Yıldırım: Alevi, Sünni hepimiz ülkenin sahibiyiz

Başbakan Yıldırım Tunceli'de yaptığı konuşmada, "Bu topraklarda bir daha katiyen Dersim yaşanmasına izin vermeyeceğiz." dedi. Yıldırım, vaktiyle Tunceli'nin Dersim olaylarından çok çektiğine vurgu yaptı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yıldırım: Alevi, Sünni hepimiz ülkenin sahibiyiz haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • eren 16 Haziran 2018 11:20 Başbakanın konjuşmasından alıntıdır : ''Tunceliii Bu sefer TAMAM mı diyorsunuuzz''...Kalabalık : ''Eveeettttt.'' !!!Allah sorduruyor derler ya!

    CEVAP YAZ 0 0
  • erdem 16 Haziran 2018 10:45 Suruç'ta dün neler oldu peki?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Halk 16 Haziran 2018 01:33 Bu ortalikta ne yapiyor onu anlamadim dinliyen kimseye de yok bayramda bari evinizde oturun

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 15 Haziran 2018 21:51 Ince bedelli askerliğe karşı ama 1 defaya mahsus çıkaracağım elde edilen gelirin 1/3 u mevcut erlere 1/3 u savunma sanayine 1/3 u şehit yakınları ve gazilere dağıtacağım diyor.haydi oylar ince'ye..

    CEVAP YAZ 1 14
  • Misafir 15 Haziran 2018 21:42 Elbette güzel hizmet verene sünniler gibi alevilerde oy verir...Hizmeti veren Ak partide olsa...Ama Cem Evlerini neden hala ibadethane olarak tanımıyorlar?... Neden seçimden sonraya vaad ediliyor?

    CEVAP YAZ 0 14
  • Misafir 16 Haziran 2018 10:41 Yapmaya niyetleri olmayan işleri seçim sonrasına atıyorlar.OHAL'i kaldırmak gibi.

    0 0
  • Misafir 15 Haziran 2018 19:20 Yalova!......................bu iş bitmiştir'

    CEVAP YAZ 1 25

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro