BIST 10.760
DOLAR 32,83
EURO 35,11
ALTIN 2.467,07
HABER /  GÜNCEL

Doğan Grubunun ilk tepkisi

Medya dünyası 1 Nisan'da şaka gibi bir haberle sarsıldı. Sabah grubunun TMSF'ye devri Doğan Grubu'nda nasıl karşılandı.

Abone ol

TMSF'den Turgay Ciner'e darbe. TMSF, Sabah Gazetesi, atv ve Yeni Asır gazetesi de dahil toplam 63 yayın kuruluşuna dün akşam saatlerinde el koydu.

Gerçi TMSF Başkanı Ertürk'ün önceki konuşmaları uyarı gibi algılanmıştı. Ama el koymayı kimse beklemiyordu. Özellikle de rakibi Aydın Doğan Grubu.

POAŞ haberleriyle sarsılan Hürriyet ve Milliyet haberin şaşkınlığı içindeler. Gazeteler olayın sıcaklığı nedeniyle haberi düz başlıklarla vermeyi tercih etiler.

Operasyonun ayrıntıları netleştikçe bu gazetelerin konuyu geniş bir şekilde ele alacakları belirtiliyor.

Hürriyet "TMSF atv ve Sabah'a el koydu", Milliyet ise "TMSF, Sabah ve atv'ye el koydu" başlığı ile verdi. Her iki gazete birinci sayfadan duyurdukları haberde Turgay Ciner'in Dinç Bilgin ile yaptıkları gizli anlaşmaya dikkat çektiler.

Radikal de "TMSF atv ve Sabah'a el koydu" dedi altına da TMSF'nin aldatıldığı gerekçesini yazdı:

Yine Doğan Grubu'na yakınlığı ile bilinen Vatan da "SABAH ve atv’ye TMSF el koydu" başlığını attı.