Af gelecek diye doğru iş yapan kalmadı.

Bu seçim işleri doğru işlemiyor arkadaşlar, bu gibi atraksiyonlar yandaş, yoldaş, mürit yaratır ama seçmen kazandırmaz,

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Af gelecek diye doğru iş yapan kalmadı. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Farabi 15 Haziran 2018 09:57 Ben insanlar taniyom,adam senelerce BagKur primlerini odememis,amma BagKur un her imkanlarindan faydalanmis.Niye odeyim,nasil olsa af cikar demisti,sonundada af cikmisti.Odeyende enayi olmustur bu durumda.Ben 45 seneden beri Hollanda dayim,hec bir af duymadim.Normal bir devlette boyle olmasi lazim zaten.Borclara af,hapislere af.Bu millet uslanirmi hec? nasil olsa af cikiyor herzaman.

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 22 Haziran 2018 08:35 oy gelsinde koltuğu kurtarsınlar gerisi umurlarında değil

    0 0
  • Misafir 10 Haziran 2018 02:06 aklınıza kaleminize sağlık Abdullah bey.çok yerinde tespitiniz.

    CEVAP YAZ 1 3
  • MAKSU 31 Mayıs 2018 16:28 Maalesef vaatlere bakıyorum hepsi bedava para. senin verdiğinin 2 katını veriyorum. Ülkede üretim yok diyoruz ama buna rağmen tembelliğe alıştıran ve düzgün çalışan insanların haklarının yendiği bir düzen maalesef.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 27 Mayıs 2018 19:06 kalemine sağlık tam da aklımdan geçenleri söylemişsin. vel hasıl insanları aciz duruma zorlayıp sonra onlara rüşvet vermek oylarını satın almak..kimin umurunda adalet vergilerin nereye harcandığı bir garip bir ülke olduk

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 09 Mayıs 2018 02:03 kardeşim sen neden bahsediyorsun,ak partiye sıkıntınmı var.ak parti ne yapıyorsa doğrudur.reis ne diyorsa odur.anlayın artık türkiye demek RTE demektir

    CEVAP YAZ 31 5
  • Misafir 07 Mayıs 2018 17:52 Sayın yazar konuyu mükemmel anlatmışsınız tebrik ederim

    CEVAP YAZ 2 13
  • Misafir 07 Mayıs 2018 13:30 Dürüst vatandaşa yazık. Bundan sonra kimse vergi ödemez. Ceza ödemez. Kaçak katlar artar. Söylemedi demeyin. Yazarın kalemine sağlık.

    CEVAP YAZ 2 9
  • ne nedir 05 Mayıs 2018 17:50 yoldaş siz varsınız ya

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 05 Mayıs 2018 11:14 seçim rüşveti .yersen ...Rüşvet alanda verende melundur..Diye bir ayet vardı ...Ben hakkımı haram ediyorum alanada verenede...

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 04 Mayıs 2018 23:41 çok cesursun hoca,kitabın ortası burası

    CEVAP YAZ 1 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro