SON DAKİKA

Ayşe Arman bu kez poposu ile konuşuluyor

Yatakta yaptığı röportajlarla adından sıkça sözettiren Ayşe Arman bu kez 'poposuyla' gündeme geldi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ayşe Arman bu kez poposu ile konuşuluyor haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Aziz Deemirtaş 28 Eylül 2014 09:23 Resmen saçmalıyor bu kadın yaf resmen saçmalıyorr

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hilal*** 27 Eylül 2014 17:56 Birşey yazmaya gerek yok çatlasın

    CEVAP YAZ 0 0
  • Adem Büyük 27 Eylül 2014 17:34 Ulan RTE beslemeleri sizi..! Turgay,Sevilay, Karaalioğlu,Ocaktan, Karakaya,Karabasan,Kelkitlioğlu,Kütahyalı, Tayyar,Kekeç, Genç....say say bitmez. Hepiniz RTE olmasa bi hiçsiniz. Şuan toplumumuzdaki hakiki bilgeler susmayı tercih ettiğinden meydan bu soytarılara kaldı. Onlar da sahiplerine aşırı derecede sadakatlerini her fırsatta gösteriyorlar maşallah. e ne de olsa minnet borcu naparsın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Poyraz Kasırga 27 Eylül 2014 16:13 Demokrasiye inanıyprsan rümuzlu yorumcuya atfen... Demokrat maskeli zorba fikirli - Kostümleri temiz sicili kirli - Allah'a iblisten bile kibirli - Eğilir yerlere görse bir papaz - Şeytana fark atar OKUMUŞ YOBAZ- Para pul zengini hayă fakiri - Bilmem nasıl paklar toprak bu kiri - işte böylesine zavallı biri - Gafil kere gafir OKUMUŞ YOBAZ.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Poyraz Kasırga 27 Eylül 2014 16:04 Vatandaş senin için normal olan her şey kerkes için normal olacak diye bir kural yok ve olamaz, çağdaş bir insan için adabı muhaşere denen değerler vardır. Fakat siz ve sizin gibiler için demokrasi bir meşreb kültürüdür, başka düşünenlere tahamül bile edemiyorsunuz. Sizleri tarif eden bir kaç dörtlük " Dünya'da yepyeni bir insan türü - Üredi günbe gün oldu bir sürü - Künyesinden belli meşreb kültürü - Göbek adı çağdaş adı hokkabaz -Cahilden beterxir OKUMUŞ yobaz * viski'si elinde aklı belinde -Medeniyet arar bir saç telinde -adalet müsavet hep tekelinde .

    CEVAP YAZ 0 0
  • Poyraz Kasırga 27 Eylül 2014 15:44 Bu ve bunun gibi kadın müsveddeleri anca ve anca zaten oraları buraları ile düşürler ve işe yararlar ve hatta oraları buraları ile herkesi ve her şeyi idare edeceklerini sanan kaşarlardır. Bizlerde bir laf vardır, Az Kaşardan tost olmaz ve çok kaşardan ( böyle kaşarlardan ) eş olmaz, ne güzel bir paf anlayana.

    CEVAP YAZ 0 0
  • hastasıyım.. 27 Eylül 2014 15:31 oh canım benim... seni ne yerim ben... sen tam bir dişisin. 25 yaşında bir erkeğim. inim inim inletirim seni ben.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Demokrasiye inanıyorsan normal hareketler 27 Eylül 2014 15:16 Senin üstü kapalı toplumların üstündeki perde bir açılsa altından neler çıkar bir görsen,Arabistanda,İranda neler var ama senin zihniyet onları görmez,bütün kepazelikler üstü kapalı,orta çağ zihniyetlerinde,uygar insanlarda her şey şeffaf,herkesin bir hobisi var,ben Ayşe Armanın her fikrine katılmıyorum ama,demokraside gayet normal hareketler,el alem senin 21.asırda kara çarşafla gezen ucubelere karışıyormu,demokrasiyi içine sindiriyorsan,türbana,çarşafa,mini etekliye,üstsüz,çıplak gezenede alışacaksın,popusunu bilmem neresini gösterenlere alaşıcaksın..

    CEVAP YAZ 0 0
  • erkan yilmaz 27 Eylül 2014 14:33 Taman anallik....cayir cayir yaniyor bu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • CAROUSEL 27 Eylül 2014 14:02 zaten ulkeye bir yararın yok poponla oyna dur

    CEVAP YAZ 0 0
  • MELEK AKYILDIZ 27 Eylül 2014 13:45 GÜNDEMDE KALABİLMEK ADINA HERTÜRLÜ EDEPSİZLİĞİ YAPIYORLAR, YUH SİZE, BAŞKA NE NEDİR BUNA, VARSA YOKSA PİYASADA , REKLAMLARDA, KLİPLERDE HERYERDE KADIN VÜCUDU SERGİLENİYOR, BUNUN DA ADI MEDENİYET OLUYOR, ÇAĞDAŞLIK , ATATÜRKÇÜLÜK OLUYOR, ÖZGÜRLÜK OLUYOR, AMA SIRA DİNİ EĞİTİME GELİNCE , ORTALIK KARIŞIYOR, LAİKCİLER AYAKLANIYOR, AHLAKSIZLIK DİZ BOYU, TÜRKİYEDE ARTIK NE TÜR AHLAKSIZLIK ARARSANIZ VAR AMA DİN, BAŞÖRTÜSÜ DEDİNMİ,VİCDAN, ALLAH, PEYGAMBER DEDİNMİ, İŞTE O YOK, BU KAVRAMLARDAN NEFRET EDİYORLAR, BU KAVRAMLARI İSTEYENLERİDE BASKICI OLMAKLA SUÇLUYORLAR, ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN...

    CEVAP YAZ 0 0
  • salhor 27 Eylül 2014 13:22 Kadının her tarafı cilve, her tarafı işve. Allah gençlere sabır versin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kerim 27 Eylül 2014 13:10 Bu Kadin cilgin ama hos bir kadin,bunu anliyan erkek türkiyede yok denilecek kadar az.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Burdayiz. 27 Eylül 2014 12:31 Yanıyor, yanıyor yetişin:):)

    CEVAP YAZ 0 0
  • eser 27 Eylül 2014 12:30 Bunlar modernlerin anaları işte...

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatandas 27 Eylül 2014 12:29 Yazik kadina, yazacak birsey bulamayinca kendini pazarlamaya basladi ! Derhal bir psikolokla gorusmesi lazim, gidisat iyi gorunmuyor !

    CEVAP YAZ 0 0
  • fasoli 27 Eylül 2014 12:25 tam bir kalitesiz türk kadini.yokmu bunun kocasi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kerem 27 Eylül 2014 12:24 ya ne kadar meraklisiniz syse arman ertugtul özkök haberi yapmaya

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro