yalaka herif bakan olursa vay Türkiye nin haline.muhsin yazıcıoğlu nun ilkelerini hiçe sayarak BBP yi bu hale getiren destici ye YUH olsun.

    CEVAP YAZ 0 32
  • Misafir 05 Temmuz 2018 01:36 Bu testici bir işe yaramaz ben mahalle bekçisi bile yapmam.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 04 Temmuz 2018 23:33 Millevekilliğini kaptı. Gerisi teferruat.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Mem 04 Temmuz 2018 20:55 Sana en güzel ünvan çakal ünvanı başka Bir kelime yok

    CEVAP YAZ 5 17
  • Delen 04 Temmuz 2018 20:45 Muhsin Yazıcıoğlu'nun kemiklerini sızlatan genel sekreter! Bir vekillik için nerelere yatmadı k

    CEVAP YAZ 3 18
  • Misafir 04 Temmuz 2018 20:26 aloo aloo milletvekili çıkardınmıydı sen destici bey??? almayın bunu yapmayın bakan filan

    CEVAP YAZ 4 20
  • Misafir 04 Temmuz 2018 19:26 Buna milletvekilliği bile çok..

    CEVAP YAZ 3 20
  • Cahilliğin de sonu olsun artık!.. 04 Temmuz 2018 19:04 Vekil olanlar zaten bakanlık talep etmedikleri için oldular!.. ŞU YENİ SİSTEMİ BİR ÖĞRENİN ARTIK!.. YEREL SEÇİMLER ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİ İLE ÖNE ALINIR VE CUMHUR İTTİFAKI VEKİL SAYISI YETERLİ DEĞİLDİR ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİ YAPMAYA (ZATEN ONLARIN DA DEĞİŞİKLİK TALEBİ DE YOKTUR!...) Başka konu kalmadı mı sizlere? Gidin onlarla meşgul olun!..

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 04 Temmuz 2018 18:28 BAKANLIĞI KAPAMAMIŞ ...............BAŞKA ŞEYLERE YATIYOR.......

    CEVAP YAZ 5 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro