Ahmet Türk'ten dikkat çeken Muharrem İnce açıklaması!

HDP'li Türk, Muharrem İnce'nin umut besleyen söylemleriyle HDP-CHP arasındaki mesafeyi kapattığını ve iki parti arasında eskisi kadar uzaklık olmadığını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ahmet Türk'ten dikkat çeken Muharrem İnce açıklaması! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR24 YORUM
  • Misafir 26 Haziran 2018 09:57 Böyle olursa hdp nin başına kemali getirirler veyada yeni bir oluşum oluştururlar ve kemal hdp bir parti kurdurular

    CEVAP YAZ 4 7
  • gariban 23 Haziran 2018 09:48 Arkadaşlar bir konuya aydınlık getirmek lazım vatandaş olarak.bazı arkadaşlar Suriye'den gelen mülteci kardeşlerimizi türkiyeye yük olarak görüyor oysa durum bambaşka 2015 ve 16 ve 17 yıllarında Türkiye ihracat rekoru kırdı zeytin ve narenciyede.ben kendim ithalat ihracat işiyle ograşıyorum Antalya Mersin Adana narenciye ve zebze bahçelerinde kimler çalışıyor?tabi Suriyeli kardeşlerimiz.2017 Kumlucada narenciye yurtdışına ihracat yapan bir tesisterim Kazakistan narenciye ihracatı yapacağım 3 gün sıra bekledim çünkü talep var ama tesiste işçi sıkıntısı var.çalışan bulmakta zorlanıyor tesis sahibi Suriyeli kardeşlerimiz ekonomiye güç katmış.ince bunları bilmiyor.

    CEVAP YAZ 8 65
  • Turgut Şentürk 20 Haziran 2018 20:20 Adam açık açık söylüyorHDP/CHP kardeştir diye, anlamayacak kadar öküz varmı hala bu ülkede.

    CEVAP YAZ 3 32
  • Misafir 20 Haziran 2018 18:56 ne desen boş artık akp. ne yapsan gözden düştün, yoruldun, yeni bi diyeceğin kalmadı, ekonomi iflas etti, hazine tamtakır, aldatma süreniz bu kadarmış. size güle güle eyyy akp.

    CEVAP YAZ 42 16
  • Misafir 20 Haziran 2018 20:17 HDP milletvekilinin açıklaması hakkında yazsaydın. Bak kardeş parti olmuşsunuz.

    6 15
  • BG 20 Haziran 2018 18:34 BRAVO AHMET TÜRK... İNCE KÜRTLERİ DE KUCAKLIYOR DEMEK Kİ... AÇILIMLA KUCAKLAMAYANLAR DİZLERİNİ DÖVSÜN DURSUN.. NEREDEN ÇIKTI BU SİSTEM VE % 50 YA...

    CEVAP YAZ 19 2
  • 1234 20 Haziran 2018 18:29 Elini degil govdesini tasin altina koyarak Kurtlere haklarini vermek icin acilim yapan, kurtce tv kuran, Kurtce ogrenimi icin kurslar acilmasina olanak saglayan, doguya tum Cumhuriyet doneminde yapilmadigi kadar yatirim yapan, birlik ve beraberlik icinde kardesce yasamak icin tum adimlari atan AK Partiye neden sirt cevirdiniz de CHP ile kanka oldunuz? Halbuki AK Parti bu acilimlari yaparken CHP en buyuk muhalefeti yapmisti. Simdi CHP size nasil bir acilim sozu verdi acaba?

    CEVAP YAZ 0 19
  • ASSİVAS 20 Haziran 2018 17:31 ALIN CHP Yİ TEPE TEPE KULLANIN, SAĞOLDUN KILIÇDAROĞLU CHP GİBİ ATATÜRKÜN PARTİSİNİ ATATÜRK DÜŞMANI HAİNLERE KAPISINI AÇARAK KULLANDIRMAYA ÇOKDAN BAŞLADI?

    CEVAP YAZ 1 20
  • MİSAFİR 20 Haziran 2018 16:47 UZUN LAFIN GISASI BÜTÜN HAİNLER SATILMIŞLAR TÜRKİYE DÜŞMANLARI TERÖRİSTLER FETÖCÜ HAŞHAŞİLER GERİDEN AYDINLAR SAHTE ÇAĞDAŞLAR DİPLOMALI OLUPTA KENİ DEVLETİNE DEVLET BAŞKANINA SALDIRAN BATIYA VE TERÖRE DESTEK OLAN AKIL FUKARALARI,,NAMUSLU İMANLI ŞEREFLİ GERÇEK DEVRİMCİ GERÇEK AYDIN ADALETLİ MERHAMETLİ VATAN MİLLET SEVDALISI İNSANLIK DOSTU ERDOĞANA DÜŞMAN ,,ÖYLEYSE SONUNA KADAR ERDOĞAN SONUNA KADAR AK PARTİYİ DESTEKLİYORUZ

    CEVAP YAZ 2 21
  • bir basit vatandaş 20 Haziran 2018 16:02 Birlik, beraberlik denip duruyoruz. Bölücülük yapılmasın diyoruz. Neden bazı siyasi partilerin ayırımcılığını yapıyoruz? Eğer siyasi parti suç işlemişse neden Adalet cezasını vererek kapatmıyor veya şahıslara seçimlere katılmama cezasını vermiyor. Bu Anayasa değişikliğini AKP yaptı, daha yeni yaptı. Neden bu gibi durumlar düşünülmedi. Aceleyle Anayasa değişikliği yapılırsa, iyice tartışılmadan Kanun yapılırsa böyle olur. Bunun suçu sadece AKP liler de, Çokbilmiş Cumhurbaşkanı RT Erdoğan'da dır.

    CEVAP YAZ 19 7
  • TRABZONLU!!!!!! 20 Haziran 2018 15:29 Doğru söylemìş ikindi,de aynı zihniyette hiç bir fark yok aralarında bence birleşseler bir çatı altında bu iş bitse.

    CEVAP YAZ 7 18
  • Misafir 20 Haziran 2018 15:26 HDP terörist partisiydi neden kapatmadin.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Neco 20 Haziran 2018 15:24 Ak Parti'nin açılım saçmalığı kadar saçma bir adım İnce'nin bu yaptığı. Namaz kılmam diyor, teröristleri cesaretlendiriyor. Sanki başka ülkeden biri, Olmuyor!

    CEVAP YAZ 6 18
  • Misafir 20 Haziran 2018 15:26 Sen hangi ülkedensin?

    10 1
  • MİSAFİR 20 Haziran 2018 15:16 BİRİ TERÖRİST DİĞERİ TERÖRE DESTEK PARTİSİ ARANIZDA FARK YOKKİ ZATEN MÜSLÜMAN TÜRK MİLLETİNİ KANDIRMAK İÇİN ATATÜRKÇÜLERİ ALDATMAK İÇİN GİZLİ GİZLİ TERÖRÜN MECLİSE GİRMESİ İÇİN YIRTINIYORSUNUZ ADALET OLSA HEPİNİZİ 50 ŞER YIL VERİP İHANETTEN İÇERİ TIKARDIDA MECLİS TEMİZLENİRDİ ZATEN HDP CHPKK MECLİSTE OLDUĞU MÜDDETÇE TÜRKİYEYE HUZUR DEMOKRASİ İNSANLIK GELMEZ SADECE TERÖR GELİR FETÖ GELİR AMERİKAN GELİR ALLAH BU ZALİMLERDEN HAİNLERDEN ÜLKEMİZİ KORUSUN

    CEVAP YAZ 169 20
  • Misafir 20 Haziran 2018 15:07 Suruç’ta AKP milletvekili yakınlarının saldırısı sonucu yaşamını yitiren baba ve kardeşlerin otopsi raporuna ulaşıldı.... HDP'li Doktorlar Şenyaşar’ın vücuduna 17 tane farklı çaplarda silah mermisinin isabet ettiğini belirledi.

    CEVAP YAZ 18 4
  • Misafir 20 Haziran 2018 15:04 Sandık kurulu müşahitlere, “tutanağın resmini çek, aslını vermiyoruz” diyebilir. Müşahitler kesinlikle bunu kabul etmemelidir. Tutanağın aslı alınmalıdır.

    CEVAP YAZ 5 3
  • eren 20 Haziran 2018 15:03 Ahmet Türk'ü hapisten çıkaran CHP değil AkPartidir.Bahçeli de tutuksuz yargılanmasını istemişti.

    CEVAP YAZ 18 9
  • Bozkurt 20 Haziran 2018 14:58 Zaten oyleydı yazık ataturkun partısını ne hale getırdınız

    CEVAP YAZ 3 19
  • koza 20 Haziran 2018 14:53 bu kadar itirafa rağmen chp nin kılıçtaroğlu eliyle terör örgütüne dönüştürüldüğünü parti tabanı hala göremiyorsa pes doğrusu.

    CEVAP YAZ 4 18
  • serdar 20 Haziran 2018 14:45 yok birbirinizden farkınız.

    CEVAP YAZ 4 18
  • mniksek 20 Haziran 2018 14:39 HDP CHP EL ELE, 11 MARTTA BAŞLAYAN KANDİL OPERASYONUNA ENGEL OLMAK İÇİN ASKERİN ÖNÜNE BİRLİKTE ÇIKARLASA HİÇ ŞAŞIRMAYIN...

    CEVAP YAZ 5 19
  • Mehmet 20 Haziran 2018 14:39 Birbirine benzemişler demiştik zaten. Yeni bilgi değil. İki parti de PKK sempatizanı. Kandil'e gitmeyin diye ağlıyorlar.

    CEVAP YAZ 6 19
  • Misafir 20 Haziran 2018 14:39 nikahınızı kıyalım diyoruz ama siz sürekli resmi olmayan daha heyecan veriyor mantığındasınız.

    CEVAP YAZ 3 18
  • sözün bittiği nokta (ATATÜRK'e hakaret) 20 Haziran 2018 14:37 HDP'li Türk, Muharrem İnce'nin umut besleyen söylemleriyle HDP-CHP arasındaki mesafeyi kapattığını ve iki parti arasında eskisi kadar uzaklık olmadığını söyledi... ZATEN YOKTUKİ UZAKLIK,,

    CEVAP YAZ 2 19
  • Misafir 20 Haziran 2018 14:29 hah şimdi oldunuz.tencere tava...

    CEVAP YAZ 2 19

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro