Yeni ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün bomba! Türkeş paylaşımı ve...

Bugün resmi gazetede yayınlanan kararla ÖSYM Başkanlığına Prof. Dr. Halis Aygün atandı. Yeni ÖSYM başkanı Profesör Dr. Halis Aygün twitterı salladı. Sebebi de daha önceki Türkeş ve Yazıcıoğlu paylaşımları.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Yeni ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün bomba! Türkeş paylaşımı ve... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Misafir 06 Eylül 2018 23:49 İlk defa adam gibi birisi atanmış.Bu haber beni fazlasıyla sevindirdi.Tam bir Türk,Türkçü ve Atatürkçü.Olması gereken de böyle bilim insanlarının atanması.Başarılar diliyorum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatandaş 06 Eylül 2018 15:53 yerinde bir karar olmuştur allah türkü korusun ve yüveltsin

    CEVAP YAZ 1 5
  • Gafur AKINCIOĞLU 06 Eylül 2018 15:46 Sayın AYGÜN e başarılar diler muvaffak olmasını rabbil aleminden niyaz ederim,ancak fetö iblisi ile mücadelede kılıcı keskin olmalı bunu asla hafife almamalı bu gün içimizde ki bu satanist örgüt Türk tarihinde ilk defa devletin kalbine saldırmış milletin bağrına hançer vurmuştur,bana göre haşhaşiler bunun yanında zemzemle yıkanmıştır.SELAM OLSUN

    CEVAP YAZ 0 3
  • cehar dudayev 06 Eylül 2018 14:59 sayın Prof. dr. Halis Aygün ÖSYM de hala kripto fetöcüler olduğuna inanıyorum bunun kanıtıda sınavlarda sık sık değiştirilip öğrenci adaylarını mağdur eden uygulamalar mesela sınavda 09:45 uygulaması bu kaldırıldı ama çok kişi mağdur oldu şimdi de DGS sınavında Sözelden girenlere 0,5 sayısal net bırakma şartı varmış ve bundan haberimiz yok sözelden geçerli puan almama rağmen bu uygulamadan dolayı binlerce kişi mağdur açık fetöcü kriptoların mağdur etme stratejisi yemezler

    CEVAP YAZ 0 2
  • vatandaş 06 Eylül 2018 14:17 gerçek ülkücülere can feda ama oradan ayrılan şimdiye kadar kendini ülkücü gösteren solcu koministler şimdi başka partilerde geziniyorlar asıl sorun onlar

    CEVAP YAZ 0 4
  • BAŞARILAR.... 06 Eylül 2018 14:09 SORU ÇALMALARA KARŞI DURSUN VE ESKİ SINAVLARDA SORU ÇALANLARI ORTAYA ÇIKARTSIN ÜLKEMİZE EN GÜZEL HİZMETİ VERECEKTİR.VATANSEVER BİRİ LİYAKATIN NE OLDUĞUNU HERKESTEN İYİ BİLMELİDİR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • BAŞARILAR.... 06 Eylül 2018 14:09 SORU ÇALMALARA KARŞI DURSUN VE ESKİ SINAVLARDA SORU ÇALANLARI ORTAYA ÇIKARTSIN ÜLKEMİZE EN GÜZEL HİZMETİ VERECEKTİR.VATANSEVER BİRİ LİYAKATIN NE OLDUĞUNU HERKESTEN İYİ BİLMELİDİR.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Trabzonlu Halil 06 Eylül 2018 13:44 Ülkücülerin devletin önemli kademesine gelmesini hazmedemeyen hazımsızlar için gaz giderici soda piyasada çok var buyrun

    CEVAP YAZ 1 6
  • ahmet43 06 Eylül 2018 13:20 YA HASTAMISINIZ. MEMLEKETTE SİYASİ DÜŞÜNCESİ OLMAYAN BİRİ Mİ VAR Kİ ARAYIP BULASINIZ. HERKESİN SİYASİ DÜŞÜNCESİ VAR. ÖNEMLİ OLAN İŞİNİ HAKKI İLE YAPABİLMESİ.

    CEVAP YAZ 0 10
  • Refik BAHRAM 06 Eylül 2018 13:15 Yorum....gerek yok.....Adam gibi adam ...ülkücü işte.....ne diyordunuz Adamın dibi ...az gelir....

    CEVAP YAZ 0 10
  • Kastamonu lu 06 Eylül 2018 12:48 Ülkücülere sınavsız üniversite garantisi sorular sızdırırılır artık eskisi gibi hayırlı olsun bu ülkede eşitlik imkansız keşke bu ülkeden gidebilsek

    CEVAP YAZ 16 5
  • Misafir 06 Eylül 2018 13:06 çok tarafsızsın keşke gitsen

    1 1
  • Misafir 06 Eylül 2018 13:25 Semin gibi ÖNYARGILI OLANLAR gitse de Siz de kurtulsanız, Biz de...

    1 1
  • EFE 06 Eylül 2018 12:37 KAMUNUN HER BİRİMİNE SİRAYET ETMESİ DİLEĞİYLE.

    CEVAP YAZ 1 10
  • Kasım 06 Eylül 2018 12:24 Vatanını Milletini Bayrağını seveni taraflı diye suçlamak saçma. Dar görüşle değil global ölçekte düşünmek gerekir. Bir yunan, fransız amerikalı arap rus çinlide ülkesinde aynı şeyleri düşünür ve yapar, Asıl olan insanlığa hizmet ve barış içinde olmaktır.

    CEVAP YAZ 0 12
  • hakkı 06 Eylül 2018 12:21 Rabbim utandırmasın. bu vatan için kanını göz kırpmadan akıtan ülkücülerin kıymeti anlaşılmaya başlandı. sağolasın bilge lider DEVLET BAHÇELİ zor günlerin adamı, bu güzel gelişmeler senin sayende oluyor, sonuna kadar arkandayız. sayın Ziya SELÇUKTAN sonra gene çok akıllıca bir atama yapıldı...

    CEVAP YAZ 2 8
  • yasin 06 Eylül 2018 12:01 çok isabetli olmuş milliyetçi adamdan korkmucaksın arkadaş vatanını üç beş kuruşa satmaz

    CEVAP YAZ 1 15
  • Misafir 06 Eylül 2018 11:54 Anlaşıldığı kadarıyla, siyasi görüşleri her şeyin önünde olan biri. Bilim tarafsızlık ve şüphecilik gerektirir. Bu tip makamlara taraflı değil, tarafsız, bilhassa siyaset üstü insanlarımız getirilmeli. Ancak Ülkemizde böyle insan maalesef kalmadı. Siyaset her şeye bulaştı ve kirletti.

    CEVAP YAZ 6 8
  • liyakat 06 Eylül 2018 11:51 yalakalıkla o koltuğu işgal etmişse ömrü uzun değildir.vatan millet sakarya diyenleri gördük bedellide rekorlar patladı.

    CEVAP YAZ 8 6
  • İbrahim ÇIRAKOĞLU 06 Eylül 2018 11:28 Vatanımıza, Milletimize Hayırlı olsun, Sayın Hocam yolun açık olsun.

    CEVAP YAZ 2 17

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro