15 Temmuz'da köprüde kafa kesme olayı oldu mu? Net açıklama geldi

15 Temmuz darbe girişiminde Boğaziçi Köprüsü'nde askerin kafasının kesildiği vatandaşların askerleri linç ettiği doğru mu? Kılıçdaroğlu'nun dilinden düşürmediği sözlere ilişkin İstanbul Emniyet Müdürü Mustafa Çalışkan açıklama yaptı,

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN 15 Temmuz'da köprüde kafa kesme olayı oldu mu? Net açıklama geldi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Bence 16 Temmuz 2018 15:17 Askerde askeriyede her emir demiri kesmemeli., Askerlere erlere kanunsuz emir verilmeyeceğini verilemeyeceği öğretilmeli., Mesela her er Ömer halis demir'i örnek almalı almalıydı...vatandaşın üstüne tank süren (güya asker) olurmu öyle şey diyip o emiri veren hainin hainlerin üzerine sürmeli, sürmeliydi tankı...yanılıyormuyum...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 16 Temmuz 2018 22:02 sen sker oldunmu.....................asker olsaydın bunları yazarken kırk kere düşünürdün...

    1 0
  • Misafir 16 Temmuz 2018 14:00 polis teşkilatının içi zaten fetöden geçilmiyorki.?bu o gece yaşaann korkunç cinayetleri bir polisin olmadı diyerek söz söylemeside normaly değildir. zaten fetönnü ruhları içine girmiş kişiler allah dese yine inanmayın

    CEVAP YAZ 0 32
  • Misafir 16 Temmuz 2018 13:55 keşke vatandaşlara bırakılaydı da vatandaşlar köprüden ataydı bu kanı bozuk it soylarını mahkeme salonlarında pişmiş kelle gibi şehit ailelerine baka baka sırıtarak sloganlar atarak hainlik ettikleri devletin ekmeğini yemeye devam etmeyelerdi ahhhh ahhhhh !!!

    CEVAP YAZ 6 3
  • tepe 16 Temmuz 2018 13:55 tv lerde gösterilen videolar yalandi demek biz de bir ara inandik sanki!! ya ne haberler gösterdiler bize.. tekbir cekip kelle koparanlar yalanmis demeki??

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 16 Temmuz 2018 13:46 HER YORUMU ADİLCE PAYLAŞ YANDAŞLIK YAPMA YA

    CEVAP YAZ 0 2
  • KILI KIRK YARAN 16 Temmuz 2018 13:04 bu devlete bu millete , ihanet eden , baş kaldıran , halkına kurşun sıkan değil asker , babam olsa , öz kardeşim olsa , kendi evladım olsa , kessinler başını ! ya devlet başa , ya kuzgun leşe ! biz böyle gördük büyüklerimizden dedelerimizden. SABAHA KADAR ELİN TÜRK BAYRAKLARINDAN BAŞKA BİR ŞEY OLMAYAN MİLLETE KURŞUN SIKACAKLAR , TANK PALETLERİ ALTINDA EZECEKLER ? ASKERİ DÖVDÜLER , ASKERİ LİNÇ ETTİLER ! ONLAR BU MİLLETİN ASKERİ DEĞİL , FETÖ DENEN İTİN ASKERLERİYDİLER.

    CEVAP YAZ 9 16
  • Misafir 16 Temmuz 2018 13:34 aynen kardeşim. sen sabaha kadar sivil halka kurşun sık sonrada. siviller askerleri dövdü yok öyle bir dünya.

    2 2
  • Misafir 16 Temmuz 2018 13:59 birgün senin evladında masum olarak bir yerde canı yanarsa o vakit ne olduğunu anlarsın masumu bile anlamayacak kadar fetöleşmissniz

    2 1
  • Misafir 16 Temmuz 2018 14:06 bu devlete millete bunları sızdırıpta ne istedi ise verenlerle kolkolasın dimi.........şimdi onlar devletin içini boşaltırken sende onara oy verdin dimi demekki sende onlardansın dimi......demekki bu devleti batıranlarda sensin demekki dimi..şimdi ne olacak demekki sende fetönün halk ayağısın demekki........

    1 1
  • Misafir 16 Temmuz 2018 19:23 O OKULU KAZANACAK KADAR ZEKİ AKILLI İSE , KARŞISINDA ELİNDE TÜRK BAYRAĞI OLAN ONBİNLERİN TERÖRİST OLAMAYCAĞINIZ ANLAYACAK KADAR DA AHMAK DEĞİLDİR DEĞİL Mİ ? YADA ATEŞ ET DİYEN KOMUTANININ EMRİNİ DİNLEMEYECEK KADAR ! ATEŞ ETSE BİLE MİLLETİN ÜZERİNE DEĞİL , ÜZERİNE GELMEYECEK ŞEKİLDE SAĞA SOLA BAŞINDAN YUKARI NİŞAN ALIRSIN DEĞİL Mİ ??? HİÇ BİRİ OLMADI MI ! KOMUTAN ATEŞ ETMEDİN DİYE BAŞINA SİLAH MI DAYADI ! KENDİNİ FEDA EDERSİN DE ORADA SABAHA KADAR GÜNAHSIZ ONLARCA İNSANA ATEŞ EDİP KANINA GİRMEZSİN. HANİ ASKERSİN YAA ????? MASUMMUŞŞŞ ! EMBESİLLER SİZİ. BİRAZDA KENDİNİZİ ORADA ÖLEN GÜNAHSIZLARIN YAKINLARI YERİNE KOYUN ! BU HAİNLER , MASUM DEDİKLERİNİZDE DAHİL ( Kİ ÖYLE BİR ŞEY YOK ) HİÇ OLMAZSA HAYATTA , ORADA ÖLENLER İSE TOPRAĞIN ALTINDA !

    0 0
  • Misafir 16 Temmuz 2018 12:59 yine chplilerin facebook twitter yalanları

    CEVAP YAZ 4 7
  • Misafir 16 Temmuz 2018 13:11 AYNEN, AZINLIĞIN OYUNU YÜZ YILDIR SÜRÜYOR SÜRECEK ...ALLAH YALACININ MUMUNU YATSIYA KADAR SÜRDÜRÜRMÜŞ ER GEÇ HERŞEY ORTAYA ÇIKAR İNSANLARDA APTAL DEĞİL ARTIK KILEVYE BAŞINDA TERÖR TELLALLIĞI YAPMASIN AKLI OLAN

    1 1
  • Misafir 16 Temmuz 2018 12:51 tarih var yada yok yazacak..şimdi bu devirde en inandığıma kişiye bile inamam..............

    CEVAP YAZ 1 5
  • SA 16 Temmuz 2018 12:51 DARBECİLERİN ASMASI KESMESİ VAR MIYDI ONU DA SÖYLESEN... MUHALEFETE KAYBETTİRECEK HER ŞEYİ SÖYLESEN... SONRADAN ÇOK POPÜLER ŞEYLER ÇIKARILABİLİYOR GİBİ... HER ŞEY AYDINLATILSIN İSTİYORUZ...

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 16 Temmuz 2018 13:08 251 türk vatandaşını katlettiler daha ne diyorsun sen, seni bu bile ikna edememiş ise, seni Allah'a havale ediyoruz

    3 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro