Yerel seçimlerle ilgili çok konuşulacak Melih Gökçek iddiası!

Ahmet Hakan yerel seçimlerle ilgili çok konuşulacak iddialarda bulundu. İstanbul'da Kürt oylarını alması durumunda CHP'nin kazanabileceğini belirten Hakan yerel seçimler öncesi kankası Melih Gökçek'le ilgili konuşulacak bir iddiada bulundu ve AK Parti'nin Gökçek'in kapısını çalacağını yazdı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yerel seçimlerle ilgili çok konuşulacak Melih Gökçek iddiası! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • Okan Bedir Tosun 09 Eylül 2018 23:31 Ankara’nın geleceği için istifası ne kadar yanlış olduysa tekrar Ankara’nin başina geçmesi Ankara için büyük şans... Hayırlısıyla tekrar Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı olarak görmek istiyoruz...

    CEVAP YAZ 6 1
  • Misafir 09 Eylül 2018 19:15 Gökçek e tekrar oy veririm bir yıl oldu gökçek sonrası Ankarada gram ilerleme yok

    CEVAP YAZ 9 4
  • Misafir 09 Eylül 2018 18:18 Yazarlık hayatı süresince hangi iddiası gerçekleşti bu tiplerin, sorarım?

    CEVAP YAZ 2 5
  • AHMET Kvnc 09 Eylül 2018 18:07 Ahmet Hakan bey Melih Gökçek'i gündem yapma çabalarından vazgeç. Son seçimi Melih kazanmadı. Koltuğa oturdu dediler oturdu. Kalk dediler kalktı. Neden kalk dediler. Bırak kendi oy kaybını akp ye itibar ve oy kaybettirdiği için aldılar. Baska şeylerde muhtemelen vardır. Başka şeyler yaz bence..

    CEVAP YAZ 2 11
  • Misafir 09 Eylül 2018 17:07 hala melih gokcek i savunuyor adamlar hayret,adam Cumhuriyet dusmani Ataturk dusmani.

    CEVAP YAZ 4 13
  • Misafir 09 Eylül 2018 17:07 hala melih gokcek i savunuyor adamlar hayret,adam Cumhuriyet dusmani Ataturk dusmani.

    CEVAP YAZ 2 9
  • cenk 09 Eylül 2018 17:01 Melih Bey ve Kadir Bey'in görevlerinden alınmasıyla hem Ankara ve hem de İstanbul riske edilmiştir ! AKP umarız bu yanlışından tez elden geri döner !

    CEVAP YAZ 4 7
  • Yavuz 09 Eylül 2018 15:43 Sevgili Beyler Melih Gökçeği beğenmeyenler.Adam CHPnin kalesini elinden aldı ve 30 yıl yönetti.Sen bugün İzmiri alabiliyormusun ona bak.

    CEVAP YAZ 15 8
  • hasan 09 Eylül 2018 15:34 loser ler başladı yine atıp tutmaya..sanarsın lotto toto oynuyorlar..ya tutarsa hesabı..5 dakika adam olun.çalışın.laf üretmeyin..taş üstüne taş koyun..yıkmayın.satmayın yapılanı..milleti vatanı..terorıste dost olup oy için kanını düşmanım deyip satışa verdikleriyle bir yere varılmaz..

    CEVAP YAZ 1 1
  • OFLU BABA 09 Eylül 2018 14:16 AHMET HAKAN SEN ISTERSEN SUS ARTIK SENI KIMSE ADAM YERINE KOYUPTA DINLEMIYOR BAK BABAN GAZETELERINI SATTI KENARA CEKILDI GIT BABANIN YANINA CAY SERVISINI YAP ISTANBUL ANKARA SONSUZA DEK BIZIMDIR BIZIN OLACAK

    CEVAP YAZ 8 12
  • Salih 09 Eylül 2018 14:11 A. Hakan ayda yılda bazı doğruları dile getirebiliyor.

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 09 Eylül 2018 13:42 Ne aptalca bir öngörü. Melih Gökçek'e müracaat ederlermiş. Yav Ahmet Hakan sen nerede yaşıyorsun? Adamı zorlaya zorlaya sistemden atanlar şimdi kapısını çalacak öylemi? MHP li dostlarımızın oyunu alacak başka aday mı yok? Kurudu mu bütün memleket?

    CEVAP YAZ 3 10
  • Yavuz 09 Eylül 2018 12:48 Niye taraflı başlık atıyorsunuz.Melih Gökçeğin başarısı ortada .şayet başarısızsa niçin cumhuriyet tarihinin en uzun belediye başkanlığını yaptı.Biraz vicdan.Biraz vefa.

    CEVAP YAZ 7 13
  • Cemil 09 Eylül 2018 12:35 Bu Ahmet Hakanı anlayan birisi varmı Pkk lı selo ve Fetocu Nazlı ile bir masada 15 temmuz öncesi buluştu ittifak yaptırdı ben bu zat kadar fitneci arabozucu .... görmedim

    CEVAP YAZ 4 3
  • Cemil 09 Eylül 2018 12:35 Bu Ahmet Hakanı anlayan birisi varmı Pkk lı selo ve Fetocu Nazlı ile bir masada 15 temmuz öncesi buluştu ittifak yaptırdı ben bu zat kadar fitneci arabozucu .... görmedim

    CEVAP YAZ 6 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro