Ayşe Arman hiç 'kıvırtmadı': Kaybettik!

Seçim sonuçlarını yorumlayan Hürriyet yazarı Ayşe Arman lafı hiç dolandırmadı ve "kıvırtmaya kaybettik" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ayşe Arman hiç 'kıvırtmadı': Kaybettik! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • ali 02 Nisan 2014 08:42 bu seytan ve yahudi olan ugur Dündar alcagi nin cok büyük bir pislik oldugu,o. cocugu olan bu zavat ve k.pegi artik kimse fasulye yerine koymuyor.bu seytan ve israil soyu olan musvette Balkon konusmasina atifta bulunuyor,yani yolsuzluk yapanlari orada isaret ediyor.ulan seytan yahudi,yolsuzluk var diyenler kafirdir.ispatlayin kafirler bizde akpartiye oy vermeyecegiz.öyle serefsizlesipde bu milleti kandiramazsiniz.alcak ve pisliksin sen bay ugur seytan.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vedat 02 Nisan 2014 00:11 Ozgurluk nedir diye sormussun. Soyunabilmek mesela bir ozgurluktur. Ne kadar soyunmaya cesaret edebiliyorsan o kadar ozgursundur. Soyunmuyorsan vucudundan utaniyorsundur ve henuz yeterince ozgur degilsindir. Kafana esenle yatip kalkmiyorsan muhafazakarsin sen. Namus iki bacak arasinda olmadigina gore hosuna gidenle yatip kalkmakta sakinca yoktur. Onemli olan o kisiden hoslanmaktir. Nikah mikah modasi gecmis burokratik islemlerdir. Sen eger caninin istedigiyle yatmayan biriysen hic ozgur degilsin. En azindan kendi kendini boyunduruk altinda turan birisin. Ben boyle mi dusunuyorum? Tam tersi ama sordun diye acikliyorum. Bu mentalitede insanlar boyle dusunuyorlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Sümbül 01 Nisan 2014 23:19 Başbakan büyük adamsın bunu bir kezdaha tastikledin durmak yok yola devam bu millet seninle hedef 24

    CEVAP YAZ 0 0
  • Gültekin BAYRAK 01 Nisan 2014 22:29 Ayşe Arman madem çok zekisin müthiş birisisin gazeteci kimliğinle insanları yönlendireceğine inanan birisin. tutturmuşsunuz bir özgürlükte özgürlük SANA TEK SORUM VAR ÖZGÜRLÜK SENCE NEDİR ?

    CEVAP YAZ 0 0
  • samsun 01 Nisan 2014 22:23 Bu saygı duymaktır... Erdemli olmaktır... Biz de sana ve düşüncene saygı duyarız... vatandaş Ayşe

    CEVAP YAZ 0 0
  • hadi lan gezizekali 01 Nisan 2014 22:20 Ulan özgürlük diyorsun ya, fitil oluyorum eyer sizin özgürlük adina türkiyede yaptiklarinizi , almanyada yasayan biri olarak, burada yapsaniz, hepinizi hapis deliyine sokarlardi biliyormusun, türkiyede ki özgürlük artik $imarik özgürlük haline gelmis...

    CEVAP YAZ 0 0
  • FATİH 01 Nisan 2014 21:42 rahat yaşayabileceğin bi ülkeye gitseniz mesela rusya . Ama orada bukadar rahat yaşayaman bu ülkedeki özgürlüğü bulaman arkana bakmadan kaçarsın

    CEVAP YAZ 0 0
  • VATANDAŞ 01 Nisan 2014 21:07 SEN HİÇ AHRET GÖRDÜNMÜ DÜDÜK

    CEVAP YAZ 0 0
  • m.tekin 01 Nisan 2014 19:37 aferin be sonunda delikanli birisi cikti gelecek secimlerde oyumu ona verecegim...ne bu ya,yok öyle olmus yok böyle olmus,adam gibi cik kaybettim de ki herkes ciddi olduguna biraz inansin..

    CEVAP YAZ 0 0
  • hünkar bunu beğendi 01 Nisan 2014 19:28 yaşam tarzınızaaaaaaa.... yaşam tarzı dedikleri gavur gibi yaşamak... gavur gibi yaşamanın mücadelesini verirler , şeriate söverler birde çıkıp müslümanız derler. ahirette görcez o suratlarınızı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • insaf 01 Nisan 2014 19:08 Türk'ün siyahı beyazı mı olur?

    CEVAP YAZ 0 0
  • tufan 01 Nisan 2014 18:53 koyun ateş olmayan yerden duman çıkmaz hak aramayı bile anlamayan pabuçlarımın yazarı bu millet bundan bu hale geldi

    CEVAP YAZ 0 0
  • TURK 01 Nisan 2014 18:37 Ha bu arada kendi memleketinde bile sevilmeyen tutulmayan bir adamin bu ulkeye ne verecegini gel tartisalim.

    CEVAP YAZ 0 0
  • TURK 01 Nisan 2014 18:26 Biz Dersimde bebeleri magaraya doldurup feci sekilde canli canli yakan patiye oy vermeyiz gardasim cunku o belasini bulmus, o bebelerin ahi yeter zaten, atada yasasaydi emin ol bir dakika kalmaz bu partiyi kapatirdi.Bu arada Genel baskaninizi kürtdu degilmi gardasim bize o kadar laf soyluyorsunuzda..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Yusuf 01 Nisan 2014 18:20 Helal olsun! Bu kadin kadar bile erkek olamayan bir muhalefet lideri var bu ulkede.

    CEVAP YAZ 0 0
  • istanbul 01 Nisan 2014 17:42 kaybettikmi?? bu ne şimdi akp kayıpmı etti seçimi??? sen zaten akplisin... sizin gibilere sırrı süreyya lazım.. siz chp li değilsiniz mustafa kemalin partisine oy vermessiniz

    CEVAP YAZ 0 0
  • Alperen60 01 Nisan 2014 17:37 Helal olsun be Ayse Hanim.. Kivirtmaya gerek yok kaybettik.Ayse ArmaN. 3 Gunluk dunyada kivirtmaya gerek yok. Muhsin Yazicioglu

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatandaş 01 Nisan 2014 17:35 özgürlük,daha rahat yaşam ve yaşam tarzınıza karışılmasının istenmediğinden dem vurmuşsunuz . siz bunları isterken diğer insanların özgürlüklerini neden kısıtlıyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • herif gibi 01 Nisan 2014 17:24 İşte buuuuuuu.kıvırtanlara en güzel cevap.önemli olan nerde hata yaptığımızı araştırmak.bence sinsi hocanın gemisine hiç binmeyecektik,sosyal demokrat ilkemize ters faşist adaylara itibar etmeyecektik.ilkelerimizi de ayaklar altına almayıp kendimizle alay ettirmeyecektik bazılarına.

    CEVAP YAZ 0 0
  • tstst 01 Nisan 2014 17:18 AKP 50 yılda geçse siz ve sizin gibiler olduğu sürece yıkamaz... git evde yemek yap temizlik yap sen bırak havayı civayı en önemlisi başbakını dinle 3 çocuk yap millete faydan dokunsun boş kadın

    CEVAP YAZ 0 0
  • Demokrat 01 Nisan 2014 17:17 Sende Bana verisin artik olmazmi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kazim 01 Nisan 2014 17:12 bekleyecegiz bakalim, daha kac yil gezebilecek?!

    CEVAP YAZ 0 0
  • adam 01 Nisan 2014 16:53 ayşe sen mansurdan daha.... anladınız siz...

    CEVAP YAZ 0 0
  • mustafa 01 Nisan 2014 16:43 ayse hanim siz bize verin bizde chp ye oy verelim,almanya ya geldiginizde ziyaretinize geleyim.

    CEVAP YAZ 0 0
  • MEDENİ 01 Nisan 2014 16:42 TÜRKİYEDE, DEMOKRASİNİN KARDEŞLİĞİN İLERLEMENİN MEDENİYYETİN ÖNÜNDE TEK ENGEL CHP DİR ,TÜRKİYEYE AYAK BAĞI OLMAKTAN KARIŞTIRMAKTAN İFTİRADAN ÇAMURDAN BAŞKA YAPTIKLARI BİŞE YOK

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro