AK Parti ve Erdoğan'a hırsız diyenlere bakın!

Batman'da DBP tarafından organize edilen "Hep Birlikte Öz Yönetime" konulu panelde konuşan Eş Genel Başkan Kamuran Yüksek Kürtlere sesleniyor: Süleyman Özışık yazdı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN AK Parti ve Erdoğan'a hırsız diyenlere bakın! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Suadiye Gülü 02 Ekim 2015 16:09 İnsanlığa karşı işlenen suçlar ve savaşa sebep olmak suçlarından Lahey uluslararası mahkemesinde yargılanacak..........."insanlık suçu" Cezasız Kalmaz!.....

    CEVAP YAZ 0 0
  • alen 02 Ekim 2015 09:58 abi yüreğine sağlık harikasın.....

    CEVAP YAZ 0 0
  • akik yiğit 02 Ekim 2015 09:58 Hayırlı Cumalar hayırlı sabahlar Süleyman bey yüreğine ağzına sağlık yazdığın bütün yazıları beğenerek okuyorum tebrik ediyorum. Allah sana ve sizin gibilere sağlıklı uzun ömürler versin sayılarınızı artırsın.Allah da razı olsun sizlerden memleket, millet

    CEVAP YAZ 0 0
  • suadiye dikeni. 02 Ekim 2015 09:39 seni gül diye sulamış olmasınlar.. kafan çarpılmış.. omurilikte sorun varmış gibi duruyor da :))

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kadı Efendi 02 Ekim 2015 09:37 Yakında MHP'liler ve Bahçeli'de Doğu ve G.Doğudaki vatandaşlara "elektrik parası ödemeyin bu sizin hakkınız" diye açıklama yaparlarsa hiç şaşırmayın!..MHP liler ve Bahçeli 7 Haziran öncesinde yaptıkları gibi şimdi de örtülü olarak ve çaktırmadan HDP ve PKK söylemlerine ses çıkarmayacaklardır..

    CEVAP YAZ 1 0
  • BİR BİLEN 02 Ekim 2015 08:49 Bir emek sarf etmeden ve ücretini ödemediğin her şey haramdır.Nehirlerin üzerine kurulan barajlar bedava kurulmuyor.Baraj kurulmadan da nehir elektrik üretmiyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Şok Şok Şok 02 Ekim 2015 08:48 Artık bu kadarını da ne Şamil Tayyar ne de Mehmet Metiner bile yazamazdı. Tebrikler Süleyman bey!

    CEVAP YAZ 0 0
  • berat 02 Ekim 2015 08:26 yazılarınızı tebrik ederiz..nedir hdpnin yaptıkları ya mhpnin erdoğana dedikleri..ben anlamıyorum etrafımızda yangılar var, biz içerde birbirimizi yiyoruz kardeşim nedir alıp veremediğimiz..hepimiz aynı gemideyiz ALLAH korusun batarsak, bizler suriyelileri aldık ama bizi kimse almaz kardeşler...iki düşünün bir konuşun.

    CEVAP YAZ 0 0
  • türkiyeli 02 Ekim 2015 07:26 mesela benim 15 yıldır ödediğim kaçak elektrik bedeli bunların başının altından mı çıkmış, haram olsun...devlet niye arıyorki ,itirafçının peşine düşsün...birde meclisden çıktılarya, zaten meclis onlara bol geliyordu, yakışmıyordu...erdoğanın onların saygısına ihtiyacı yokki, arkadaşım benim mhpnin yaptıkları gücüme gidiyor,ALLAH islah etsin hepsini...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Turan Şahin 02 Ekim 2015 07:25 Haram lokma yiyen, sonra da milletten oy isteyenlerin elleri kurusun

    CEVAP YAZ 0 0
  • Suadiye Gülü 02 Ekim 2015 04:22 Dünyanın Gözünde Tayyip Meşruiyetini Kaybetmiş bir Siyasetcidir!.. insanlığa karşı suç işlemekten Uluslararası Adalet Divanına gidebilir!..

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro