AK Partili isimden ABD'ye: 'Ey Amerika ölümün yaklaştı'

AK Parti Bursa İl Başkanlığı'nın düzenlediği bayramlaşma törenine katılan Bursa Milletvekili Hakan Çavuşoğlu, "İbn-i Haldun'un güzel bir teorisi vardır. 'Devletler de aynen insanlar gibi doğar, büyür ve ölürler' der. Ey Amerika, doğdun, büyüdün, ölümün yaklaştı" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Partili isimden ABD'ye: 'Ey Amerika ölümün yaklaştı' haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • bu hainler 23 Ağustos 2018 10:04 merhaba,ya papaz Brunson serbes olursa kriz ! çözülecek'mi,ya buna kargalar güler ve kim ! inanır.kalleş hain ve Terörist' Amerika.Eski bir müttefik,ve Türkiye gibi Dost bir ülkeye.ya zaten göz göre göre,bize !Düşmanlık kaleşlik ve her Türlü,!gizli plan ve kötü Niyetini kulanıyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 23 Ağustos 2018 04:43 Allah sadece calisip uretenden yanadir..Laf degil Hizmet uretin. Tasarlayin kendi teknolojinizi uretinki ABd veya baskasinin size disi gecmesin.Alamnyaya Ingiltereye Fransaya kafa niye tutamiyor? Kalkip bunlar hristiyan yahudi birbirini tutar diye sacmalamayin.Hepsinin ortak ozellikleri teknoloji sahibi uretici ulkeler olmalari, toplum fertlerinin Birey olmalari ve ulkelerinde hak hukuk adalet olmasi.Adam kayirmaca, vurgunculuk degil esitlik olmasi.Mafya degil kisilerin istedikleri istirake girebilmeleri.ONLARDA INSANLARIN ARACLARDAN ONCE GELMESI. ABD kimi sisirir? Kendini ABD ye kole ve esir edecek kadar aptal olani..

    CEVAP YAZ 1 13
  • Misafir 23 Ağustos 2018 09:12 güzel yazmışsın yazına aynen imzamı atarın...

    0 3
  • ASSS 23 Ağustos 2018 01:06 ROVAKATÖR BUNLAR. AMACI TC Nİ ZORA SOKMAK

    CEVAP YAZ 0 0
  • Yorumcu 22 Ağustos 2018 23:00 Hepsi rüyada bunların.............

    CEVAP YAZ 2 7
  • Emin Can 22 Ağustos 2018 22:30 ABD, İngiltere ve İsrail; tüm dünyaya savaş açtı..bize düşen de,geri kalan dünya ülkeleriyle bu ülkeleri mağlup etmektir..bu tipsiz haklı,iş o ülkelerin yok olmasına doğru gidiyor..

    CEVAP YAZ 7 3
  • Misafir 22 Ağustos 2018 22:23 ABD Öleli yıllar oluyor gömen yok

    CEVAP YAZ 7 7
  • Misafir 22 Ağustos 2018 22:22 Allah kıyameti cikarirsa abd son bulur.

    CEVAP YAZ 6 3
  • KaaN 22 Ağustos 2018 21:56 Ne vallahi Allah istedikten sonra dünya tersine döner atan kalpler atmaz olur... Şüphesiz ki kalpleri evirip ve çeviren sadece Yüce Allahtır. Arkadaşlar , Abd gerçek manada sağa sola saldırmaya başlamıştır bunun sizde elbetteki farkındasınız ve şunu dediğinizi duyar gibiyim Abd ne yapmaya çalışıyor bunların amacı ne acaba önüne gelene saldırıyor ... Muhakkak demişsinizdir. Bizde güzel bir laf vardır "Eceli gelmiş köpek cami avlusuna pislermiş..." Sözgelimi Allah isterse her şey olur. Amenna ve saddakna.

    CEVAP YAZ 6 6
  • Misafir 22 Ağustos 2018 21:40 Ağzı olan konuşuyor. Hepside aynı telden çalıyorlar bir marifetmiş gibi.

    CEVAP YAZ 2 9
  • hasliman 22 Ağustos 2018 21:20 Bu vekil arkadaş,Kuzeni olan Abdullah Eren'i, başbakanlık yurtdışı Türkler ve akraba topluluğu başkanlığına, ağabeyini Trt genel müdürlüğü'ne atayan başbakan yardımcısı. Sanırım kendisi başbakan'ın torpilli atama işleri yardımcısı oluyor. ehhh, başbakan tek başına yetişemiyorsa demek ki.İki kelim etsin tabi göze girmek için.

    CEVAP YAZ 0 15
  • cemoğlu safi 22 Ağustos 2018 21:16 Aman ABD altına yapmıştır artık...İbni Haldunmuş...Kendin çal kendin oyna.Laftan başka bir şey üretmeyin zaten.

    CEVAP YAZ 1 14
  • Garib 22 Ağustos 2018 20:40 Allah her şeye kadirdir neden olmasın? Yeterki Allah istesin.

    CEVAP YAZ 3 6
  • Garib 22 Ağustos 2018 20:40 Allah her şeye kadirdir neden olmasın? Yeterki Allah istesin.

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 22 Ağustos 2018 20:30 ölsün de kurtulak...

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 22 Ağustos 2018 20:14 Peki ABD İ-bni Haldunun teorisini sana karşı kullansa.!

    CEVAP YAZ 5 10
  • Misafir 22 Ağustos 2018 19:57 bi git yaaa ........

    CEVAP YAZ 4 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro